Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




17 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 21 maart 2018, 21:46 
PIONier

Berichten: 2
Hallo avonturiers!

Mijn naam is Dirk, 33 jaar en speel al ongeveer zeven jaar Dungeons & Dragons in de rol als Dungeon Master.

Ik ben op zoek naar 4-5 spelers die op zoek zijn naar een nieuwe groep en in een gezellige, casual, veilige setting D&D willen (leren) spelen met anderen.
Heb je weinig tot geen ervaring met D&D, atlijd al willen spelen maar wil je nu écht die stap maken?
Of heb je al enige ervaring, maar lijkt het je leuk om met spelers te spelen die nog niet zo bekend zijn met D&D?
Dan hoor ik graag of je interesse hebt!

Het plan is om te starten met een nieuwe campagne (van 3-5 sessies), wat kan uitgroeien tot een groter avontuur :thumbup:
Samen met je mede-avonturiers streven we naar wat ik hoop een leuke D&D ervaring met elkaar!


Wat bied ik aan?:
- een leuke speellocatie in een studio boven mijn woning (in Rotterdam)
- begeleiding met het spelen van D&D 5th edition
- een digitale logboek waarin jullie avontuur en ervaringen wordt bijgehouden, wat altijd een erg leuk document wordt naarmate de campagne vordert/afgelopen is :D
- Ik ben in bezit van alle benodigde boeken, heb meer dobbelstenen dan een Beholder ogen heeft :lol: en overige attributen om een degelijke D&D avontuur aan jullie te presenteren
- Een (hopelijk) gezellige en open speelsfeer voor allemaal :)

Wat vraag ik/de groep van jou?
- commitment: het idee is om een twee-wekelijkse danwel wekelijkse bijeenkomst te houden in het weekend (in gezamenlijk afstemming ;-) ). Een D&D avontuur ervaar je samen, dus je aanwezigheid is zeer gewenst! :D
- het liefst in het bezit van de Players Handbook van D&D 5e
- Een gezellige en positieve instelling!


Lijkt het het je wat?
Dan verneem ik graag je reactie!

Groeten!
Dirk :thumbup:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 02 apr 2018, 19:57 
PIONier

Berichten: 2
Hey! Ik zit in Den Haag en ik wil graag beginnen met D&D 5e spelen! Ik heb ivm horecawerk wel een wisselend rooster, maar ik hoor graag of er mogelijkheden zijn :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 06 apr 2018, 11:24 
Avatar gebruiker
Ik weet niet of je ook Engelstalig wilt DM-en, maar mijn vrouw en ik zouden eventueel wel geinteresseerd zijn. Zij is echter engelstalig. We zijn beiden wel beginners maar hebben ons al heel goed voorbereid.


Omhoog
     
 
BerichtGeplaatst: za 07 apr 2018, 16:16 
PIONier

Berichten: 2
Ik wil het graag proberen. Heb het nog nooit gespeeld maar heb wel enige ervaring op gedaan door naar Critical Role te kijken. Ik ben in het bezit van Handbook 5e (alsmede Xanathar's Guide en dobbelstenen). Ben woonachtig in Ridderkerk en zou engels geen probleem vinden. Enigste probleem is: door mijn werk ben ik slechts 1 weekend per 4 weken vrij (en heb 1 weekend dagdienst)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 07 apr 2018, 23:12 
PIONier

Berichten: 3
Ik heb zelf wel interesse om D&D te spelen. Heb zelf ook critical roll gekeken (kijk het nogsteeds). Engels of nederlands maakt mij niet uit ik spreek allebij de talen. verder qua dagen dat ik zou kunnen zou vrijdag of zaterdag het beste uitkomen. vrijdag ben ik namelijk erg vroeg klaar met werken. ik hoor wel hoe of wat.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 08 apr 2018, 16:10 
PIONier

Berichten: 3
Ben sinds een aantal weken nu zelf bezig om een wereld te bouwen omdat ik uiteindelijk DM wil zijn. Maar kom erachter dat dit lastig is als je zelf nog nooit gespeeld hebt. Daarom lijkt het me leuk om zelf gewoon als speler eerst te spelen. Ben in principe elk weekend beschikbaar. Ben ook in bezit van alle boeken op dndbeyond en heb ook een fysiek kopie van een aantal boeken.

Hoop het geen probleem is dat ik ook al de dungeon master's guide gelezen heb. Ook misschien handig om te melden dat ik ook door critical role achter d&d ben gekomen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 08 apr 2018, 19:41 
PIONier

Berichten: 3
Ik ben nog vergeten te zeggen dat ik als het nodig is nog figuurtjes heb van kobolden skeletten en schimmen en dat soort dingen van het D&D bordspel en ook een paar ondergronden mocht er interesse in zijn dan kan ik ze altijd meenemen. Ik ben alleen nog niet in bezit van de benodigde boeken maar ik ben van plan om die deze week te halen. Enige tips welke ik zou moeten kopen?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 08 apr 2018, 19:47 
PIONier

Berichten: 2
Beste mensen,

Excuses voor mijn late reactie.
Helaas is er in de privé sfeer iets voor gekomen, waardoor ik helaas de komende periode niet aan D&D zal kunnen besteden.

Ik wens jullie allemaal in ieder geval erg veel succes (en uiteraard veel plezier ) in het vinden van een leuke groep!

Groeten, Dirk


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018, 20:56 
PIONier

Berichten: 2
Hi Dirk,

Wat jammer!
Je berichtje klonk echt top. Maar dan wensen wij je veel succes/sterkte en horen wij het graag als je in de toekomst nog een groep zou willen beginnen :)

Groetjes Naomi (25) en Danny (32)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 23 aug 2018, 12:07 
Joker

Berichten: 5
Hi all (ik doe het even in het Engels, omdat er blijkbaar iemand's partner bijzit die enkel Engels verstaat).

I'm remigrating to the Netherlands at the end of 2018 to live in the area as well (Ridderkerk, funny enough). I'm an experience player (since late '90s), and wouldn't mind trying my hand at DMing. Schedule wise I'd probably be looking at once every week to once every two weeks. I've got a setting in mind (that hasn't been done for 5e yet, but that gives me room to play with).

Wouldn't mind playing in someone else's game either.

Hook my up with a personal message, or in this thread. Cheers!

Mathijs


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018, 15:53 
Uno

Berichten: 1
Laatste bericht is alweer een tijdje geleden zie ik, maar ik probeer het toch maar even.
Ik ben een tijdje geleden gestart als speler met mijn eerste d&d 5e campaign. Dat bevalt heel goed en ik zou graag iets vaker willen spelen. Vandaar dat ik nu op zoek ga naar een tweede groep (grofweg in de omgeving van Delft). Als er nog steeds mensen vanuit deze thread interesse hebben of als er al een groep is gestart waar ik me nog bij aan zou kunnen sluiten dan hoor ik het graag!

Josephine


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2018, 16:16 
Joker

Berichten: 5
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe groep. Ik woon in Rotterdam zuid, ben 34 jaar en heb voornamelijk ervaring met Pathfinder. Pathfinder begint mij eerlijk gezegd een beetje te vervelen, dus D&D 5e of een ander systeem lijkt mij wel leuk. Ik kan eventueel ook DMen.

Groetjes,

David.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 09 nov 2018, 20:15 
Uno

Berichten: 1
Hi everyone. I am Portuguese and currently living in Rotterdam.
I have played D&D a few times over 20 years old and I would love to find an English speaking group to do some campaigns. Any DMs out there? :D

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 11 nov 2018, 11:44 
Uno

Berichten: 1
Lijkt me echt hartstikke leuk ik heb een paar keer met een groep mee kunnen doen, maar omdat ze te ver zitten voor mij (kost me 40 euro reiskosten per sessie) zoek ik toch iets dichterbijs. Echt onwijs enthousiast over DnD :D. Engels- of Nederlandstalig geen probleem


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 17 apr 2019, 12:25 
Joker

Berichten: 5
Okay people. I have comfortably settled in in Ridderkerk, and would like to start something.
Maybe it's easiest if you guys email me, then I'll create a Facebook group so we can talk location and dates


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
17 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - DM zoekt nieuwe spelers (beginners) D&D 5e (Rotterdam)  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®