Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




288 berichten | Pagina 19 van 20 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: The 7th continent
BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018, 09:02 
9. Carcassonne (2000)

Berichten: 101
YnSeBnY schreef:
Whoop Whoop All-in :D Kon niet wachten


Ik zie geen all-in optie in de pledgemanager. Doe je met iemand anders mee die al eerder gebacked heeft? Of heb je alle add ons toegevoegd?


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: The 7th continent
BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018, 09:04 
Party Animal

Berichten: 468
Woonplaats: Boom
Als je all-in wilt gaan, gewoon alles toevoegen. Er is geen all-in gameplay bundel, deze stond de vorige keer wel. Verschil is enkel 7 dollar duurder.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: The 7th continent
BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018, 09:12 
Critico

Berichten: 2165
Woonplaats: Zaamslag
Todo schreef:
Als je all-in wilt gaan, gewoon alles toevoegen. Er is geen all-in gameplay bundel, deze stond de vorige keer wel. Verschil is enkel 7 dollar duurder.

Wat is alles? Ik zie enkel Veteran, Rookie en Survivor box.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: The 7th continent
BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018, 09:14 
Party Animal

Berichten: 468
Woonplaats: Boom
Je neemt Rookie en dan krijg je mail geloof ik waar je de rest kan toevoegen :-).


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: The 7th continent
BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018, 09:15 
Critico

Berichten: 2165
Woonplaats: Zaamslag
Todo schreef:
Je neemt Rookie en dan krijg je mail geloof ik waar je de rest kan toevoegen :-).

Aha, op die manier. Ik had er niet naar gekeken, zit al sinds V1 all-in.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: The 7th continent
BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018, 10:22 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Klopt het dat de late inhakers hun spellen met wave 2 (Q1 2019) krijgen? Of wordt er van deze ‘bestellingsronde’ ook wat in wave 1 (oktober) geleverd?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: The 7th continent
BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018, 11:03 
Critico

Berichten: 2165
Woonplaats: Zaamslag
Stijnhoofd schreef:
Klopt het dat de late inhakers hun spellen met wave 2 (Q1 2019) krijgen? Of wordt er van deze ‘bestellingsronde’ ook wat in wave 1 (oktober) geleverd?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wave 2. volgend jaar dus.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: The 7th continent
BerichtGeplaatst: do 05 jul 2018, 10:09 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Vraagje over de sleeves: ik koop een playmat, heb dus minder behoefte aan 80x80mm sleeves maar vanwege die actiekaarten wil ik daarvoor wel extra sleeves toevoegen. Ben ik met $ 10 klaar? Ik weet namelijk niet zo goed hoe ik de kleine lettertjes moet interpreteren. Ik heb de Rookie Pledge, dus de base game en de witte box inclusief alle stretch goals (denk ik, alhoewel ik een late pledger ben).

Er staat dat als je alles wilt beschermen, je voor $ 79 moet pledgen, maar dat gaat dus over álle kaarten, ook de terrain tiles. Maar krijg je dan ook genoeg sleeves voor alle stretch goals, of zitten die al in die $ 10? Of moet ik dan nog $ 10 extra pledgen en twee van die setjes bestellen?

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: The 7th continent
BerichtGeplaatst: do 05 jul 2018, 10:21 
Critico

Berichten: 2165
Woonplaats: Zaamslag
Ik heb dacht ik in de eerste kickstarter 1 set besteld. Die was toen 7 euro en kreeg ik 150 sleeves.
Ik heb er nu 1 bijbesteld, maar volgens mij ga ik dan idd veel te veel krijgen, nl 200 sleeves er bij. Het lijk alsof die 200 genoeg zijn voor de blauwe en rode kaarten, dacht ik. Maar lijkt gepoeg

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: The 7th continent
BerichtGeplaatst: do 05 jul 2018, 10:42 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 4131
Woonplaats: Geldrop/NL
Ik heb bij de 2nd edition een all in pledge gedaan.
Alleen heb ik voor de sleeves de $10,- gedaan.
Ik heb nu in de eerste wave de basebox gekregen.
Die 200 sleeves waren ruim voldoende om de actioncards (blauw achterzijde) mee te sleeven.

Voor zover ik me kan herinneren was deze pledge juist bedoeld om de kaarten die in het action deck dat redelijk vaak geschud wordt, te kunnen sleeven. Dus ook die van de uitbreidingen.

Ik heb zelf naderhand nog gewone sleeves bijgekocht om de rest toch ook te sleeven. Maar dan niet met premiumsleeves. Ik heb ook de playmat en op zich speelt dat best prima vind ik. Maar met name bij het uit de box nemen van de kaarten kan het wellicht wel eens voorkomen dat er toch wat beschadigingen op treden. Dus vandaar dat ik toch maar alles gesleeved heb.

_________________
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
 Berichttitel: Re: The 7th continent
BerichtGeplaatst: do 05 jul 2018, 12:40 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Thanks, dan is 200 waarschijnlijk wel genoeg!

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: The 7th continent
BerichtGeplaatst: do 05 jul 2018, 16:44 
Jakkiebak!

Berichten: 65
Woonplaats: Enschede
Ik heb ook de 200 sleeves mee besteld, maar het viel me op dat deze toch echt verschillen van afmeting.

Ik weet dat zij hebben onderzocht dat het aan de kaarten zou liggen, maar ik had duidelijke lengte en breedte verschillen tussen pakjes sleeves.

Bestel, indien nog, wel van een ander merk bij.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: The 7th continent
BerichtGeplaatst: do 03 jan 2019, 10:31 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Stijnhoofd schreef:
maartend schreef:
Ach ja, het blijft KS

Toch iedere keer weer die valse hoop dat je het ontvangt rond de vooraf geplande deadline. Benieuwd wanneer The 7th Continent vertraging gaat oplopen :lol:


Goed, ik moet dit soort dingen niet meer hardop denken, laat staan zeggen :roll:

Gisteren mail gehad dat de campaign fikse vertraging op heeft gelopen. Waar eerst Q1 2019 voorgehouden werd, is dat nu mid 2019 geworden. Ik ben pas laat ingestapt (late pledge vorig jaar juli) maar als ik de reacties lees onder de update op Kickstarter gisteren is het niet de eerste keer dat deze ezel zich aan deze steen stoot :/ Erg jammer; schijnbaar is de eerste campaign 9 maanden vertraagd geweest en komt deze nu al op 7 maanden.

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: The 7th continent
BerichtGeplaatst: do 03 jan 2019, 10:44 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4023
Dit is inderdaad best balen... Heb nog 1 curse te doen van deze in basisspel en uitbeidingen. Die wilde ik binnenkort gaan doen, maar dan toch nog even uitstellen om het uit te smeren :P. Laten we hopen dat het mid 2019 blijft. Nu vind ik The 7th Continent erg goed, maar bij bepaalde hele ambitieuze Kickstarters met een levertijd van een jaar of langer (nog zonder eventuele vertragingen) ga ik tegenwoordig wel bij mezelf te rade. Niet dat ik geen geduld heb, maar het is weleens gebeurd dat ik tegen die tijd niet zo meer op het spel zit te wachten... Je backt in enthousiasme van een moment, maar is je smaak een jaar of 2 jaar later nog hetzelfde?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: The 7th continent
BerichtGeplaatst: do 03 jan 2019, 10:52 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6692
Woonplaats: Leusden
Stijnhoofd schreef:
Gisteren mail gehad dat de campaign fikse vertraging op heeft gelopen. Waar eerst Q1 2019 voorgehouden werd, is dat nu mid 2019 geworden. Ik ben pas laat ingestapt (late pledge vorig jaar juli) maar als ik de reacties lees onder de update op Kickstarter gisteren is het niet de eerste keer dat deze ezel zich aan deze steen stoot :/ Erg jammer; schijnbaar is de eerste campaign 9 maanden vertraagd geweest en komt deze nu al op 7 maanden.


Dat is vast de schuld van al die late pledgers die de oorspronkelijke planning frustreren. :lol:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
288 berichten | Pagina 19 van 20 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 18, 19, 20  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - The 7th continent  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

The 7th Continent



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®