Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



5 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 30 okt 2018, 11:37 
Joker

Berichten: 5
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar mensen die het leuk vinden om 1x in de zoveel tijd samen te komen om bordspellen en kaartspellen te spelen.

Ik ben een man van 30 die woont in de buurt Kloosterveen te Assen.
Mijn favoriete bordspellen zijn Arkham horror, Pandemic, Ticket to ride en kennisspellen als triviant, 30 seconds en bezzerwizzer.
Daarnaast hou ik van klaverjassen, rikken, bridgen en alle andere kaartvarianten.
Ik sta zeker open om nieuwe spellen te spelen!

Lijkt het jou ook leuk om deze dingen te spelen? Neem dan gerust contact op!

Groetjes,

Yuri


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 30 okt 2018, 13:33 
2. Terraforming Mars (2016)
Avatar gebruiker

Berichten: 225
Woonplaats: Assen
Hey Yuri,

Ik weet niet of je Facebook hebt, maar in Kloosterveen wordt 1x in de 2 weken op maandagavond van 19:00-22:30 gespeeld in MFA. Als je op Facebook zoekt naar Spelgroep Assen vindt je meer informatie :)

Groet,
Gerard

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 30 okt 2018, 18:22 
Joker

Berichten: 5
He Gerard,

Dank je voor de tip, ik wil daar graag eens langs om te kijken. Ik heb geen facebook dus dat is me dan ontgaan :)
Weet je ook wat er zoal gespeeld wordt daar?

Groet

Yuri


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 30 okt 2018, 21:48 
Rooster Booster

Berichten: 77
Woonplaats: Hoogeveen
Hoi!

Er is in Assen nog een andere spellengroep. Ook actief via Facebook. Spellen als Ticket to Ride en Pandemic komen ook op tafel. We spelen ongeveer iedere 14 dagen bij iemand thuis, meestal in Assen. We spelen bijna altijd op vrijdagavond, soms wordt er in het weekend ook wel eens op een anderemiddag of avond georganiseerd. Iedereen is vrij om zelf iets te organiseren bij hem/haar thuis.
De spelers in de groep zijn fanatiek, maar we spelen ook vooral voor de gezelligheid.

Als je het leuk lijkt mag je me rustig een pb sturen, maar je kan natuurlijk ook bij de andere groep aansluiten.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2018, 09:10 
3. Fields of Green (2016)
Avatar gebruiker

Berichten: 225
Woonplaats: Assen
Sowieso schreef:
Hoi!

Er is in Assen nog een andere spellengroep. Ook actief via Facebook. Spellen als Ticket to Ride en Pandemic komen ook op tafel. We spelen ongeveer iedere 14 dagen bij iemand thuis, meestal in Assen. We spelen bijna altijd op vrijdagavond, soms wordt er in het weekend ook wel eens op een anderemiddag of avond georganiseerd. Iedereen is vrij om zelf iets te organiseren bij hem/haar thuis.
De spelers in de groep zijn fanatiek, maar we spelen ook vooral voor de gezelligheid.

Als je het leuk lijkt mag je me rustig een pb sturen, maar je kan natuurlijk ook bij de andere groep aansluiten.
of bij beiden (zoals ik) :)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
5 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Speler(s) gezocht regio Assen  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®