Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



7 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 22 nov 2018, 14:00 
Nieuwsreporter
Avatar gebruiker

Berichten: 549
De Poolse uitgever Board&Dice en de Roemeense uitgever NSKN Games melden dat zij zijn gefuseerd. Met onmiddellijke ingang worden nieuwe spellen en herdrukken van bestaande titels uitgegeven onder het gezamenlijke Board&Dice label.

Afbeelding

De uitgevers maken van de gelegenheid gebruik om alvast de plannen voor 2019 op te sommen: INUIT, World Shapers, Dust in the Wings, Sierra West, Escape Tales 2, een nieuwe titel van Daniele Tascini, een uitbreiding van Teotihuacan, een uitbreiding van  Dice Settlers en een Kickstarter van een groot spel in het Exodus universum.

Meer informatie:


Origineel bericht op: https://bordspeler.nl/2018/11/22/boardd ... aan-samen/


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 26 nov 2018, 12:55 
2. 7 Wonders (2010)

Berichten: 400
Woonplaats: Amersfoort
NSKN zat toch al bij Asmodee? Gaat Bord&Dice dan ook verder als een Asmodee-merk?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 26 nov 2018, 14:54 
Garnaal
Avatar gebruiker

Berichten: 322
Woonplaats: BE Hulshout
Raar om door te gaan met board and dice als naam. NSKN heeft zichzelf toch wel al bewezen, zeker met de 2 kleppers van dit jaar (Teotihuacan en dice settlers).

_________________
Wij spelen elke 2e zaterdag van de maand in Heist-op-den-Berg vanaf 16u30. Meer info https://www.facebook.com/forumheist/


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 26 nov 2018, 15:00 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4025
ouwezeeman schreef:
Raar om door te gaan met board and dice als naam. NSKN heeft zichzelf toch wel al bewezen, zeker met de 2 kleppers van dit jaar (Teotihuacan en dice settlers).

Eens. Ook op Kickstarter de voorbije jaren. NSKN is al jaren een bekende naam. Board&Dice had ik nog nooit van gehoord.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 01 dec 2018, 20:02 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
Dirk_M schreef:
NSKN zat toch al bij Asmodee? Gaat Bord&Dice dan ook verder als een Asmodee-merk?


Ik heb NSKN niet op de radar als onderdeel van Asmodee. Waar heb je dit vandaan?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: za 01 dec 2018, 20:24 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2953
Woonplaats: Deerlijk
Erwin schreef:
Dirk_M schreef:
NSKN zat toch al bij Asmodee? Gaat Bord&Dice dan ook verder als een Asmodee-merk?


Ik heb NSKN niet op de radar als onderdeel van Asmodee. Waar heb je dit vandaan?

Misschien is er verwarring omdat Heidelbärger verschillende Duitse edities gedaan heeft van NSKN-titels. En Heidelbärger is sinds een tijdje Asmodee... Anders zie ik ook geen band.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 02 dec 2018, 19:48 
5. OddVille (2012)

Berichten: 400
Woonplaats: Amersfoort
Erwin schreef:
Dirk_M schreef:
NSKN zat toch al bij Asmodee? Gaat Bord&Dice dan ook verder als een Asmodee-merk?


Ik heb NSKN niet op de radar als onderdeel van Asmodee. Waar heb je dit vandaan?

Ik dacht het in de Spiel-Guide gezien te hebben. We zatentijdens Spiel alle uitgevers na te gaan en te tellen wie er inmiddels allemaal Asmodée in hun naam hadden staan. En dat waren er veel, ook veel waar ik het nog niet van wist, zoals CGE, Pearl Games en Cranio. Ik dacht ook bij NSKN Asmodée gezien te hebben, maar net even teruggekeken, het staat er inderdaad niet bij.

Maar misschien dat ze nu dan Board &Dice op de korrel hebben :D Exoplanets, Multiuniversum en Harvest Dice zijn leuke spellen.


https://www.spiel-messe.com/wp-content/uploads/2018/10/Spielguide_web_0810.pdf pag 18 e.v.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
7 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - Board&Dice en NSKN gaan samen  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Sowieso en 22 gasten


Tags

Board&Dice, Bordspeler.nl, NSKN Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®