Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




6 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Wreck Raiders
BerichtGeplaatst: vr 29 jun 2018, 11:35 
Stamhoofd

Berichten: 578
Woonplaats: Makkum
Is er animo voor dit spel? https://www.kickstarter.com/projects/ki ... =discovery . Lijkt mij wel een mooi spel! Leuk thema en vlotte speelduur.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Wreck Raiders
BerichtGeplaatst: ma 16 jul 2018, 23:09 
Stamhoofd

Berichten: 578
Woonplaats: Makkum
Ondertussen alweer een aantal mooie stretch goals unlocked. Lekker licht familiespel met leuk thema en simpele spelmechanismes. Alhoewel ik ook onder de indruk ben van Snowdonia (vooral prachtig hoeveel mooie stretch goals er zijn), verbaas ik mij dat dit soort spellen zoveel minder worden gebacked. Het zijn toch spellen die ik makkelijk op tafel krijg :). Beetje zoals Sagrada.Niet erg diepgaand spel, maar heel veel mensen vinden het toch wel leuk om te doen. Mede door de simpele mechanismes en de mooie graphics. Hier nog medebackers?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Wreck Raiders
BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018, 09:02 

Berichten: 756
Woonplaats: Utrecht - NL
Joel22 schreef:
licht familiespel met simpele spelmechanismes. Niet erg diepgaand spel


Je noemt de redenen voor desinteresse zelf al...
Ziet er best leuk uit, maar lijkt me niet bijzonder. Persoonlijk kickstart ik alleen spellen die ik op de een of andere manier bijzonder vind. Heb het idee dat meer mensen dat doen. "Gewone" spellen koop je als je ze een keer gespeeld hebt, in de winkel of 2e hands.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Wreck Raiders
BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018, 11:22 
Stamhoofd

Berichten: 578
Woonplaats: Makkum
MikeBzonderpuntje schreef:
Joel22 schreef:
licht familiespel met simpele spelmechanismes. Niet erg diepgaand spel


Je noemt de redenen voor desinteresse zelf al...
Ziet er best leuk uit, maar lijkt me niet bijzonder. Persoonlijk kickstart ik alleen spellen die ik op de een of andere manier bijzonder vind. Heb het idee dat meer mensen dat doen. "Gewone" spellen koop je als je ze een keer gespeeld hebt, in de winkel of 2e hands.


Ik heb zelf net ook Snowdonia gebacked, dus ik back beide soorten games. Wat ik juist wil zeggen is dat lichtere games bij mij erg makkelijk op tafel komen. In elk geval met de familie. Het spel ziet er ook nog eens goed uit. Ik back zelf dit soort spellen juist makkelijker, omdat ze dus sowieso gespeeld worden en vaak niet duur zijn. Ik krijg binnenkort Brass Lancashire en Birmingham binnen. Super mooi spel, maar alleen echte speljunkies krijg ik een paar keer per jaar aan dit spel. Eigenlijk dus een veel duurdere aanschaf...

Al met al word ik gewoon vrolijk van deze campagne, maar ieder zijn eigen spelplezier natuurlijk :) .


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Wreck Raiders
BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018, 13:06 
5. Lewis & Clark (2013)

Berichten: 683
Woonplaats: Meijel
Ik heb hem inmiddels ook gebackd. Een vriend van me had me in het begin van de campagne er al op gewezen. Destijds niet veel aandacht aan besteed. Nu je er over begint toch maar eens bekeken en dit lijkt me precies een spel dat ik en mijn kinderen leuk vinden om te doen. En dus zal het ook wel vaker gespeeld worden. Ik zal het waarschijnlijk niet op tafel leggen bij de spellenclub. De prijs heeft me uiteindelijk over de streep getrokken: ongeveer € 31 thuisbezorgd, daar is denk ik niet veel op aan te merken.


Omhoog
Online Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Wreck Raiders
BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018, 17:18 
Stamhoofd

Berichten: 578
Woonplaats: Makkum
EEMBC schreef:
Ik heb hem inmiddels ook gebackd. Een vriend van me had me in het begin van de campagne er al op gewezen. Destijds niet veel aandacht aan besteed. Nu je er over begint toch maar eens bekeken en dit lijkt me precies een spel dat ik en mijn kinderen leuk vinden om te doen. En dus zal het ook wel vaker gespeeld worden. Ik zal het waarschijnlijk niet op tafel leggen bij de spellenclub. De prijs heeft me uiteindelijk over de streep getrokken: ongeveer € 31 thuisbezorgd, daar is denk ik niet veel op aan te merken.


Tof! Leuk om te horen :). Mooi prijsje hè!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
6 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Wreck Raiders  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Wreck Raiders



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®