Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



86 berichten | Pagina 5 van 6 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 26 jan 2017, 00:52 
Rooster Booster

Berichten: 99
Woonplaats: Ede
Hallo Jasper,

Je bent welkom om een keer aan te schuiven. Laat even in een PB weten welke woensdag je wilt komen, dan laat ik je het adres weten.

Groetjes, Miriam


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 09 mei 2017, 23:26 
Uno

Berichten: 1
Beste Miriam en anderen,

Aangezien er nog een reactie is gestuurd in januari van dit jaar ga ik er vanuit dat jullie nog steeds actief aan het spelen zijn!

Laat ik me ook eens voorstellen:

Ik ben Bas, 26 jaar, woon ook in Ede en zoek een leuk clubje mensen om af en toe gezellig met elkaar wat bordspellen te spelen. De meeste spellen vind ik leuk als er maar iets van strategie en niet teveel geluk bij komt kijken. Ik werk onregelmatig dus afspreken op een vaste dag is lastig maar ben op een willekeurige dag in de week vrij dus de kans is groot dat ik dan wel kan aanschuiven op een maandag of woensdag of vrijdag of wat voor dag dan ook. Spelregels gaan er meestal wel vlot in bij mij.

Spellen die ik thuis heb liggen zijn:

Agricola
Bijna alle uitbreidingen van Carcasonne
Dominion
Cluedo
Lord of the rings Risk
Machiavelli + uitbreiding
Hive
De grote Dalmuti
Kolonisten Kaartspel

Spellen die ik regelmatig met vrienden speel (sommige o.a gebaked van Kickstarter)

Above and Below
Near and Far
Stenen tijdperk
Pandemic
Taluva

Laat maar weten of jullie interesse in mij hebben :)

Groetjes,

Bas


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 09 mei 2017, 23:39 
Rooster Booster

Berichten: 99
Woonplaats: Ede
Hoi Bas,
Ja dat klopt, we spelen nog steeds actief. Ik stuur je even een PB.
Groetjes, Miriam


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2017, 08:04 
Garnaal
Avatar gebruiker

Berichten: 301
Woonplaats: Wageningen
Sinds enkele maanden is er in Wageningen iedere laatste donderdag van de maand een vaste bordspellenavond (vanaf half 8, in 'Thuis'). De rest van de maand worden er meerdere andere avonden georganiseerd, al zijn die altijd op andere dagen/ locaties. Gemiddelde leeftijd zit tussen de 25 en 30 ongeveer (vooral afgestudeerde studenten), aangezien er veel buitenlandse studenten zijn, word er over het algemeen in het Engels gesproken. Meer info is te vinden op facebook: "Wageningen Board Gamers"

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 09 jun 2017, 09:17 
Joker

Berichten: 6
Hoi Miriam,

Leuke openingspost! Is alweer even geleden, maar zo te horen zijn jullie al een goed lopende grote(?) groep spelers.

Ik zoek ook nog een groep spelers in omgeving Veenendaal. Heb zojuist ook in de andere topics gereageerd, maar bij deze ook even hier, mede omdat Ede zo dichtbij is, wat het wel erg praktisch zou maken.

Qua bordspellen speel ik graag fantasy games, maar sta eigenlijk voor vanalles open. De klassieke Rummicub en Stratego heb ik alleen al iets te vaak gespeeld :P. Ik sta erg open voor het leren van nieuwe spellen en probeer altijd mijn beurt duur binnen de perken te houden :P.

Groeten!

Stijn


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 09 jun 2017, 15:12 
Rooster Booster

Berichten: 99
Woonplaats: Ede
Hoi Stijn,
We zijn inmiddels lekker bezig ja. Het aantal spelers is wisselend, zowel op woensdag als op vrijdag.
Fantasy games worden hier niet zo heel vaak gespeeld. Maar rummi, stratego en risk komen hier nooit op tafel. Wel wat andere klassiekers, zoals Cuba, El Grande, Puerto Rico, Vorsten van Florence, Concordia. Ook nieuwere spelen, maar het is maar net waar de spelers mee aankomen of waar we zin in hebben.
Voel je welkom om een keer mee te komen doen. Mijn adres geef ik enkel in een PB als je daarvoor voelt.

Groetjes, Miriam


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 01 jul 2017, 11:55 
Uno

Berichten: 1
Hoi Miriam en anderen,

Wat leuk dat jullie na zo'n tijd nog spelen! Het lijkt mij ook heel leuk om aan te schuiven als dit kan. Ik ben Linda, 24 jaar en woon ook in Ede. Ik houd van heel veel verschillende spellen, vooral strategie spellen. Mijn favoriete spellen zijn Cluedo, Kolonisten van Catan en ben ook dol op kaartspellen.

Toen ik jonger was, speelde ik dagelijks spellen. Helaas verhuizen vrienden/familie of hebben ze weinig tijd, waardoor ik weinig spelletjes meer speel.

Bij mijn ouders (waar ik vlakbij woon) hebben we een enorme spelletjeskast omdat ik opgegroeid ben in een groot gezin. Alle bekende spellen zitten daarin, ook wat onbekendere (kaart)spelletjes. Die zou ik uiteraard mee kunnen nemen.

Ik hoor het graag als ik eens welkom ben!

Met vriendelijke groet,
Linda


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 08 dec 2018, 09:14 
Joker

Berichten: 8
Woonplaats: Barneveld
Hallo Miriam,

Mijn naam is Debby en ik kom uit Barneveld... Ik ben bezig een bordspellenclub op te richten en lijk daar aardig in te slagen... nu heb ik enkele spelers in Ede, die misschien, als ze weten dat het een optie is, in ede spelen.

Zijn jullie nog steeds actief? En zo ja, zoeken jullie eventueel nog spelers?

Groet,
Debby


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 09 dec 2018, 13:16 
Rooster Booster

Berichten: 99
Woonplaats: Ede
Jazeker spelen we nog op woensdagavond. Het deelnemersaantal fluctueert wat, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik heb je een PB gestuurd.
Groetjes, Miriam


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 28 jan 2019, 17:43 
Uno

Berichten: 1
Hallo Miriam,

Sinds korte tijd ben ik geïnteresseerd in bordspellen.
Nou lijkt het me leuk om eens mee te doen aan een spelletjes avond.

Ik heet Thomas, 31 jaar, vriendin en dochtertje en woon in Ede.

Graag hoor in van je.

Ik heb amper spellen in mijn collectie maar daar word aan gewerkt.

Vriendelijke groet,
Thomas


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 28 jan 2019, 18:01 
Rooster Booster

Berichten: 99
Woonplaats: Ede
Hoi Thomas, spellen hoef je niet in de collectie te hebben hoor. Ik heb er denk ik voldoende. Het is wel handig als je een beetje snel regels door hebt, maar ja, dat zal moeten groeien.
Je bent welkom eens mee te spelen.
Groetjes, Miriam


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 20 maart 2019, 21:07 
Uno

Berichten: 1
Hi Miriam,

Mooi om te zien dat je thread al jaren live is! Mijn naam is Bálint, ik ben 36 jaar, getrouwd, heb een zoontje van 6 maanden oud en woon in Arnhem. Ik heb een kast vol spellen maar gebrek aan spelers om tegen te spelen. Wat heb ik in de kast? Van Catan, Carcassonne tot o.a. 7 Wonders, Flamme Rouge ca 60 spellen. Ik zou het leuk vinden om een avond bij jullie aan te schuiven om kennis te maken, als dat kan /mag.

Hoor graag van je!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 21 maart 2019, 08:41 
Rooster Booster

Berichten: 99
Woonplaats: Ede
Hoi Bálint,
Leuk dat je reageert. Je hebt een PB.
Groetjes, Miriam


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 25 maart 2019, 12:19 
PIONier

Berichten: 2
Woonplaats: Ede
Hoi allemaal,

Ik woon ook in Ede en ik hou van spelletjes (bordspellen, games en kaartspellen). Helaas wat minder mensen in mijn omgeving waar ik dit mee kan doen. Ik vind het leuk om te zien dat er zoveel meer enthousiaste mensen zijn over bordspellen. Mijn collectie bordspellen is helaas wat kleiner, maar ik pak snel regels op en ik hou van de meeste games. Fantasie spellen (zoals spy en verhalen afmaakspelletjes (zoals er was een) vindt ik super.

Ik hoor graag of ik een keer bij een groep kan aansluiten.

groetjes,
Melanie


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 07 feb 2020, 17:39 
Rooster Booster

Berichten: 99
Woonplaats: Ede
Melanie, Bálint en Thomas zijn inmiddels aangesloten ;-) Uiteraard zijn mensen nog steeds welkom.
Groetjes, Miriam


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
86 berichten | Pagina 5 van 6 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 4, 5, 6  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - spelers uit Ede en omgeving?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®