Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



16 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 11 nov 2018, 13:25 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1198
Woonplaats: Woerden
ben ook een paar keer geweest in Capelle, maar vond de mensen daar ook een beetje eng.

Wat ik me vooral herinner is een jaren 60 gemeente staalgrijze kast ergens in het tweeduister achterin, waar na moeilijk doen met sleutels en lichtknopjes allerlei mooie spellendozen in opgeslagen bleken, vooral medium weight euros van weleer, maar als je dacht: Leuk! Uitproberen! Vergeet het maar.. driekwart wordt nooit gespeeld omdat (1) niemand er de spelregels van wist of (2) ze niet meer hip genoeg waren, dus het blijft: opgeslagen. Anders gezegd er wordt wel gespeeld maar steeds dezelfde 10 spellen die worden meegebracht.

Wat er gespeeld werd (ymmv): Through the Ages, Civ: AND, Power grid, queens architect, tsuro, istanbul, istanbul dice, verboden eiland, splendor, Century, azul, TM, Gaia project. Gelukkig geen ellende zoals thema/party games, regenwormen of autistisch eigen koninkrijkje aanleggen. Samengevat: medium+ euros liefst zo abstract mogelijk. Ik zou er geen cthulhu, schyte, space hulk, dead of winter verwachten.

Voor €1,50 (zoiets) per avond wel het proberen waard.

_________________
Hou eigenlijk helemaal niet van bordspellen, maar wel van kaartspellen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
16 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Spelers gezocht in Rotterdam Zuid/Centrum  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®