Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





9 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 03 jan 2019, 10:32 
PIONier

Berichten: 3
Hoi allemaal,

Onze groep zoekt nog één persoon die zeer enthousiast is om D&D met ons te spelen. We spelen hoofdzakelijk versie 5.0! Onze groep heeft een mooie balans van zeer ervaren spelers en beginners, heren en dames van ieder niveau dus iedereen is bij ons van harte welkom!

Woon je in de regio Helmond / Eindhoven / Uden en lijkt het je leuk om één keer in de week D&D te spelen (minder is ook een optie, maar we streven naar één keer in de week), laat dan even een berichtje achter. Ook als je vragen hebt hoor ik het graag.

We hopen je snel te mogen verwelkomen in onze groep!!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 04 jan 2019, 03:04 
Locomotief

Berichten: 34
interesse zeker, geen ervaring met dnd5 echter.

vaste locatie en speeldag bekend?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019, 19:09 
Uno

Berichten: 1
Hi!

Ik ben een volledige beginner uit Eindhoven die op zoek is naar een groep om D&D mee te spelen! Ik ken veel mensen die het spelen met een vaste groep en hier heb ik dus al het een en ander van geleerd, maar ik heb het nog nooit met een groep gespeeld. Als jullie ruimte voor mij hebben hoor ik het graag!

Oh ja ik ben een 25 jarige student aan de TU/e

Steven


Laatst bijgewerkt door StevenH op wo 16 jan 2019, 19:08, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019, 22:16 
Meeple

Berichten: 11
hoi ik zou graag mee willen doen ik heb nog geen ervaring met dnd en ben 13 jaar maar ben zeer enthousiast om het wel te spelen


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 21 jan 2019, 02:52 
Meeple

Berichten: 11
Hoi,

Ik ben op het moment op zoek naar een groep om mee te spelen
zelf heb ik weinig tot geen ervaring met D&D.
30 jaar woon omgeving eindhoven/helmond

Zoek je nog iemand laat het weten


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 11 maart 2019, 00:39 
Joker

Berichten: 5
Hallo!

Ik ben een enthousiaste beginnend DM die erg graag als speler D&D wil spelen. Nog nooit eerder gespeeld, maar ik heb wel (naar mijn mening) genoeg kennis van het spel om snel aan de gang te kunnen. Het maakt mij verder niet heel veel uit wat voor character ik speel; ik kan aanpassen aan wat de groep nodig heeft.

Ik woon in regio Helmond, dus dat komt mooi uit. Het is nog best lastig om een groep te vinden in deze omgeving. Er zijn veel potentiële spelers, maar slechts weinig beschikbare groepen.

Als je nog steeds een speler zoekt hoor ik het graag. Ik zou het ontzettend gaaf vinden om mee te spelen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 11 maart 2019, 00:41 
Joker

Berichten: 5
RW137 schreef:
Hallo!

Ik ben een enthousiaste beginnend DM die erg graag als speler D&D wil spelen. Nog nooit eerder gespeeld, maar ik heb wel (naar mijn mening) genoeg kennis van het spel om snel aan de gang te kunnen. Het maakt mij verder niet heel veel uit wat voor character ik speel; ik kan aanpassen aan wat de groep nodig heeft.

Ik woon in regio Helmond, dus dat komt mooi uit. Het is nog best lastig om een groep te vinden in deze omgeving. Er zijn veel potentiële spelers, maar slechts weinig beschikbare groepen.

Als je nog steeds een speler zoekt hoor ik het graag. Ik zou het ontzettend gaaf vinden om mee te spelen.


Oh en nog een vraagje: hoe staat de groep tegenover roleplaying / character backstories?

_________________
The future is ours to decide.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 13 maart 2019, 01:10 
PIONier

Berichten: 3
Ik ben zeer enthousiast over D&D en wil het zelf ook een keer proberen. Ik ben 17 jaar oud. Ik ben niet bekent met het spel maar wel enthousiast.

Mvg,
Shadow


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 18 jul 2019, 13:03 
Joker

Berichten: 5
Veel reacties al en sowieso geen heel recent topic maar gezien de locatie en de vraag naar enthousiasme toch een poging wagen. Niet geschoten...
Ik zou graag aansluiten/kennismaken/meedraaien. Ik ben bekend met D&D 5e, maar onervaren qua spelen. Ik pik het echter wel snel op is mijn ervaring. Ik beschik over oa dice, sheets, players handbook en eigen vervoer. Ik ben 37, kom uit Volkel en zou heel graag een keer meedoen. Ik hoor t wel.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
9 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - D&D speler gezocht - regio Helmond / Eindhoven / Uden  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®