Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





7 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 20 mei 2018, 22:36 
Uno

Berichten: 1
Hoi beste mensen,

Wij zijn een groep nieuwe spelers, op zoek naar een DM die ons door een avontuur kan leiden. Al jaren hebben we het er over dat we graag D&D willen spelen en hopelijk komt daar na deze oproep (eindelijk) verandering in.

Onze leeftijd zit tussen de 26 - 32 jaar in, wonend in zwolle, kampen, ommen en enschede en qua dagen komt de zaterdag het beste voor ons uit. Qua omgeving zoeken we het liefst iemand in de buurt van Zwolle (of iemand die het geen probleem vindt om richting een van ons in zwolle/kampen te reizen). Tevens staan wij zelf ook open om te reizen.

Groetjes,
Jack


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 27 jun 2018, 20:18 
Meeple

Berichten: 14
Hey Jack,
Ik ben net opzoek naar een groep in dezelfde regio en ook een echte beginner (wel al mijn halve leven (17 jaar dus) helemaal verslingerd aan allerlei computerspellen die eerdere edities van D&D gebruiken). Ik vroeg me af of je nog een DM gevonden hebt en eventueel ruimte voor iemand erbij in je groep.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2018, 22:18 
PIONier

Berichten: 4
Hoi,

Ik (23 jaar) en mijn broer (28 jaar) zijn sinds kort erg geinteresseerd in D&D en zoeken ook een groep of mensen om hiermee te spelen. wij komen uit kampen en zouden het tof vinden om met regelmaat avonturen te spelen.

Heeft er iemand nog een plekje of zijn er mensen die een groep willen vormen, laat het weten

groeten,
martijn


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 27 sep 2018, 13:16 
PIONier

Berichten: 3
Hoi,

wij spelen met een groepje een aantal D&D 5e campaigns in Zwolle.

We hebben nu twee campaigns lopen waarvoor we spelers zoeken, omdat een aantal niet langer mee kon doen. De ene campaign speelt wekelijks (op vrijdagavond) en de andere om de week op zondagmiddag.

Misschien is het een idee om binnenkort een oefensessie te spelen om te kijken of we bij elkaar passen?

Groeten,
Erik


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 28 sep 2018, 17:33 
PIONier

Berichten: 4
Hoi Erik,

wij hebben een groep bij elkaar weten te sprokkelen voor een test sessie hier in kampen. kijken waar dat op uit loopt.

in ieder geval bedankt voor de uitnodiging
vriendelijke groet,
martijn


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 29 sep 2018, 09:31 
PIONier

Berichten: 3
Hartstikke leuk. Veel plezier!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 22 okt 2018, 11:34 
Uno

Berichten: 1
Hallo Allen,

Ik was even benieuwd wat voor parties er in Zwolle zijn. Startende? Veteranen?
Welke leeftijd? Ook ergens tussen 30-50? En hoe vaak speelt men ? 1x per week? 1x maand?

Ik hoor er bijna nooit iemand over namelijk. (Behalve de beginners party waar ik zelf al in zit).
(Die is a vol)

Ben dus gewoon benieuwd hoe actief een stad als Zwolle is :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
7 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - DM gezocht voor beginnende groep(5spelers, D&D, omg. zwolle)  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®