Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




16 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 26 jan 2019, 09:48 
Jakkiebak!

Berichten: 62
Woonplaats: Baarn
Dit is geen KS maar meer een vraag of er meer geinteresseerde zijn voor gezamenlijk bestellen bij buttonshy.
De uitbreiding beaches van sprawlopolis is 4 dollar.
De verzendkosten zijn 13 dollar.
De uitbreiding zou ik graag aanschaffen maar niet voor 17 dollar. :)

Zijn er geinteressserde om de verzendkosten te delen?
Interessante titels zijn denk ik:
- Sprawlopolis
- Circle the wagons
- Mint julep
Zie al hun wallet games op: https://buttonshygames.com
Vanaf 50 dollar is verzenden gratis.

_________________
10 laatste:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 26 jan 2019, 10:30 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1966
Woonplaats: Beerse
Ik had hier nog nooit van gehoord, maar ik ben altijd geïnteresseerd in leuke microgames en het lijkt erop dat zij er wel wat in huis hebben... Alleen spijtig dat sommige van de meer interessante spelletjes niet meer verkrijgbaar zijn :(

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 26 jan 2019, 11:46 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4025
Quined Games gaat sommige spelletjes van ButtonShy uitgeven in Europa. Van bovenstaand lijstje in elk geval Circle The Wagons en Sprawlopolis! De officiële aankondiging met plaatjes van rijk geïllustreerde broekzak-vriendelijke magneetdoosjes volgt spoedig :D.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 26 jan 2019, 12:06 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1966
Woonplaats: Beerse
Interessant!
Ik was vooral geïnteresseerd in You're fired, find your seats en universal rule. Alledrie niet meer te krijgen in de webshop :(

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 26 jan 2019, 14:09 
Jakkiebak!

Berichten: 62
Woonplaats: Baarn
maxitaxi777 schreef:
Quined Games gaat sommige spelletjes van ButtonShy uitgeven in Europa. Van bovenstaand lijstje in elk geval Circle The Wagons en Sprawlopolis! De officiële aankondiging met plaatjes van rijk geïllustreerde broekzak-vriendelijke magneetdoosjes volgt spoedig :D.


Tof!
Allebei erg leuk naar mijn mening en zo een stuk beter verkrijgbaar voor iedereen hier.

En helemaal mooi als ik via die weg beaches kan aanschaffen.

Magneetdoosje? Wat moet ik me daar bij voorstellen?

_________________
10 laatste:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 26 jan 2019, 15:13 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4025
The Iced One schreef:
Interessant!
Ik was vooral geïnteresseerd in You're fired, find your seats en universal rule. Alledrie niet meer te krijgen in de webshop :(

Deze titels staan nog niet direct op de planning. We beginnen met drie titels (waarvan reeds twee genoemd) en breiden het waarschijnlijk uit als er voldoende interesse blijkt in Europa.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 26 jan 2019, 15:18 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4025
lbouma schreef:
maxitaxi777 schreef:
Quined Games gaat sommige spelletjes van ButtonShy uitgeven in Europa. Van bovenstaand lijstje in elk geval Circle The Wagons en Sprawlopolis! De officiële aankondiging met plaatjes van rijk geïllustreerde broekzak-vriendelijke magneetdoosjes volgt spoedig :D.


Tof!
Allebei erg leuk naar mijn mening en zo een stuk beter verkrijgbaar voor iedereen hier.

En helemaal mooi als ik via die weg beaches kan aanschaffen.

Magneetdoosje? Wat moet ik me daar bij voorstellen?

Dat enthousiasme is goed om te horen :). Het gaat in eerste instantie om de basisspellen, zien hoe deze in Europa worden ontvangen. Voor verschillende van deze spelletjes zijn ook één of meerdere uitbreidingen verschenen, die opties staan open. “Magneetdoosje” klinkt inderdaad wat vaag :P, het is eigenlijk een klapdoosje met magneetsluiting.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 26 jan 2019, 15:34 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1966
Woonplaats: Beerse
Citaat:
het is eigenlijk een klapdoosje met magneetsluiting

Ik weet niet goed wat ik me hier bij voor moet stellen, maar één van de pluspunten van deze reeks is net de compactheid en het feit dat je er in principe 5 in je broekzak kan meenemen. Ik hoop niet dat jullie net die eigenschap gaan vervangen, want een klapdoosje klinkt al heel wat minder compact dan 'wallet'.

Citaat:
Deze titels staan nog niet direct op de planning. We beginnen met drie titels (waarvan reeds twee genoemd) en breiden het waarschijnlijk uit als er voldoende interesse blijkt in Europa.

Wat me in deze titels aansprak is het unieke thema (you're fired en find your seats), het feit dat ze niet coöp zijn en met meer dan 2 gespeeld kunnen worden en bij Universal Rule 'de scope' van het spel (4x) in enkel 18 kaarten.
Ik ga jullie project alleszins volgen!

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 26 jan 2019, 16:05 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4025
The Iced One schreef:
Citaat:
het is eigenlijk een klapdoosje met magneetsluiting

Ik weet niet goed wat ik me hier bij voor moet stellen, maar één van de pluspunten van deze reeks is net de compactheid en het feit dat je er in principe 5 in je broekzak kan meenemen. Ik hoop niet dat jullie net die eigenschap gaan vervangen, want een klapdoosje klinkt al heel wat minder compact dan 'wallet'.

Citaat:
Deze titels staan nog niet direct op de planning. We beginnen met drie titels (waarvan reeds twee genoemd) en breiden het waarschijnlijk uit als er voldoende interesse blijkt in Europa.

Wat me in deze titels aansprak is het unieke thema (you're fired en find your seats), het feit dat ze niet coöp zijn en met meer dan 2 gespeeld kunnen worden en bij Universal Rule 'de scope' van het spel (4x) in enkel 18 kaarten.
Ik ga jullie project alleszins volgen!

Het blijft compact, maar niet zo compact dat er 5 in dezelfde broekzak passen nee :lol:. Deze verandering heeft eigenlijk twee redenen, waarvan de belangrijkste is dat we een scoreblokje toevoegen (voor de titels waarbij dat relevant is) en zoals jullie van Quined gewend zijn spelregels in 4 talen. In de huidige wallets zou dat nooit passen. De tweede reden is dat we mooie art op de voorkant en de nodige informatie op de achterkant zetten, ook dat ging niet met een wallet. Bijkomend voordeel is dat er nog een beetje ruimte is voor mogelijke uitbeidingen.

Andere titels zullen we bekijken en overwegen als mogelijke toevoegingen aan dit project!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 26 jan 2019, 17:38 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1198
Woonplaats: Woerden
·                                          


Laatst bijgewerkt door kosterix op zo 25 apr 2021, 15:40, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 31 jan 2019, 13:46 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1198
Woonplaats: Woerden
·                      


Laatst bijgewerkt door kosterix op zo 25 apr 2021, 15:40, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 31 jan 2019, 13:56 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1966
Woonplaats: Beerse
kosterix schreef:
The Iced One schreef:
maar ik ben altijd geïnteresseerd in leuke microgames :(
kan palm island aanraden.

Bedankt voor de tip, maar aangezien ik nooit alleen of met twee speel, is dat blijkbaar geen optie.

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 12 maart 2019, 10:57 
Meeple

Berichten: 14
Ik heb zeker interesse!

Van de week heb ik Sprawlopolis binnen gekregen en het is mooi om te zien hoe leuk het werkt met maar 18 kaarten. We hebben echt een kwartier zitten puzzelen en het scoringssysteem maakt elk spel weer anders.

Verder heb ik nog 2 andere spellen van hun gekocht. Arcane Bakery Clash en Circle the wagons.
Beiden heb ik nog niet gespeeld.

Hopelijk hebben anderen ook nog interesse in de uitbreiding of andere spellen van Button Shy spellen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 12 maart 2019, 16:17 
Avatar gebruiker

Berichten: 2096
Woonplaats: Eindhoven
maxitaxi777 schreef:
Quined Games gaat sommige spelletjes van ButtonShy uitgeven in Europa. Van bovenstaand lijstje in elk geval Circle The Wagons en Sprawlopolis! De officiële aankondiging met plaatjes van rijk geïllustreerde broekzak-vriendelijke magneetdoosjes volgt spoedig :D.


Leuk :thumbup:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 14 maart 2019, 21:21 
Jakkiebak!

Berichten: 62
Woonplaats: Baarn
Mrtn schreef:
Ik heb zeker interesse!

Van de week heb ik Sprawlopolis binnen gekregen en het is mooi om te zien hoe leuk het werkt met maar 18 kaarten. We hebben echt een kwartier zitten puzzelen en het scoringssysteem maakt elk spel weer anders.

Verder heb ik nog 2 andere spellen van hun gekocht. Arcane Bakery Clash en Circle the wagons.
Beiden heb ik nog niet gespeeld.

Hopelijk hebben anderen ook nog interesse in de uitbreiding of andere spellen van Button Shy spellen.


Goed te horen, staat genoteerd!
Je bent de eerste die ook geïnteresseerd is.
Mochten er meer aanhaken zodat we tot een gezamenlijk pakketje kunnen komen dan neem ik contact op.

_________________
10 laatste:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
16 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Sprawlopolis uitbreiding beaches,  

Gebruikers die deze topic waarderen

Todo

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Sprawlopolis



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®