Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018, 22:25 
Meeple

Berichten: 14
Hoi vrijdag avond begin ik met DMen van Lost mines of Phandelver. Beginnende DM en drie beginnende spelers we gebruiken de pregen characters van de 5e starter set. We hebben dus nog ruimte voor twee spelers. We beginnen rond 19.15 in Nunspeet en zijn van plan om elke twee weken samen te komen. Ik kijk uit naar jullie reacties.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018, 17:26 
Uno

Berichten: 1
Hallo

Ik ben zeer geïntereseerd om mee toe doen in je D7D groep.
In het verleden heb ik een paar keer D&D gespeeld. maar ik beschouw mijzelf nog steeds een beginner. Zoeken jullie nog steeds een speler?
ik hoor graag van je.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2018, 12:38 
Meeple

Berichten: 14
Hoi,
Ja, na een eerste gezellige sessie afgelopen vrijdag met drie speler hebben we als jij er bij bent volgende week vrijdag 5 oktober vijf spelers. Dus ik zou zeggen stuur me even een prive bericht zodat we contact gegevens enzo kunnen uitwisselen. De andere characters zijn allemaal premade van de starter set. Daarvan is nu alleen een human fighter van een nobele afkomst over. Kun je in je PM ook meteen laten weten of je van het premade character gebruik wilt maken of liever je eigen personage maakt en dan kunnen we even afstemmen hoe we die in het verhaal verwikkelen.

Groetjes,

Gerard


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 02 okt 2018, 14:42 
Uno

Berichten: 1
Beste Gerard,

Ik ben erg geïnteresseerd in D&D en zou graag deel willen worden van jou groep. Ik woon in Nunspeet dus ik zou niet ver hoeven te reizen.
Zelf ben ik een beginnende speler die nog nooit D&D gespeeld heeft, maar ik weet ongeveer hoe het werkt en ben berijdt nieuwe dingen te leren.
Is er nog plaats voor een extra avonturier?

Ik hoop snel van u te horen.

Met vriendelijke groet,
Michael


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Nog twee spelers gezocht voor beginnende D&D5E groepNunspeet  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®