Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 08 nov 2018, 15:10 
Joker

Berichten: 6
Goede middag,

Mijn man en ik spelen graag bordspellen en kaartspellen. Nu lijkt het mij ook leuk om een keer met andere mensen en met meerdere mensen te spelen. Legende van Andor is bij ons op dit moment favoriet en speelt toch heel anders met meerdere spelers dan met z'n tweeen. Ik ben aan het zoeken of er in onze omgeving (Raamsdonksveer NB) een vereniging is of een spellengroep maar ik kan niets vinden. Weet iemand of er zo iets is in onze regio of zijn er liefhebbers om een keer af te spreken voor een bord of kaartspel?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 08 nov 2018, 23:17 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2668
Woonplaats: Etten-Leur
In Breda zit Ik Speel Met Groen maar weet niet of dit te ver voor jullie is.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 12 nov 2018, 20:43 
Joker

Berichten: 5
S.broeders schreef:
Goede middag,

Mijn man en ik spelen graag bordspellen en kaartspellen. Nu lijkt het mij ook leuk om een keer met andere mensen en met meerdere mensen te spelen. Legende van Andor is bij ons op dit moment favoriet en speelt toch heel anders met meerdere spelers dan met z'n tweeen. Ik ben aan het zoeken of er in onze omgeving (Raamsdonksveer NB) een vereniging is of een spellengroep maar ik kan niets vinden. Weet iemand of er zo iets is in onze regio of zijn er liefhebbers om een keer af te spreken voor een bord of kaartspel?


Mijn vriendin en ik komen uit Eindhoven. We hebben net een advertentie geplaatst waarin we zoeken naar spelers. Ga het even lezen als je wilt :)
En Legenden van Andor lijkt ons ook wel boeiend. Wij hebben zelf ook andere spellen eventueel (heel weinig maar wel erg leuk en lang).

Groetjes,
David (en Sanneke)


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - is er een spellengroep actief in regio raamsdonksveer?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®