Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Onitama en uitbreidingen
BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018, 10:41 
Completionist
Avatar gebruiker

Berichten: 2219
Woonplaats: Den Haag
Vandaag zag ik in de nieuwsbrief van The Summoner dat ze een tweede uitbreiding voor Onitama in het assortiment opnemen. Na Sensei’s Path is er nu Way of the Wind. Way of the Wind introduceert een nieuw neutraal speelstuk dat invloed uitoefent op het spel.

Ik vind Onitama in zijn eenvoud een heerlijk twee speler spel en heb het uitsluitend zonder uitbreidingen gespeeld. Wie van jullie heeft ervaring met Sensei’s Path? Speel je liever mét of zonder de uitbreiding? Wat denk je over een tweede uitbreiding?

Afbeelding

_________________
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2018, 14:21 
Veenboer

Berichten: 153
mazinho schreef:
Vandaag zag ik in de nieuwsbrief van The Summoner dat ze een tweede uitbreiding voor Onitama in het assortiment opnemen. Na Sensei’s Path is er nu Way of the Wind. Way of the Wind introduceert een nieuw neutraal speelstuk dat invloed uitoefent op het spel.

Ik vind Onitama in zijn eenvoud een heerlijk twee speler spel en heb het uitsluitend zonder uitbreidingen gespeeld. Wie van jullie heeft ervaring met Sensei’s Path? Speel je liever mét of zonder de uitbreiding? Wat denk je over een tweede uitbreiding?

Ik heb Onitama met ook Sensei's Path. Het komt helaas (te) weinig op tafel omdat mijn zoon de voorkeur geeft aan The Duke.

Als we spelen zit Sensei's Path er standaard in omdat de extra kaarten eigenlijk niets aan het basisspel veranderen en naar mijn gevoel heeft Onitama dat ook niet nodig. The Duke heeft ook een paar tegels die het spel helemaal omgooien, maar die zijn nog nooit uit de doos gekomen omdat het basisspel gewoon steengoed is. Ik zit dus niet te wachten op die tweede uitbreiding, maar er zal toch wel een markt voor zijn :).


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 16 jun 2018, 15:18 
Locomotief

Berichten: 31
Woonplaats: Den haag
Wij hebben de uitbreiding standaard meegenomen is meer van hetzelfde in goede zin. Een neutraal stuk zou het wel helemaal om kunnen gooien....


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Onitama en uitbreidingen  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: delia en 5 gasten


Tags

Onitama



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®