Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





6 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 23 okt 2018, 20:24 
PIONier

Berichten: 2
Hoi Allemaal,

Met de startersset en een D20 in mijn handen heb ik onwijs veel zin in deze nieuwe ervaring! Al tijden ben ik enorm gefascineerd door het spel en vandaag wil ik de stap daadwerkelijk maken. Ik ben op zoek naar een groep die structureel (1 keer per week of twee weken) samenkomt om er een gezellige avond van te maken! Hoewel ik nu beginner ben en enkel de basisregels heb opgenomen, ben ik wel van plan om serieus het spel op te pakken. dus verwacht van mijn kant een persoon die op gaat in zijn rol en hier en daar gekke stemmetjes/sound effects in zal zetten. :P Uiteindelijk hoop ik ook als DM'mer nieuwe verhalen te kunnen schrijven en lekker te kunnen acteren om de groep even te doen vergeten dat ze aan tafel zitten, maar eerst maar eens de basisregels leren begrijpen en kennen. Zoek jij iemand in de regio tussen Zwolle en Nunspeet? Stuur gerust een berichtje!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 30 okt 2018, 17:23 
Meeple

Berichten: 12
Hoi , ik heb een beginnersgroepje in Nunspeet. Onze locatie is het Wijkontmoetingscentrum bij de supermarkt Plus. Mijn groep is nu helaas vol maar er kan zeker een tweede groep spelen erbij op deze locatie.
We spelen 1 keer in de 2 weken met ons groepje op vrijdag. Je kunt van 19:00 tot 24:00 daar terecht, als je wilt mag je ook een keer langs komen om kennis te maken met ons en om te kijken of dingen na te vragen! We hebben nog ruimte voor nog een groepje bij dit centrum
Kom dus gerust eens langs of stuur hier een PB dan kunnen we verder praten.
We zijn eigenlijk een centrum voor beginnende spelers dus je bent altijd welkom om D&D te spelen, te kijken, info uit te wisselen etc.
Mvg Jeroen


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 07 nov 2018, 20:14 
PIONier

Berichten: 2
Jeroen,

Als het goed is heb je een persoonlijke mail gehad? :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 09 nov 2018, 18:16 
Meeple

Berichten: 12
als goed is 1tje terug gehad heb je hem nog niet gehad dit is berichtje dat ik je gestuurd heb

Beste jilt

Helaas is ons groepje op moment vol.
Maar daarentegen kunnen we je wel aan verschillende dingen helpen en lijkt ons als gehele groep leuk om je te leren kennen.

We kunnen je dit aan bieden
1. Gratis plek op vrijdag avond 1 keer in de 2 weken met een groepje te spelen we hebben heel veel ruimte dus er is zat plek voor een tweede groep.
2 de connecties zoeken om jouw eigen avontuur te beginnen en je te ondersteunen tijdens het avontuur en het maken van het avontuur
3 tegelijkertijd willen we boven al ook gewoon avond hebben met meer dnd spelen rond nunspeet die leren kennen en onze passie mee delen als groep organiseren we dus ook uitjes
4 je bent altijd welkom om te kijken maakt niet uit waneer om te kijken of jij of je broer het wel leuk vinden wij zijn allemaal beginners dus best relax daar in

We hebben meschien al een speler die op zoek is naar een campaign

Wil toevoegen dat niks van dit geld kost er zitten ook geen verplichtingen aan
We zijn volgende week vrijdag avond van 7 tot 12 bij woc dat is bij de plus in de buurt als je langs wil komen stuur mij berichtje dan stuur ik je me telefoon nummer en dan kunnen we contact houden via whats app

Groetjes jeroen zoet

mail me als je niet heb gehad of als je er toch niks mee wil of stuur berichtje


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 07 dec 2018, 14:20 
Uno

Berichten: 1
Ik kom uit nunspeet en zoek ook nog een groep. Ik speel momenteel ook al in een groep die niet zo actief is.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 22 dec 2018, 12:06 
Locomotief

Berichten: 38
Hey!

Nog een Nunspeter hier. Vraagje, kennen jullie toevallig mensen hier in de buurt die geïnteresseerd zijn in het spelen van Gloomhaven? :D


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
6 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - starter zkt D&D groep omgev. Zwolle, Nunspeet (DM potentie)  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®