Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





8 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2019, 17:55 
Uno

Berichten: 1
Hallo,

Dank allen voor de uitermate positieve reactie's op mijn onderzoek.

Veel speelplezier :ster: :ster: :ster:


Laatst bijgewerkt door HansB op zo 03 feb 2019, 19:18, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 31 jan 2019, 10:14 
Spellen aan den Rijn
Avatar gebruiker

Berichten: 1977
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
De vragenlijst gaat niet over spellen, maar over online aankopen en social media in het algemeen? Behalve dan de laatste vraag ineens out of the blue? Vreemde enquete...

_________________
Everybody has the right to play...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 31 jan 2019, 13:02 
8. Mysterium (2015)
Avatar gebruiker

Berichten: 2901
Woonplaats: Noord-Brabant
Inderdaad vreemd onderzoek. Eigenlijk alle vragen en de laatste vraag wordt een specifieke spellenwinkel genoemd terwijl er zoveel anderen zijn. Het lijkt mij daarom eerder op verkapte reclame voor die winkel ipv een onderzoek.

Als dit serieus je scriptie is voor een HBO-opleiding mag ik hopen dat je geen voldoende hier voor krijgt. In mijn optiek heb je namelijk te weinig goede onderzoeksvragen en te weinig onderzoek gedaan naar verschillende aanbieders/kanalen waar je bordspellen kunt kopen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 31 jan 2019, 13:18 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2668
Woonplaats: Etten-Leur
Afstudeeronderzoeken zijn heel vaak in opdracht van een bedrijf dat een marktonderzoek wil laten uitvoeren dus dat is niet raar op zich.

Als je kijkt naar onderzoekstechnieken en het professioneel opzetten van een enquête is die laatste vraag wel slecht.

Kan nog komen omdat de opdrachtgever die vraag er per se in wil.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 31 jan 2019, 17:22 
Website beheerder

Berichten: 435
Woonplaats: Meijel
Of het is gewoon een manier om op een bijzondere manier reclame te maken voor de desbetreffende link. Waarbij natuurlijk ook kan worden meegenomen hoeveel mensen aan het eind van de vragenlijst gaan kijken naar de link in de laatste vraag.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 01 feb 2019, 13:24 
Just my luck
Avatar gebruiker

Berichten: 1063
Woonplaats: Groningen
HansB schreef:
Hallo,

Ik ben bezig met een onderzoek over de online winkelervaring bij de aankoop van spellen -en speelgoed voor mijn eindscriptie, zouden jullie deze enquête misschien kunnen invullen.

Het echte doel van je oproep is me onduidelijk. In het 'onderzoek' stel je vragen op zo'n manier dat de uitkomst werkelijk niets gaat betekenen. Ik mag hopen dat er van HBO'ers tegenwoordig iets meer wordt vereist dan dit. Een eerstejaars marketingstudent zou met zo'n onderzoek prima voorbeeldmateriaal in de les zijn om te laten zien hoe het niet moet, laat staan dat dit geschikt voor een eindscriptie is. En dan die laatste vraag...

Ik vermoed inderdaad een onbeholpen poging tot reclame.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 01 feb 2019, 16:04 
Bronzen Meeple
Avatar gebruiker

Berichten: 8492
Woonplaats: Groningen
Slechte enquête. Maar met plezier ingevuld. Laat ze maar praten. Niet iedereen hoeft het beste na te streven. Een 6 is ook prima. Als jij je daar lekker bij voelt. Gewoon wie je bent. Een matige enquête door een matige student met een matig leven voor je. Wat maakt dat nou uit?

En als gamekeeper je favoriete winkel is. Prima toch. Wij weten wel beter. Maar de laatste vraag verraste mij wel. Als deze winkel in deze goede vragenlijst wordt genoemd moet het wel een goede winkel zijn.

Ik ben geïnteresseerd. Chapeau

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 01 feb 2019, 16:46 
Just my luck
Avatar gebruiker

Berichten: 1063
Woonplaats: Groningen
grunnboy schreef:
Ik ben geïnteresseerd. Chapeau

*Proest* :lol:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
8 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellencafé  
 Feed - Onderwerp - Onderzoek online aankoop van spellen  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Tags

Catan: De opkomst van de Inca's, Catan: Legende van de Zeerovers, Catan: Schatten



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®