Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




695 berichten | Pagina 42 van 47 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 41, 42, 43 ... 47  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 16 jul 2018, 09:31 
Just my luck
Avatar gebruiker

Berichten: 1063
Woonplaats: Groningen
dirk schreef:
Ik heb bij mijn verhuis de kamer ingericht met de 'beroemde' Kallax kasten van Ikea en ben best tevreden over het resultaat. Enige nadeel is dat je regelmatig moet afstoffen :wink:

Mooi! En op kleur ook. Was dat jouw idee? 8)

Ook ik ga binnenkort verhuizen en zó in het zicht is een brug te ver. Misschien ook wel twee of drie bruggen. Hoe we het gaan oplossen weet ik nog niet, maar het gaat hoogstwaarschijnlijk achter deurtjes. Scheelt ook schoonmaakwerk.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 16 jul 2018, 22:02 
Spelhamels Beerse

Berichten: 3042
Woonplaats: Dessel
Bruno schreef:
dirk schreef:
Ik heb bij mijn verhuis de kamer ingericht met de 'beroemde' Kallax kasten van Ikea en ben best tevreden over het resultaat. Enige nadeel is dat je regelmatig moet afstoffen :wink:

Mooi! En op kleur ook. Was dat jouw idee? 8)

Ook ik ga binnenkort verhuizen en zó in het zicht is een brug te ver. Misschien ook wel twee of drie bruggen. Hoe we het gaan oplossen weet ik nog niet, maar het gaat hoogstwaarschijnlijk achter deurtjes. Scheelt ook schoonmaakwerk.

Ik twijfelde tussen 'op kleur' of 'op uitgever' maar op kleur was toch meer mijn ding :wink:
De verschillende maten dozen staan ook wel bijeen, de vierkante dozen a la catan staan in de 4x4 kast en de lange smalle a la carcassonne staan in de 5x5 kast.
Over het algemeen weet ik het meeste wel van buiten staan behalve sommige speciale maten. Misschien eens tijd om de collectie uit te dunnen maar dat is toch niet echt gemakkelijk :roll:

_________________
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2018, 08:43 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6325
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
dirk schreef:
Ik heb bij mijn verhuis de kamer ingericht met de 'beroemde' Kallax kasten van Ikea en ben best tevreden over het resultaat.

Zeer mooi!

_________________
Recent gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2018, 18:14 
Mr. group pledge
Avatar gebruiker

Berichten: 845
Woonplaats: Kaprijke, België
dirk schreef:
grunnboy schreef:
Ik ga binnenkort verhuizen. Tot nu toe stonden mijn spellen in 2 dichte kasten op de gang, maar straks ga ik een ruimte maken waar gespeeld kan worden en waar de spellen in een mooie kast in volle glorie kunnen staan. Maar hoe, welke kast?, Welk systeem? Zelf maken of gewoon te koop?

Hopelijk hebben jullie goede ideeën. Ik ken uiteraard de IKEA kasten, maar misschien zijn er meer, betere, mooiere ideeën.

Afbeelding

Ik heb bij mijn verhuis de kamer ingericht met de 'beroemde' Kallax kasten van Ikea en ben best tevreden over het resultaat. Enige nadeel is dat je regelmatig moet afstoffen :wink:


Welk systeem gebruik je om te sorteren?
Kijk je naar de grootte van de dozen, het type spel...?
Heb hier ook zo'n grote kast staan, maar ben er nog niet helemaal uit :(

_________________
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 21 jul 2018, 16:30 
Spelhamels Beerse

Berichten: 3042
Woonplaats: Dessel
StanTem schreef:
dirk schreef:
grunnboy schreef:
Ik ga binnenkort verhuizen. Tot nu toe stonden mijn spellen in 2 dichte kasten op de gang, maar straks ga ik een ruimte maken waar gespeeld kan worden en waar de spellen in een mooie kast in volle glorie kunnen staan. Maar hoe, welke kast?, Welk systeem? Zelf maken of gewoon te koop?

Hopelijk hebben jullie goede ideeën. Ik ken uiteraard de IKEA kasten, maar misschien zijn er meer, betere, mooiere ideeën.

Afbeelding

Ik heb bij mijn verhuis de kamer ingericht met de 'beroemde' Kallax kasten van Ikea en ben best tevreden over het resultaat. Enige nadeel is dat je regelmatig moet afstoffen :wink:


Welk systeem gebruik je om te sorteren?
Kijk je naar de grootte van de dozen, het type spel...?
Heb hier ook zo'n grote kast staan, maar ben er nog niet helemaal uit :(

Ik sorteer ze eerst per maat en pas daarna op kleur.
De kasten links op de foto herbergen alle vierkante 'catan' dozen, de iets grotere kast rechts de rechthoekige formaten.
Enige 'nadeel' is dat je soms moet gaan schuiven als je je nieuwe spellen erbij wil zetten.
Maar ik puzzel dat al eens graag uit :wink:

_________________
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2018, 16:40 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 24
Woonplaats: Arnhem
Vandaag wat zaken verplaatst, waaronder de spellen. Niet heel bijzonder allemaal, maar ben er toch wel erg blij mee! Helaas passen nog niet alle spellen dus moet nog wat gaan uitbreiden komende tijd.

Afbeelding

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2018, 19:00 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1066
Woonplaats: Nijmegen
Ook dit weekend wat geschoven in kast ruimte! Indeling is nog niet definitief maar hier weer eens een update!AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2018, 21:35 
10. Goa (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 396
Woonplaats: Kleve
Die masterprints blijven mooi he...


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2018, 08:35 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1066
Woonplaats: Nijmegen
Frost schreef:
Die masterprints blijven mooi he...


En speel je eerlijk gezegd zelden...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2018, 09:38 
Grote Dienaar

Berichten: 102
Mooie kasten. Mijn deel ik nog maar niet. Op zijn zijkant in de kast ziet er mooi uit maar zorgt dit er niet voor dat alle onderedelen door elkaar gaan? Wat doen jullie daar tegen ?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2018, 10:08 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 24
Woonplaats: Arnhem
Ben ik ook wel benieuwd naar! Volledig opvullen met de kartonnetjes na uitprikken van tokens? Dan nog heb ik dat er van alles verschuift.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2018, 10:16 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4025
Milouts schreef:
Ben ik ook wel benieuwd naar! Volledig opvullen met de kartonnetjes na uitprikken van tokens? Dan nog heb ik dat er van alles verschuift.

Wat ik meestal doe is in zip-locks, en dan kun je het wel naar de bodem laten zakken en geen probleem. Maar met een mooie insert, wordt het des te lastiger om het goed op te bergen verticaal. Dus dan houd ik het toch maar horizontaal.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2018, 11:54 
Spellen aan den Rijn
Avatar gebruiker

Berichten: 1977
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Alles in zakjes opbergen, desnoods inlay eruit gooien, geen probleem op z'n kant...

_________________
Everybody has the right to play...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2018, 14:16 
2. Dungeon Petz (2011)
Avatar gebruiker

Berichten: 231
Woonplaats: Provincie Antwerpen
Milouts schreef:
Ben ik ook wel benieuwd naar! Volledig opvullen met de kartonnetjes na uitprikken van tokens? Dan nog heb ik dat er van alles verschuift.


Inlay weg en alle onderdelen in een sorteerdoos voor vijzen e.d.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2018, 17:23 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1066
Woonplaats: Nijmegen
Zelf inlay maken zoals vandaag: Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
695 berichten | Pagina 42 van 47 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 41, 42, 43 ... 47  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Doe het zelf  
 Feed - Onderwerp - Mijn Spellenkast thread  

Gebruikers die deze topic waarderen

Glucosestroop, MarijnS, Shaolin

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

spellenkast



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®