Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




1 bericht | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 11 sep 2018, 10:31 
Meeple

Berichten: 13
Woonplaats: Almere
Wie wil 'A Handful Of Stars' van Martin Wallace eens (leren) spelen via Tabletop Simulator?
Het is een ontzettend gave game, maar ik kan er geen liefhebbers voor vinden.

Er komt namelijk nogal wat uitleg bij kijken, en je hebt ook wel een hele play-through nodig voordat je goed doorhebt hoe het spel werkt en waar je precies allemaal op moet letten, dus het is niet een kwestie van 'even aanschuiven en spelen maar'. Wees bereid op een zekere 'learning curve' en dat de game zijn gewenning nodig heeft en op je in moet werken (maar zeker niet meer dan bij andere Wallace spellen). Kortom: je bent wel even wat tijd kwijt voor je lekker er op los speelt.

Echter, voor degene die bereid is wat tijd te investeren, ligt er een supergave spelbeleving te wachten. Het spel heeft hele coole mechanismes, die gelukkig ook vrij inuitief werken. Het is absoluut geen brain-burner (de regels zijn vrij simpel), maar je zit wel vaak je opties te overwegen. In typische Martin Wallace stijl, voor zover dat iets zegt.

Ik zou zeggen: als je interesse hebt reageer dan even hier, of via email op rolfvansoelen@gmail.com

(Overigens, ik heb ook 'A Few Acres of Snow' en 'Mythotopia' voor TTS... 2 andere schitterende deckbuilding games van Wallace. Just saying).


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
1 bericht | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Digitale bord- en kaartspellen & apps  
 Feed - Onderwerp - A Handful of Stars van Martin Wallace op TTS  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

A Handful of Stars



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®