Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 13 sep 2017, 10:22 
Uno

Berichten: 1
Gegroet avonturiers,

Wij zijn een gezellige groep met drie enthousiaste spelers die op zoek zijn naar mensen (of dwergen, elven, of welk ras dan ook) om onze groep te versterken. Wij willen graag een speler en een DM aan onze groep toevoegen, maar mochten er zich alleen spelers melden dan is dat geen probleem, we kunnen de rol van DM ook zelf invullen.

Wij komen wekelijks samen op een vaste dag (deze staat nu op vrijdagavond, maar kan in overleg aangepast worden) en we zoeken mensen die ook graag wekelijks kunnen spelen. De locatie is bij mij thuis in Almelo (Schelfhorst).

Zodra onze groep compleet is starten we met een nieuwe campagne. Je kunt dus direct vanaf het begin meedoen. Tot die tijd zullen er one-shots en korte campagnes worden gespeeld waar je ook zo in kan stappen. Campagnes kunnen zowel de kant-en-klare 5E campagnes zijn van WOTC, of een zelfverzonnen homebrew campagne. Wel spelen wij volgens de regels van 5E. Karakters van UA worden ook geaccepteerd mits de DM dit goedkeurt. Ervaring is overigens niet vereist, nieuwe spelers zijn net zo goed welkom als veteranen.

Lijkt het je wat om gezellig Dungeons and Dragons met ons te spelen, laat dan zeker even iets weten en wie weet zit je binnenkort bij ons aan tafel.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 28 nov 2017, 23:08 
Uno

Berichten: 1
Hoi,

Nog op zoek naar spelers? Ik woon zelf ook in almelo en heb niet heel veel maar wel wat D&D ervaring.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 02 dec 2018, 16:45 
Uno

Berichten: 1
hey ik weet niet of het nog kan maar ik ben wel in voor een campain voor dnd


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Speler/DM gezocht voor DnD 5E in Almelo  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®