Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018, 17:03 
PIONier
Avatar gebruiker

Berichten: 4
Woonplaats: Brunssum
Hallo mensen,

ik en mijn vriendin verhuizen naar Limburg (Brunssum) en zoeken daar een groepje om niet stil te zitten op RPG gebied. Of mijn vriendin in het begin mee kan spelen is nog niet duidelijk omdat zij nog werkt aan de andere kant van Nederland. Ikzelf ben 28 jaar en zij is 32 jaar.

Onze voorkeur gaat uit naar het Pathfinder Systeem maar D&D5e zou ook een optie kunnen zijn als de eerste keuze niks oplevert. Ik ben gewend om te GM-en maar sta zeker ook open om speler te zijn.

Een groot ding wat mogelijk lastig is: Het zou in het begin bij ons thuis moeten gebeuren. Wij zitten met een puppy die we nog niet lang alleen kunnen laten en die natuurlijk ook af en toe even zijn behoeft moet doen.

Groetjes Pris.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 16 jun 2018, 09:33 
PIONier

Berichten: 4
Hoi Pris,

Ik ben 33, woon zelf in Heerlen en DM op dinsdag een Pathfinder groep op ons kantoor in Sittard. Op andere dagen zou ik graag wel een keer willen spelen en Brunssum ligt om de hoek, dus als je nog spelers zoekt hoor ik het graag :-).

Groeten,

Tom-Eric


Omhoog
Offline Profiel   Twitter   
 
BerichtGeplaatst: za 16 jun 2018, 09:40 
PIONier
Avatar gebruiker

Berichten: 4
Woonplaats: Brunssum
Hallo Tom-Eric, ja we zijn nog steeds zoekende. Wat leuk dat je reageerde. Wij zitten nu nog in ons tijdelijke appartement in Sittard maar zijn vanaf de 25ste helemaal over.

Ik hoop nog wat mensen te kunnen vinden, maar ik heb te lang niet meer in Limburg gewoond dus moet ook de contacten weer opbouwen en mensen leren kennen.

We zouden je sowieso graag ontmoeten en eens kletsen over roleplay. Heb je een voorkeur voor GM of speler zijn?

Ik hoop dat er nog wat mensen reageren, mogelijk weet jij nog iemand die verlegen zit om een groepje?

Groeten Pris


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 16 jun 2018, 09:48 
PIONier

Berichten: 4
Het liefste speel ik, omdat ik dat nu al een tijdje niet gedaan heb en omdat DMen me veel tijd kost buiten de sessie, maar een paar one-shots hier en daar vind ik wel leuk om te doen.

Ik zal eens rondvragen in mijn groep of er meer mensen zijn die interesse hebben in een 2de sessie per week, maar ik denk dat de meeste het te druk hebben op dit moment. Als ik wat hoor zal ik het laten weten!


Omhoog
Offline Profiel   Twitter   
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Spelers gezocht Pathfinder (of D&D5) Regio Zuid Limburg  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®