Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





23 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 18 dec 2018, 22:25 
Caballero
Avatar gebruiker

Berichten: 758
Woonplaats: Haasrode (B)
Noviomagum schreef:
Vreemd dat er op het pakket vermeld moet staan wat er in zit!?

Dit is bij verzendingen in NL niet het geval...

Je moet niet echt zeggen wat er in zit. Je geeft het een referentie.

Dus als je een spel verstuurd en je zet er "oude schoenen" op dan is er geen haan dat daar naar kraait. Zo lang als jij maar weet bij eventuele problemen wat er nu weer net in die doos met oude schoenen zat 8)

_________________
derodehazen.be
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 19 dec 2018, 10:01 
Spellen aan den Rijn
Avatar gebruiker

Berichten: 1977
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
In NL moet dat ook bij een verzenddienst. Ik dacht DHL, maar kan ook Kiala of DPD zijn.

_________________
Everybody has the right to play...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 dec 2018, 17:33 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 544
Woonplaats: Den Haag
Ik kan bevestigen dat je bij PostNL, DHL, DPD, GLS en UPS (Kiala is overgenomen door UPS) niet hoeft te vermelden wat er in het pakket zit.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 19 dec 2018, 21:35 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 1030
Woonplaats: Nijmegen
Sunnyfield schreef:
Ik kan bevestigen dat je bij PostNL, DHL, DPD, GLS en UPS (Kiala is overgenomen door UPS) niet hoeft te vermelden wat er in het pakket zit.


Nee, precies, op GLS na heb ik van alle andere pakketdiensten gebruik gemaakt en is dat niet het geval.

Wat je wel bij een aantal hebt, is dat je een referentie kunt opgeven voor persoonlijke administratie, maar dat word nooit op de verzendbon erbij vermeld

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 04 jan 2019, 14:31 
Sojaboon

Berichten: 27
Woonplaats: Oudenaarde
Net hetzelfde overkomen als bij Fabrice. Pakketje besteld bij Amazon maar bpost meldt nu dat het niet afleverbaar is omdat het leeg is.
Aangezien er een heel precies gewicht op stond bij het tracen vermoed ik dat het bij uitgang Amazon gewogen werd en daar allicht geen lege doos verzonden werd.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 05 jan 2019, 12:04 
10. Azul (2017)

Berichten: 657
Woonplaats: Brasschaat
bordspellengek schreef:
Net hetzelfde overkomen als bij Fabrice. Pakketje besteld bij Amazon maar bpost meldt nu dat het niet afleverbaar is omdat het leeg is.
Aangezien er een heel precies gewicht op stond bij het tracen vermoed ik dat het bij uitgang Amazon gewogen werd en daar allicht geen lege doos verzonden werd.


Ongelooflijk allemaal.

Ik hoop dat Amazon dat wel vergoed/een nieuw spel opstuurt, aangezien je bewijs hebt dat het niet geleverd is? Het is vervelend, maar nog lastiger als het tussen 2 particulieren verloopt die niet verzekerd zijn voor zulke gevallen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 05 jan 2019, 13:10 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
Noviomagum schreef:
Sunnyfield schreef:
Ik kan bevestigen dat je bij PostNL, DHL, DPD, GLS en UPS (Kiala is overgenomen door UPS) niet hoeft te vermelden wat er in het pakket zit.


Nee, precies, op GLS na heb ik van alle andere pakketdiensten gebruik gemaakt en is dat niet het geval.

Wat je wel bij een aantal hebt, is dat je een referentie kunt opgeven voor persoonlijke administratie, maar dat word nooit op de verzendbon erbij vermeld


PostNL drukt de referentie wel degelijk af op het verzendlabel. Viel me gisterenmiddag toeval op.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: za 05 jan 2019, 15:18 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 544
Woonplaats: Den Haag
Erwin schreef:
Noviomagum schreef:
Sunnyfield schreef:
Ik kan bevestigen dat je bij PostNL, DHL, DPD, GLS en UPS (Kiala is overgenomen door UPS) niet hoeft te vermelden wat er in het pakket zit.


Nee, precies, op GLS na heb ik van alle andere pakketdiensten gebruik gemaakt en is dat niet het geval.

Wat je wel bij een aantal hebt, is dat je een referentie kunt opgeven voor persoonlijke administratie, maar dat word nooit op de verzendbon erbij vermeld


PostNL drukt de referentie wel degelijk af op het verzendlabel. Viel me gisterenmiddag toeval op.

DHL ook!

Overigens als je iets naar buiten de EU stuurt, zal je wel moeten opgeven wat de inhoud is.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
23 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellencafé  
 Feed - Onderwerp - Pakjesdief bij Bpost?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags

Bpost



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®