Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




11 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 28 jan 2019, 20:36 
PIONier

Berichten: 2
Hey ik wil al een tijdje D&D spelen maar ik ken niemand die mee wil doen. Als je rondom Ede/wageningen woont en een campaign wil beginnen of plaats hebt in je groep, let me know!

Miriam


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 29 jan 2019, 18:10 
Meeple

Berichten: 16
Op het moment zit ik vol, maar blij het proberen zou ik zeggen, leuke hobby om te hebben.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 04 maart 2019, 16:51 
PIONier

Berichten: 4
Ik ben ook op zoek! Woon zelf bij Arnhem in de buurt :) heb je ondertussen al wat mensen gevonden?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 11 maart 2019, 21:14 
Uno

Berichten: 1
Hoi Miriam,

Ik heb al een aantal sessies gedaan, maar ben eigenlijk nog zo goed als onervaren.

Het lijkt me leuk om met een groep onbekende mensen, maar mensen met dezelfde hobby (uiteraard haha), een leuke campaign op te starten.

Hoor graag van je!

Gr,

Bas


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 25 maart 2019, 12:12 
PIONier

Berichten: 2
Woonplaats: Ede
Hoi,

Het lijkt mij ook super leuk om een keer D&D uit te proberen. Ik woon zelf in Ede. Ik hoor graag of jullie al een groepje hebben en of ik met een game kan meedoen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 02 apr 2019, 22:35 
Uno

Berichten: 1
esjun schreef:
Hoi Miriam,

Ik heb al een aantal sessies gedaan, maar ben eigenlijk nog zo goed als onervaren.

Het lijkt me leuk om met een groep onbekende mensen, maar mensen met dezelfde hobby (uiteraard haha), een leuke campaign op te starten.

Hoor graag van je!

Gr,

Bas


Ik heb 0 ervaring maar ik zoek ook een groep om het eens te proberen (woon omgeving Apeldoorn). Hebben jullie al een groepje/zoeken jullie nog mensen?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 07 apr 2019, 18:40 
PIONier

Berichten: 2
Heyhoi!

Als jullie het leuk vinden, kan ik wel een keer een One-Shot (een adventure die gewoon eenmaal een sessie duurt, dus rond de 5 uur lang) voor jullie doen zodat je in ieder geval het een keer kan ervaren.

Ben helaas niet op zoek om vollop een game te DMen aangezien ik er al 2 doe, maar misschien dat een van jullie het leuk vind dan om het dan op te pakken (en kan ik natuurlijk helpen :D)

Ga nu wel over ongeveer anderhalve week 3 weken op vakantie, dus zal nog even duren maar we kunnen dan wel een game plannen voor rond half Mei als mensen interesse hebben.

Stuur anders even een persoonlijk berichtje als je interesse hebt.

ps. (In de buurt van Ede/Wageningen dus, of Apeldoorn dat is ook niet ver)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 08 apr 2019, 19:36 
PIONier

Berichten: 2
Hoi,

Onze Campaign van 3 jaar (edit: in Wageningen) is recent een aantal spelers kwijt geraakt en wij zijn eigenlijk gezamelijk tot de conclusie gekomen dat wij 3 spelers net te weinig vinden.

Wij zijn momenteel bezig met het afsluiten van onze huidige campaign en met een nieuw verhaal weer bij level 1 te beginnen. Mochten jullie nog interesse hebben staan wij er waarschijnlijk wel voor open om wat extra spelers toe te voegen.

Wij spelen 5th edition, met wat lichte homebrew hier en daar. We spelen in het Engels en voor ons is het het belangrijkst dat iedereen gewoon lol heeft.

Het is voor ons belangrijk dat een speler ook echt goed bij de groep past, dus voor je permanent bij de groep komt willen we waarschijnlijk eerst iets van een oneshot spelen om te kijken hoe goed de dynamiek met de groep is.

Gebrek aan ervaring is zeker geen probleem voor ons. Voor al mijn spelers was dit onze eerste campaign en zolang je leuk mee doet is het voor ons geen probleem om dingen uit te leggen.

Heb je interesse, of wil je wat meer weten over de setting waarin wij spelen, stuur vooral en berichtje.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 30 mei 2019, 19:52 
PIONier

Berichten: 3
Hi,

Heb je inmiddels al een groep om mee te spelen? Ik speel zelf met wat vrienden Pathfinder (afgeleide van D&D 3.5, dus lijkt er veel op). Maar heb ook wel interesse in D&D zelf. Vind het beiden leuk om te spelen of het spel te leiden.

Laat maar weten.

Fritz (31)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019, 08:25 
Meeple

Berichten: 16
Als er nog mensen zijn die een spel zoeken, heb ik nog plek in een 2 wekelijkse campaign in Veenendaal dat speelt op zondag. De eerstvolgende sessie is 14 Juli.

Als he geïnteresseerd bent stuur me maar een pm.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 05 jul 2019, 10:16 
Meeple

Berichten: 16
Oproep aan alle avonturiers, outcasts en geldzoeker uit de omgeving Ede, Wageningen en Veenendaal. Wij hebben alle hulp die jij kan bieden nodig.
Met de ontdekking van een portal dat overal naartoe kan leiden weten wij niet wat er allemaal te vinden valt. Kom mee op avontuur.

Hoi, ik wil een westmarches campaign opzetten in de omgeving Ede, Wageningen en Veenendaal.

Voor diegenen die niet weten wat een westmarches campaign is: een westmarches campaign is een campaign waar er losse avonturen/oneshots door verschillende DM's worden gedaan, een soort Adventurers league met minder regels.

Ik wil dus zoveel mogelijk spelers en dm's uit de omgeving in de groep krijgen zodat we altijd kunnen spelen. Ook als je niet gelijk wilt mee spelen is het altijd fijn om mensen uit de buurt met dezelfde hobby te kennen.

Om in de groep te komen kun je op deze link voor de whatsapp groep klikken:https://chat.whatsapp.com/FJGWE5jCiMeBpFTpsu4S7e


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
11 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Onervaren speler zoekt D&D groep (Ede/Wageningen)  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®