Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2018, 15:31 

Berichten: 146
Zag dat er voor "On Tour" nog geen topic is, evt. mensen interesse in een groepspledge? Spel komt dan op $26,13 in plaats van $34,- hier komen uiteraard nog wel verzendkosten (DPD vanaf €4,-) bij of ophalen regio Haarlem/Heemstede/Amsterdam.
*Update, zie dat er nog TAX bij komt, als dit Nederlandse btw is wordt het mij wat gortig denk. Ga even een berichtje sturen!

Afbeelding
Afbeelding

https://www.kickstarter.com/projects/1296268806/on-tour-a-strategic-roll-and-write-board-game?ref=discovery

Deelnemers:
- Mvdbeld
- ?
- ?
- ?
- ?
- ?
- ?
- ?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2018, 20:14 
5. De Vergeten Stad (2013)

Berichten: 101
VAT is 19%, omdat ze via Duitsland importeren en daar komen verder geen kosten meer bij voor verzending naar NL (EU-friendly).

Dus voor een pledge van 8 stuks:

($179,- + $30,- verzendkosten) * 1.19 VAT = $248,71. Per exemplaar komt dat dan op $31,10 ~ 26,65 euro

Mvdbeld schreef:
Zag dat er voor "On Tour" nog geen topic is, evt. mensen interesse in een groepspledge? Spel komt dan op $26,13 in plaats van $34,- hier komen uiteraard nog wel verzendkosten (DPD vanaf €4,-) bij of ophalen regio Haarlem/Heemstede/Amsterdam.
*Update, zie dat er nog TAX bij komt, als dit Nederlandse btw is wordt het mij wat gortig denk. Ga even een berichtje sturen!

.....


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018, 15:41 

Berichten: 146
Bovenstaande klopt $31,10p/stuk, zie voorlopig nog weinig animo, denk er dus zelf ook nog even over na. Mochten we hem vol krijgen zal ik snel beslissen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - On Tour - A strategic "roll and write" board game  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

On Tour



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®