Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.



106 berichten | Pagina 5 van 8 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2018, 14:19 
3. Mansions of Madness: Second Edition (2016)

Berichten: 101
Beste spelshop,

Gefeliciteerd en een leuke actie! Het viel me alleen op dat de verzendkosten van 3,- euro toch nog worden gerekend bij het afrekenen als de order boven 100,- euro is, terwijl op de website staat dat de verzending gratis is bij een order >100 euro...

spelshop schreef:
8 jaar geleden gingen onze virtuele deuren open. Ondertussen hebben we al vele duizenden klanten mogen bedienen en we hopen dit nog een lange tijd te mogen doen. Om onze verjaardag te vieren geven we nu 8 dagen lang 8% korting op bestellingen verzonden binnen België en Nederland of opgehaald in onze winkel (of afhaalpunten).

Om van de korting te genieten, kan je de code "8jaar" opgeven bij het uitchecken of vermelden in de winkel.

Plaats je bestelling op https://www.spelshop.be/nl/!

Opgelet als je naar onze winkel wil hollen dit weekend om van de korting gebruik te maken. Door een evenement is onze winkel zeer moeilijk bereikbaar en hebben we beslist vandaag en morgen niet open te doen. Daarom kan je ook volgend weekend nog gebruik maken van de korting in de winkel. Ook nog op zaterdag 9 juni tijdens de spellenavond boven onze winkel.

Onze openingsuren: https://www.spelshop.be/nl/winkels


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2018, 16:30 
Winkelier

Berichten: 88
swoek schreef:
Beste spelshop,

Gefeliciteerd en een leuke actie! Het viel me alleen op dat de verzendkosten van 3,- euro toch nog worden gerekend bij het afrekenen als de order boven 100,- euro is, terwijl op de website staat dat de verzending gratis is bij een order >100 euro...


De verzendkosten worden berekend op het totaal te betalen bedrag bij het uitchecken. Als dit boven de € 50 gaat zakken de kosten naar € 3 en als het over € 100 gaat zakken de kosten naar gratis verzending (zowel binnen België als Nederland)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2018, 20:36 
Winkelier

Berichten: 88
Het is weer tijd voor onze Summer Sale. Op zaterdag 4 augustus van 10u00 tot 18u00 kan je terecht in onze winkel in Westmeerbeek. Vanaf 19u00 kan je er ook terecht voor een spellenavond en bezoekers van die spellenavond kunnen nog steeds gebruik maken van de onderstaande aanbiedingen:

- 10% korting vanaf € 50 aankoopwaarde

- 10% extra korting op beschadigde spellen ongeacht het aankoopbedrag.

- Unieke promoties voor de Summer Sale

Opgelet: Enkel geldig in onze fysieke winkel in Westmeerbeek en niet online!

Adres:
Spelshop
A Van Looplein 11
2235 Westmeerbeek

We zijn gelegen in de KMO zone La Corbeille in de groene zone. Er is een ruime parking voorzien voor onze winkel/speelzaal. Omdat de straatnaam vrij nieuw is, zit deze mogelijk nog niet in je GPS. Het is een zijstraat van de Stationsstraat schuin tegenover de Plantsoenenstraat.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 03 aug 2018, 14:58 
Winkelier

Berichten: 88
We hebben al verschillende keren de vraag ontvangen dat al de spellen van onze webshop te koop zijn op de Summer Sale. Al onze spellen worden opgeslagen in het magazijn achter onze winkel en dit is ook toegankelijk voor het publiek tijdens de Summer Sale. Dus alle spellen die op voorraad zijn op onze site zijn dus (behoudens stockfouten) ook beschikbaar op de Summer Sale en voor al deze spellen is het aanbod geldig dat we 10% korting geven vanaf € 50 aankoop. Alleen de spellen die we uitzonderlijk in promotie zetten worden aan vaste prijs verkocht.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 05 aug 2018, 11:59 
Joker

Berichten: 7
Woonplaats: Amsterdam
Goedendag, Ik zie op de spelshop site dat er een kopje Essen staat. Betekend dit dat alle spellen daar te koop en/of af te halen zijn op Essen, of iets anders?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2018, 18:07 
Winkelier

Berichten: 88
Het is weer tijd voor onze jaarlijkse opendeur. Op zaterdag 6 oktober van 10u00 tot 18u00 kan je terecht in onze winkel in Westmeerbeek. Voor deze dag hebben we volgende aanbiedingen in petto:

- 10% korting vanaf € 50 aankoopwaarde

- 10% extra korting op beschadigde spellen ongeacht het aankoopbedrag.

- Unieke promoties voor de Opendeur.

Opgelet: Enkel geldig in onze fysieke winkel in Westmeerbeek en niet online!

Adres:
Spelshop
A Van Looplein 11
2235 Westmeerbeek

We zijn gelegen in de KMO zone La Corbeille in de groene zone. Er is een ruime parking voorzien voor onze winkel/speelzaal. Omdat de straatnaam vrij nieuw is, zit deze mogelijk nog niet in je GPS. Het is een zijstraat van de Stationsstraat schuin tegenover de Plantsoenenstraat.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2018, 19:02 
Winkelier

Berichten: 88
We zijn net klaar met alle promoties klaar te leggen voor morgen. Iedereen is welkom vanaf 10u00. De winkel blijft open tot 18u00. Daarna kan je nog altijd blijven hangen om een spel te spelen!

We hebben net nog een lading binnengekregen van 6 beperkt beschadigde exemplaren van Carpe Diem. Die zijn morgen dus ook met 10% extra korting bovenop de al gereduceerde prijs beschikbaar. De korting is namelijk ook geldig op al onze beschadigde spellen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 10 okt 2018, 10:54 
Winkelier

Berichten: 88
We zetten de spellen van 999 Games even in de spotlight. Tot en met zaterdag geven we 10% korting op alle 999 Games spellen met kortingscode "999games".

http://www.spelshop.be


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2018, 19:38 
Mr. group pledge
Avatar gebruiker

Berichten: 845
Woonplaats: Kaprijke, België
Jammer dat de prijzen met korting nog duurder zijn dan sommige andere winkels. Er staan namelijk enkele games van 999 op de wishlist.

_________________
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 13 okt 2018, 11:09 
Winkelier

Berichten: 88
StanTem schreef:
Jammer dat de prijzen met korting nog duurder zijn dan sommige andere winkels. Er staan namelijk enkele games van 999 op de wishlist.


En welke spellen zoek je dan, want ik zie ons nu niet als één van de duurste winkels?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 13 okt 2018, 12:09 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1966
Woonplaats: Beerse
spelshop schreef:
StanTem schreef:
Jammer dat de prijzen met korting nog duurder zijn dan sommige andere winkels. Er staan namelijk enkele games van 999 op de wishlist.


En welke spellen zoek je dan, want ik zie ons nu niet als één van de duurste winkels?

Zeker niet, erg competitieve prijzen!

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 13 okt 2018, 12:32 
Mr. group pledge
Avatar gebruiker

Berichten: 845
Woonplaats: Kaprijke, België
spelshop schreef:
StanTem schreef:
Jammer dat de prijzen met korting nog duurder zijn dan sommige andere winkels. Er staan namelijk enkele games van 999 op de wishlist.


En welke spellen zoek je dan, want ik zie ons nu niet als één van de duurste winkels?
Ik bestel veel bij queenofgames en Adriaensen en daar zijn erg veel spellen goedkoper. Mocht spelshop goedkoper zijn, had ik daar wel besteld. Nu goed, met de huidige korting voor de spellen van 999 games klop je hen nu wel.
Heb al even Great Western Trail op het oog en die staat op bol.com het goedkoopst momenteel. Met de korting ben je nu iets goedkoper, maar er komt dan wel nog verzending bij wat het duurder maakt. Hetzelfde met Raja's van de Ganges.

_________________
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 13 okt 2018, 14:50 
Winkelier

Berichten: 88
We hebben gekozen dat we kwaliteit willen bieden met degelijke voorraad, deftige verzending, zelfs beperkt beschadigde exemplaren enkel met korting verkopen (waarover vorige opendeur opnieuw vele verbaasde ogen getrokken zijn dat ze daar al korting voor kregen), goede dienst na verkoop,... We hebben ook een kleine winkel met magazijn en grote speelzaal te onderhouden. Dat je dan niet de goedkoopste van allemaal kan zijn is een logisch gevolg. Neemt niet weg dat we denk ik zeker niet te duur kunnen genoemd worden en dat je met deze actie moeilijk bedrogen kan uitkomen.

Aan vergelijkingen met Bol ga ik wel niet beginnen. Ik denk dat we daar wel in een andere categorie zitten, met een ander aanbod en totaal andere doelstellingen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 13 okt 2018, 15:04 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1966
Woonplaats: Beerse
Het klopt dat Adriaensen vaak een tikkeltje goedkoper is, maar dat gaat dan meestal om minder dan 1€ en dat geldt ook niet voor alle spellen, ik heb ook al gemerkt dat soms Spelshop goedkoper is. Het aanbod van beide shops is redelijk verschillend wat maakt dat ze elkaar vaak mooi aanvullen. Ik heb wel het gevoel dat de spellen inderdaad een tikkeltje duurder zijn geworden (vergeleken met Adriaensen) sinds de speelzaal bestaat, maar dat lijkt me niet meer dan logisch...

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 13 okt 2018, 18:08 
Winkelier

Berichten: 88
We gebruiken het huidige prijsbeleid zowat van ons ontstaan en hebben dit niet gewijzigd bij de verhuis naar onze nieuwe locatie. Het is wel zo dat er voor veel spellen verschillende leveranciers zijn en die hebben ook een verschillende kwaliteit die dikwijls samenhangt met de prijs. Zo zullen we niet altijd bij de goedkoopste aankopen als we weten dat ze ons elke zending opzadelen met een hoop beschadigde dozen die we dan met korting moeten verkopen. Ook is het niet zo dat de ene leverancier het goedkoopste is in alles en de andere duurder in alles. Bovendien gebeurt het ook dat je soms ziet dat de ene al iets beschikbaar heeft en de andere niet zodat je daar dan al wat (mogelijk duurder) inkoopt om het sneller aan te bieden. Bij restocks checkt het systeem ook het prijsverschil met de huidige prijs en pas bij een voldoende groot verschil (naar beneden of boven) zal deze aangepast worden. Het is dus ook mogelijk dat de ene winkel nog "oude" stock heeft die aan een andere prijs is aangekocht.

Samengevat: 2 verschillende winkels kunnen zelf hun consistent prijsbeleid voeren en toch duurder in het ene en goedkoper in het andere zijn :D


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
106 berichten | Pagina 5 van 8 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 4, 5, 6 ... 8  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Winkelstraat  
 Feed - Onderwerp - Spelshop: Stockverkoop 2024 - 24 en 25 februari  

Gebruikers die deze topic waarderen

kosterix

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®