Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



14 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 28 feb 2019, 18:00 
Nieuwsreporter
Avatar gebruiker

Berichten: 549
Na vandaag stopt de automatische nieuws feed van Bordspeler.nl naar Bordspelmania. Mijn aankondiging in januari was geen aanleiding voor inhoudelijke interactie met de roergangers van BSM, maar ik ga ervan uit dat ze buiten mijn zichtveld hebben gewerkt aan een eigen invulling van de nieuwsvoorziening. Ik wens de volgers van spellenieuws in elk geval veel leesplezier op BSM.

Afbeelding

Ik ga nog even door met nieuwsberichten op mijn eigen site. Wanneer ik door de kritische ondergrens zak, zal het gebrek aan belangstelling en support van de meeste Nederlandse uitgevers/distributeurs vanzelf tot een ruk aan de stekker leiden. Niet uit verzuring of ergernis, maar gewoon omdat het trekken aan dode paarden geen liefhebberij van me is.


Origineel bericht op: https://bordspeler.nl/2019/02/28/nieuws ... bsm-stopt/


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 02 maart 2019, 11:12 
Spellen aan den Rijn
Avatar gebruiker

Berichten: 1976
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Wat is nu de eenvoudigste manier om je te blijven volgen? Post je alle nieuwtjes via je Facebook?

_________________
Everybody has the right to play...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 02 maart 2019, 11:19 
Avatar gebruiker

Berichten: 2091
Woonplaats: Eindhoven
Bordspeler.nl schreef:
Na vandaag stopt de automatische nieuws feed van Bordspeler.nl naar Bordspelmania.


Dat is jammer. Misschien een naïeve vraag van me, maar als die newsfeed automatisch is, dan hoeft ze toch niet te stoppen?

In ieder geval ben ik je dankbaar voor alle nieuws, nieuwtjes en alle andere schrijfsels over bordspellen. Die hebben in hoge mate bijgedragen aan mijn heropgeleefde interesse voor bordspellen, alweer een jaar of vijftien geleden.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 02 maart 2019, 11:24 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6692
Woonplaats: Leusden
Bridget schreef:
Wat is nu de eenvoudigste manier om je te blijven volgen? Post je alle nieuwtjes via je Facebook?


Dat doe ik ruim vierentwintig jaar via een website. Anno 2019 vind je dat ding op http://www.bordspeler.nl.

Facebook gebruik ik primair om nieuwtjes op te halen, soms plaats of deel ik er iets.

Twitter is mijn vehikel voor korte nieuwsberichtjes, de website is het vehikel voor nieuwsberichten met meer inhoud. Via 'Kort Nieuws' komen de nieuwswaardige tweetjes ook op de website terecht.


Laatst bijgewerkt door Erwin op za 02 maart 2019, 11:29, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: za 02 maart 2019, 11:26 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6692
Woonplaats: Leusden
Jerome schreef:
Dat is jammer. Misschien een naïeve vraag van me, maar als die newsfeed automatisch is, dan hoeft ze toch niet te stoppen?

In ieder geval ben ik je dankbaar voor alle nieuws, nieuwtjes en alle andere schrijfsels over bordspellen. Die hebben in hoge mate bijgedragen aan mijn heropgeleefde interesse voor bordspellen, alweer een jaar of vijftien geleden.


Niets mis met jouw vraag. Hier vind je het antwoord: https://bordspeler.nl/2019/01/01/een-speels-2019/

Dank voor je leuke feedback.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: za 02 maart 2019, 11:30 
Burgemeester

Berichten: 1317
Woonplaats: Westmalle
Tsja ik vond het in januari al heel jammer en dat is nu niet anders.

Hopelijk blijf je verder wel actief op BSM ...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 02 maart 2019, 11:38 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1198
Woonplaats: Woerden
Zonde. Je site is erg informatief. Je gaat hem toch niet echt uit de lucht halen?

_________________
Hou eigenlijk helemaal niet van bordspellen, maar wel van kaartspellen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 02 maart 2019, 12:11 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4023
Het zou zeker een verlies zijn als je stopt, ik lees veel van je berichten via BSM. Dat zal ik nu via je website gaan doen, geen probleem. Hopelijk besluit je daar wel door te blijven gaan!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 02 maart 2019, 12:30 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 888
Woonplaats: Genk (B)
Hier ook een veellezer; weliswaar via het BSM forum (Tapatalk app op de foon). Websites volgen is niet meer van deze tijd voor mij en Twitter heeft me nooit geboeid.

_________________
Instagram: SigiScsi Plays Games

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 02 maart 2019, 12:47 
Spellen aan den Rijn
Avatar gebruiker

Berichten: 1976
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Erwin schreef:
Bridget schreef:
Wat is nu de eenvoudigste manier om je te blijven volgen? Post je alle nieuwtjes via je Facebook?


Dat doe ik ruim vierentwintig jaar via een website. Anno 2019 vind je dat ding op http://www.bordspeler.nl.

Facebook gebruik ik primair om nieuwtjes op te halen, soms plaats of deel ik er iets.

Twitter is mijn vehikel voor korte nieuwsberichtjes, de website is het vehikel voor nieuwsberichten met meer inhoud. Via 'Kort Nieuws' komen de nieuwswaardige tweetjes ook op de website terecht.


Ik ben bang dat regelmatig je website bezoeken om te kijken of er een nieuwtje is er niet echt in zit. De mensheid is lui. We hebben een trigger nodig om daarna door te klikken voor meer informatie. Die trigger kun je aangeven op Twitter en Facebook, voor de mensen die daar zitten. Mijn advies is om dat daar (te blijven) doen!

_________________
Everybody has the right to play...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 02 maart 2019, 14:14 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6692
Woonplaats: Leusden
Bridget schreef:
Ik ben bang dat regelmatig je website bezoeken om te kijken of er een nieuwtje is er niet echt in zit.


Prima, ieder zijn of haar ding.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: za 02 maart 2019, 14:17 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6692
Woonplaats: Leusden
kosterix schreef:
Zonde. Je site is erg informatief. Je gaat hem toch niet echt uit de lucht halen?


Thanks. Uit de lucht halen is geen doel op zich. Maar wanneer de medewerking van Nederlandse uitgevers achteruit blijft hollen, gaat dat uiteindelijk wel gebeuren.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 04 maart 2019, 15:19 
Keep Exploring Games
Avatar gebruiker

Berichten: 2227
Woonplaats: Stad aan t Haringvliet
Bordspeler.nl schreef:
Wanneer ik door de kritische ondergrens zak, zal het gebrek aan belangstelling en support van de meeste Nederlandse uitgevers/distributeurs vanzelf tot een ruk aan de stekker leiden. Niet uit verzuring of ergernis, maar gewoon omdat het trekken aan dode paarden geen liefhebberij van me is.



Ik blijf mijn persberichten en andere nieuwtjes graag met je delen hoor, daar hoef je bij mij nooit om te vragen :wink:

_________________
Keep Exploring Games


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 04 maart 2019, 21:35 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6692
Woonplaats: Leusden
Duiker schreef:
Ik blijf mijn persberichten en andere nieuwtjes graag met je delen hoor, daar hoef je bij mij nooit om te vragen :wink:


Ik waardeer jouw actieve benadering. Laat maar komen. Ik schrijf met plezier nieuwsberichten over jouw spellen en plannen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
14 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - Nieuws feed naar BSM stopt  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Tags

Bordspeler.nl



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®