Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





8 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 29 apr 2018, 00:03 
PIONier

Berichten: 2
Hi there im looking for a new or existing 5e d&d group around Rotterdam or Schiedam
Would also be willing to host a new group if needed. I myself am from schiedam tho.
My name is Peter im 34 and have almost no 5e playing experience did play 3th for a long time. Im good with playing in dutch or english. :mrgreen:

Hallo allemaal ik ben Peter uit schiedam 34 jaar en opzoek naar een d&d groep. Mocht iemand me hier mee kunnen helpen hoor ik het graag.


Happily awaiting for your replies. :wave:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2018, 01:27 
Joker

Berichten: 8
Woonplaats: Vlaardingen
Hey Peter! My name is Remco, and I miiight be interested if you would like to start a new group. I've 2 year experience with 5e, wich is mostly as a dm. Although this was mostly digital ( roll20).
Maybe also usefull to know, I am from vlaardingen


Omhoog
Offline Profiel   Twitter   
 
BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018, 13:10 
PIONier

Berichten: 3
Hey,
Als er nog plannen zijn om een groep op te starten ben ik erg geïnteresseerd om aan te sluiten.
Heb ongeveer 2 jaar ervaring met Pathfinder en een klein jaar met 5e. Heb een paar keer dm geweest voor een oneshot maar dat is niet mijn ding ben liever speler.
Ik heet Kevin 31 jaar en woon in Rotterdam IJsselmonde.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018, 22:31 
PIONier

Berichten: 2
Ik ben ook wel geinteresseerd om aan te sluiten. Heb geen echte ervaring. enigste ervaring die ik heb is van het kijken naar Critical Role. Engels is voor mij geen probleem.
Mijn naam is Rene, 41 uit Ridderkerk.
(ben in het bezit van PHB 5e en Xanathar's Guide)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018, 09:24 
PIONier

Berichten: 2
Hi All!

My name is Daniel, I’m 33 and I live in Rotterdam cente. And I would love to start DND 5ed or pathfinder, but I’m pretty new and I don’t have any experience whatsoever. Have you guys already started with a new group?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2018, 16:55 
Uno

Berichten: 1
Hello everyone. My name is Marre and I'm also looking for a DnD near Rotterdam (I live in the southern part of Rotterdam). I've some experience with RPGs and DnD/5e. As already 6 people have shown their interest, maybe we can form a group? How about we arrange to meet.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2018, 21:35 
PIONier

Berichten: 2
Hey,
Ik (19) en mijn broer (16) zijn allebij nieuw in D&D en willen graag leren spelen. Wij kennen niemand die speelt of die wilt spelen daarom zoeken wij iemand in rotterdam om een beetje van te leren. Wij zouen graag willen mee doen als je niet. Als je niet om geeft om ons een beetje uit te leggen. :D


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018, 20:11 
PIONier

Berichten: 2
Hi,
Mijn vriend Danny (32) en ik (25) zijn ook nog op zoek naar een groep voor D&D 5e. We wonen in Rotterdam Noord, zijn semi ervaren (Danny 1,5 jaar en ik ca 6 mnd) en zijn op zoek naar een groep met ervaren DM. We spelen zowel in het en Engels als in het Nederlands dus beide talen zijn prima. Als jullie nog mensen zoeken zouden wij graag aansluiten.

Groetjes Naomi


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
8 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Player looking for a D&D (5thE) group near Rotterdam/Schieda  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®