Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





32 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Spelvoornemens 2018
BerichtGeplaatst: di 01 jan 2019, 14:12 
Team Bordspelmania
Avatar gebruiker

Berichten: 5977
Woonplaats: Rijen
In 2018 het minst aantal spellen gelogd sinds ik in 2005 hiermee startte. Ach ja. We proberen er in 2019 meer van te maken. In ieder geval wel wat van de lijst af kunnen strepen én begonnen met de collectie wat kleiner te maken. Is ook wel nodig; de toekomstige kinderkamer moet leeg! :lol:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Spelvoornemens 2018
BerichtGeplaatst: wo 02 jan 2019, 09:45 
9. Azul (2017)

Berichten: 1441
Woonplaats: Woudenberg
Had ambitieuze doelstellingen en ben zeker niet ontevreden:

:ster: H-index omhoog brengen van 22 naar 25; :thumbdown: Was geen doel op zich, uiteindelijk geëindigd op 24, dus prima.

:ster: De ongespeelde spellen uit m'n collectie spelen:
-Dungeon Lords; :thumbup: 2x gespeeld en inmiddels weggedaan
-Eclipse; :thumbdown: solo een playthrough gedaan, maar helaas nog niet op tafel gekregen
-In the Year of the Dragon; :thumbup: gespeeld en inmiddels weggedaan
-De koningsburcht; :thumbup: 2x gespeeld en prima bevallen
-Mijn Dorp; :thumbdown: ongespeeld weggedaan
-Odin; :thumbup: 1x solo gespeeld, wil ik graag vaker spelen
-Pandemic Legacy: Seizoen 1; :thumbup: EINDELIJK begonnen aan deze campagne, inmiddels 5 maanden onderweg
-Star Wars: Rebellion; :thumbup: 2x gespeeld en wil ik graag vaker spelen
-Unusual Suspects. :thumbup: 3x gespeeld en inmiddels weggedaan

:ster: Het hele seizoen 1 van Pandemic Legacy spelen; :thumbdown: wel onderweg en de komende maand zullen we deze wel afronden vermoed ik.

:ster: Gemiddeld 1 spel per dag te spelen; :thumbup: 645 spelletjes in 2018, dus uiteindelijk bijna 2 per dag!

:ster: Alle spellen uit mijn collectie minimaal 1 keer spelen; :thumbdown: 201 verschillende spellen gespeeld, waarvan veel Cult of the New, zodat ook in 2018 een aantal titels geen speeltijd hebben gekregen.

:ster: De top-10 uit mijn collectie 10 keer spelen; :thumbdown: Zie hierboven, toch proberen in 2019 iets minder CotN....

:ster: 10 spellen uit mijn collectie 10 keer solo spelen; :thumbdown: 50 potjes solo gedaan, maar alleen Ganz Schon Clever > 10x. Solo heeft ook zeker niet mijn voorkeur. Met alle "live" potjes was er dan ook weinig gelegenheid (en al helemaal weinig behoefte) aan solo plays.

:ster: In 2018 weer naar Spiel; :thumbup: 3 dagen geweest en was weer zeer geslaagd!

:ster: Reviews gaan schrijven samen met mijn zoontje; :thumbdown: dit is (nog) niet gelukt en staat op een laag pitje. Ik speel liever spellen dan dat ik erover schrijf....

:ster: Mijn collectie verder verbeteren: alles lager dan 7 eruit, alles lager dan 7,5 mag eruit als ik deze kan vervangen door betere titels. :thumbdown: flink opgeruimd en veel mooie titels toegevoegd, maar nog altijd een aantal mindere titels die er uit mogen, wie maakt me los :lolno:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
32 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellencafé  
 Feed - Onderwerp - Spelvoornemens 2018  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Tags

Spelvoornemens 2018



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®