Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





49 berichten | Pagina 4 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 29 okt 2018, 15:25 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
MADG0BLIN schreef:
Ik heb op Spiel de 4 speler versie van Tokyo Highway gespeeld. Ik kan deze zo niet ergens vinden in Nederland. Weet iemand waar en of deze te koop is ergens? Achteraf spijt dat ik hem daar niet heb meegenomen.

Hij zal gedemoëd worden op het Spellenspektakel, dus waarschijnlijk binnenkort wel beschikbaar in den lande.

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 29 okt 2018, 15:30 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1966
Woonplaats: Beerse
mazinho schreef:
LarsVanSchagen schreef:
Raja’s of the ganges mango village promo voor 3 euro bij Huch! Dat is de promo uit de adventskalender vorig jaar. Deze ging voor 15-20 euro online weg laatste tijd. Toen we dat gezegd hadden tegen de spellengroep heeft iedereen er 1 opgehaald.
Mooie vondst!

Grappig, wij hebben die bij r&r games gekocht, en omdat we er 2 kochten als voor 2,5€

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 29 okt 2018, 16:03 
Avatar gebruiker

Berichten: 541
Woonplaats: Emmeloord
Stijnhoofd schreef:
MADG0BLIN schreef:
Ik heb op Spiel de 4 speler versie van Tokyo Highway gespeeld. Ik kan deze zo niet ergens vinden in Nederland. Weet iemand waar en of deze te koop is ergens? Achteraf spijt dat ik hem daar niet heb meegenomen.

Hij zal gedemoëd worden op het Spellenspektakel, dus waarschijnlijk binnenkort wel beschikbaar in den lande.



Ok, top. Bedankt voor de info.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: di 30 okt 2018, 02:31 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 1030
Woonplaats: Nijmegen
usurper schreef:
Viceroy voor 6 euro was een mooie prijs.

Had ' m ook zien liggen ja, dacht 8 euro, maar op dat moment niet gepakt met idee die pik ik later nog wel op... stom, want is er dus niet meer van gekomen...

montagne14 schreef:
Op zondag nog even terug voor de laatste inkopen, er zijn dan toch nog wel wat kortingen te verkrijgen bijv Santa Maria voor 22 euro

Damn! Die stond ook hoog op mijn lijstje, maar helaas helemaal niet tegengekomen...

Verder wel gescoord:
Concordia Venus
Flamme Rouge + meteo en peloton exp
Klask
Torres
Clonk
Port Royal expansion
La Cosa Nostra 5 new gangster exp
Contract Crate van Clans of Caledonia, laten signeren door Juma
Prehistory

Gespeeld heb ik een potje Klask best of 3, zeer vermakelijk. Ongeverr een half potje Raiatea bij Quined. Leuk spel, thema spreekt me zeer aan, maar wel een combinatie van toch zeer bekende mechanismen. Ook nog een klein half uurtje een soort playthrough gedaan bij Z War One: Exodus. Dit genre/ type spel is voor mij geheel nieuw. Vond het evht wel gaaf, maar net ff te weinig budget nog over om direct in te stappen, maar dit heeft mijn interesse gewekt.

Verder vond ik de drukte wel meevallen op zondag en geparkeerd op P2, paar minuutjes lopen van Eingang Mitte, ideaal.
Ondanks dat mijn eerste metgezel af had gezegd, blij dat ik toch nog een vriend bereid heb gevonden me te vergezellen, want alleen was ik niet gegaan

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
49 berichten | Pagina 4 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spiel  
 Feed - Onderwerp - Spiel 2018 koopjes en weetjes  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Spiel 2018



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®