Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





247 berichten | Pagina 11 van 17 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 10, 11, 12 ... 17  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 10 jul 2018, 16:55 
Uno

Berichten: 1
Ook nog grote interesse, maar meedoen niet meer mogelijk ben ik bang?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 10 jul 2018, 22:43 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 858
Woonplaats: Rotterdam
De KS is afgelopen en alle stretch goals zijn behaald!

Ik zal morgen mijn lijst bijwerken en laten weten hoeveel plekken nog beschikbaar zijn aangezien er nog een paar afmeldingen waren en mensen die nog niet betaald hebben...

_________________
"I am a tattooed sexy dancing monkey"


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 11 okt 2018, 14:28 
Meeple

Berichten: 13
Woonplaats: Arnhem
Ik was benieuwd of alles gelukt is met de pledge wizard.

Is de group-pledge al doorgegeven? En hebben we een bevestiging gekregen van alles wat we extra krijgen met onze group pledge?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2018, 09:42 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 858
Woonplaats: Rotterdam
Nee, de pledge wizard hield geen rekening met group pledges. Ik heb hierover contact gehad met de uitgever en die wist van het probleem en gaf aan dat ze het zouden oplossen en het mij zouden laten weten als dat gebeurd was. Na 2 weken heb ik zelf weer een berichtje gestuurd voor een update, maar nog geen reactie op ontvangen.


Gekey schreef:
Ik was benieuwd of alles gelukt is met de pledge wizard.

Is de group-pledge al doorgegeven? En hebben we een bevestiging gekregen van alles wat we extra krijgen met onze group pledge?

_________________
"I am a tattooed sexy dancing monkey"


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2018, 11:36 
Keep Exploring Games
Avatar gebruiker

Berichten: 2230
Woonplaats: Stad aan t Haringvliet
Even een vraagje aan mensen die dit hebben gebacked (waaronder ook ikzelf maar ik hoef niet tegen mezelf op een forum te praten, dat is wat raar).

Wat trekt jullie aan dit spel? Is het alleen de geweldige tafel presence of zien jullie ook dingen in de gameplay die jullie aantrekt?

Ik vraag dit in verband met het eventuele aankopen van de NL licentie voor dit spel.

_________________
Keep Exploring Games


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2018, 13:34 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2668
Woonplaats: Etten-Leur
Het uiterlijk is wel heel belangrijk maar ook de toegankelijkheid van de gameplay.

Het lijkt me een spel dat een brede groep spelers aanspreekt.

Ook lijkt het mij veel waar voor je geld.

Als het spel tegenvalt dan kun je het voor een redelijke prijs nog doorverkopen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2018, 13:36 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 842
Woonplaats: De Meern
Hoi,

Ik heb het verschillende keren (ook met de designer en uitgever) gespeeld op TTS. Wat mij vooral opvalt is dat de scores eigenlijk altijd vlak bij elkaar liggen.
Daarnaast is het een relatief licht abstract spel wat er prachtig uitziet en door het kleine aantal keuzes per beurt snel te spelen is, ook met je (schoon)moeder.
Echter is het variabel genoeg om het vaker en met serieuzere spelers ook leuk te kunnen doen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2018, 15:08 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2668
Woonplaats: Etten-Leur
Is scores dicht bij elkaar in dit geval positief?

Vind het irritant als het bij een spel helemaal gelijk opgaat en de winst wordt bepaald door een klein gelukje in de laatste ronde.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2018, 15:13 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 842
Woonplaats: De Meern
Edwin84 schreef:
Is scores dicht bij elkaar in dit geval positief?

Vind het irritant als het bij een spel helemaal gelijk opgaat en de winst wordt bepaald door een klein gelukje in de laatste ronde.


Aan het einde van het spel komen er nog eindscores (zichtvoorkeuren van de karakters in de tuin). Ik vind eindscore dicht bij elkaar (met vier spelers tussen de 75-90) een voordeel. Als scores (al vroeg) ver uiteen open kan dat behoorlijk demotiverend zijn.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2018, 22:30 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2668
Woonplaats: Etten-Leur
Dat klinkt inderdaad positief.

Dan blijft het spannend tot het eind.

Vind namelijk dat bij een spel alle rondes ertoe moeten doen. Niet alleen de eerde paar of de laatste paar beurten.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 29 okt 2018, 09:44 
Jakkiebak!

Berichten: 58
Woonplaats: Hellevoetsluis
Toevallig al wat meer informatie? Ben wel benieuwd.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 29 okt 2018, 12:36 
Stay classy!
Avatar gebruiker

Berichten: 467
Woonplaats: Amsterdam
Als iemand om wat voor reden dan ook af wil zien van zijn of haar (onderdeel van deze groeps)pledge houd ik me aanbevolen. Ik heb het spel tijdens spiel gespeeld en dat was een fijne ervaring. Het is een mooi spel maar ik vond het ook daadwerkelijk leuk en uitdagend om te spelen.

Edit: ik ben inmiddels voorzien.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 28 nov 2018, 11:03 
Meeple

Berichten: 13
Woonplaats: Arnhem
@Bored Gaymer, is het inmiddels wel gelukt? Of zijn er nog steeds problemen omtrent grouppledges?

Bored Gaymer schreef:
Nee, de pledge wizard hield geen rekening met group pledges. Ik heb hierover contact gehad met de uitgever en die wist van het probleem en gaf aan dat ze het zouden oplossen en het mij zouden laten weten als dat gebeurd was. Na 2 weken heb ik zelf weer een berichtje gestuurd voor een update, maar nog geen reactie op ontvangen.


Gekey schreef:
Ik was benieuwd of alles gelukt is met de pledge wizard.

Is de group-pledge al doorgegeven? En hebben we een bevestiging gekregen van alles wat we extra krijgen met onze group pledge?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 28 nov 2018, 11:18 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 858
Woonplaats: Rotterdam
zover ik weet nog steeds problemen in de PM voor groeppledges. Ik ben net terug van vakantie, dus ga er deze week nog maar weer een mail uitsturen. De PM zou open blijven tot eind van het jaar.

_________________
"I am a tattooed sexy dancing monkey"


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 28 nov 2018, 13:20 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 842
Woonplaats: De Meern
Er zijn sowieso een boel problemen met de pledge manager. Niet alleen voor group pledges. Gonzalo is er, op zijn zachtst gezegd, nogal ongelukkig over.
De Pledge manager blijft sowieso open tot het einde van het jaar. Of langer als dat nodig is. In ieder geval lang genoeg nadat de Pledge manager software is gefixt om iedereen de kans te geven pledges in orde te maken.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
247 berichten | Pagina 11 van 17 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 10, 11, 12 ... 17  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Tang Garden (grouppledge voor NL)  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Tang Garden



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®