Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




9 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 14 dec 2018, 00:04 
PIONier

Berichten: 3
Hey Allemaal!

Heb je interesse of voel je je aangetrokken om samen met ons dnd te spelen en kom je uit de omgeving Den Bosch of Eindhoven? Zoek dan niet verder! We spelen om de week op maandagavond en jij bent welkom! Zowel voor beginnende spelers als ervaren spelers.

Ik en een vriend willen een nieuwe verhaallijn starten en we verwelkomen enthousiaste spelers om aan te schuiven. We hebben al een jaar lang ervaring met het spelen van de 5e editie van dnd en hebben al een hele collectie boeken en figuurtjes verzameld. We gaan voor een verhaallijn met een vaste groep spelers die om de week op maandagavond de tijd heeft samen te komen. Momenteel hebben we de ruimte voor maximaal 2 spelers.

Interesse of heb je een vraag? voel vrij om op dit bericht te reageren.

Tot dan!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 14 dec 2018, 08:18 
PIONier

Berichten: 2
Hey Flarian!

Ik speel nu bijna een jaar 5e met een andere groep, graag zou ik met jullie meedoen op de maandagavond

Hebben jullie een vaste locatie? Ik woon in Drunen (dichtbij Den Bosch), studeer in Eindhoven en heb een eigen auto dus ben vrij flexibel.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 14 dec 2018, 18:51 
PIONier

Berichten: 3
Florisvh schreef:
Hey Flarian!

Ik speel nu bijna een jaar 5e met een andere groep, graag zou ik met jullie meedoen op de maandagavond

Hebben jullie een vaste locatie? Ik woon in Drunen (dichtbij Den Bosch), studeer in Eindhoven en heb een eigen auto dus ben vrij flexibel.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


Hey Florisvh!

Wat leuk dat je interesse hebt! We hebben tot heden geen vaste locatie, omdat we eerst willen kijken waar nieuwe spelers wonen. Zo kunnen we een afweging maken waar we de sessies willen gaan houden zodat iedereen even ver hoeft te reizen. Het kan dus zijn dat we locaties afwisselen om elkaar in reistijd te ontlasten. Kan ik jou een persoonlijk berichtje versturen voor meer informatie?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 15 dec 2018, 12:40 
PIONier

Berichten: 2
Hallo allemaal,

Ik ben een van de spelers die meedoet (Jorg) en wilde even de reactie van Flarian verduidelijken. We hebben geen vaste locatie maar wel plaatsen waar we terecht kunnen. We hebben net een campagne van 8 maanden afgerond en toen speelde we om en om bij iemand thuis. Bij mij thuis (Eindhoven) en bij Flarian (omgeving Vught) hebben we bijvoorbeeld afgewisseld.
Flarian is de DM van de komende campagne en vanwege dat meerdere spelers nu in het buitenland zitten zochten we een aantal enthousiaste spelers die actief om de week mee zouden willen spelen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 15 dec 2018, 13:45 
PIONier

Berichten: 2
Flarian schreef:
Florisvh schreef:
Hey Flarian!

Ik speel nu bijna een jaar 5e met een andere groep, graag zou ik met jullie meedoen op de maandagavond

Hebben jullie een vaste locatie? Ik woon in Drunen (dichtbij Den Bosch), studeer in Eindhoven en heb een eigen auto dus ben vrij flexibel.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


Hey Florisvh!

Wat leuk dat je interesse hebt! We hebben tot heden geen vaste locatie, omdat we eerst willen kijken waar nieuwe spelers wonen. Zo kunnen we een afweging maken waar we de sessies willen gaan houden zodat iedereen even ver hoeft te reizen. Het kan dus zijn dat we locaties afwisselen om elkaar in reistijd te ontlasten. Kan ik jou een persoonlijk berichtje versturen voor meer informatie?
Hey Flarian,

Stuur maar een privé bericht! Afhankelijk van hoe het loopt zou het soms ook bij mij kunnen. Vught en Eindhoven zijn voor mij allebei goed te bereizen. Hebben jullie een voorkeur voor homebrew of boeken voor de campaign?

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019, 22:20 
Meeple

Berichten: 11
hoi ik zou graag mee willen doen ik heb nog geen ervaring met dnd en ben 13 jaar maar ben zeer enthousiast om het wel te spelen


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019, 23:16 
Joker

Berichten: 5
Hoi,
Ik wilde even zegen dat ik ook graag meedoen als dat nog kan. Ik woon ook in Den Bosch en heb alleen nog ervaring met 5th edition.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 21 jan 2019, 02:49 
Meeple

Berichten: 11
Hoi,

Ik ben 30 jaar. Ik heb ervaring met rolle spelen maar niet specifiek D&D. Maar ik heb zeker interesse om mee te spelen laat staan als er nog plek is.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 03 feb 2019, 23:53 
PIONier

Berichten: 3
Excuus voor het late bericht!
Momenteel zitten we helaas vol, maar mocht er nog een plaats vrijkomen, dan zijn jullie (de berichten boven mij) de eerste die op de hoogte worden gesteld! Bedankt voor de interesse en enthousiasme!


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
9 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - DND 5E Spelers gezocht omgeving Den Bosch en Eindhoven  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mavErik en 1 gast


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®