Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




5 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Bordspellen en katten
BerichtGeplaatst: ma 11 maart 2019, 16:13 
4. Crystal Palace (2019)
Avatar gebruiker

Berichten: 318
Ik ben opzoek naar tips/ adviezen voor het volgende:

Als we “grotere” spellen spelen zoals Gaia project en Robinson Crusoe, laten we deze vaak het hele weekend op tafel liggen zodat we het spel in 1 weekend meerdere keren kunnen spelen.

Nu krijgen we volgende week 2 kittens, hier kijken we enorm naar uit, maar ik besef me wel dat de combi van katten en spellen op tafel laten liggen waarschijnlijk niet ideaal zal zijn.

Wie herkend dit, en heeft een creatieve/innovatieve tip voor ons?

Alvast bedankt!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 11 maart 2019, 18:39 
Party Animal

Berichten: 458
Woonplaats: Leidschendam
Ik denk sowieso dat het in beginsel niet handig is met kittens. Die zijn nog super speels en alles is interessant. Wel leuk! :D

Misschien niet echt een tip, maar ik heb zelf een ikea tafel omgebouwd tot een gametafel, waarbij ik een spel kan laten liggen en de tafelbladen erboven op kan leggen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 11 maart 2019, 19:11 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 855
Woonplaats: Bollenstreek
Wat leuk dat jullie twee kittens in huis krijgen. Ik denk inderdaad dat je spellen met kleine losse onderdelen beter niet kan laten staan. Kittens spelen met alles. Misschien kan je plastic opbergdozen met vakjes (te koop bij doe het zelf winkels en actions enzo) gebruiken om de losse onderdelen in te bewaren. Je kan de doos dan dicht doen als je niet speelt zodat de kittens niet met de pionnen, dobbelstenen, fiches en ander klein spul aan de haal gaan.

Volwassen katten kunnen spelmateriaal trouwens ook nog als speelgoed zien. Onze kater Sjonnie (helaas niet meer onder ons) is bijv een keer op tafel gesprongen om de rover van de Kolonisten van Catan van het bord te jatten. Hij pakte de pion gewoon in zijn bek en ging er met gezwinde spoed vandoor.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 11 maart 2019, 19:51 
Groninger Gamer
Avatar gebruiker

Berichten: 5600
Woonplaats: Haren, Gn
Dagmar schreef:
Volwassen katten kunnen spelmateriaal trouwens ook nog als speelgoed zien. Onze kater Sjonnie (helaas niet meer onder ons) is bijv een keer op tafel gesprongen om de rover van de Kolonisten van Catan van het bord te jatten. Hij pakte de pion gewoon in zijn bek en ging er met gezwinde spoed vandoor.
Onder het uitroepen van de gevleugelde woorden: Wie is hier nou de rover!?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 12 maart 2019, 21:21 
10. Dominion (Second Edition) (2016)
Avatar gebruiker

Berichten: 318
Dagmar schreef:
Wat leuk dat jullie twee kittens in huis krijgen. Ik denk inderdaad dat je spellen met kleine losse onderdelen beter niet kan laten staan. Kittens spelen met alles. Misschien kan je plastic opbergdozen met vakjes (te koop bij doe het zelf winkels en actions enzo) gebruiken om de losse onderdelen in te bewaren. Je kan de doos dan dicht doen als je niet speelt zodat de kittens niet met de pionnen, dobbelstenen, fiches en ander klein spul aan de haal gaan.

Volwassen katten kunnen spelmateriaal trouwens ook nog als speelgoed zien. Onze kater Sjonnie (helaas niet meer onder ons) is bijv een keer op tafel gesprongen om de rover van de Kolonisten van Catan van het bord te jatten. Hij pakte de pion gewoon in zijn bek en ging er met gezwinde spoed vandoor.


Bedankt voor de tip van de plastic opbergdozen. Daar kunnen ze alvast veel minder mee dan met alle losse fishes enz.

Haha grappig, sjonnie wilde waarschijnlijk gewoon meespelen, met zn eigen regels...... daar zijn het katten voor :)


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
5 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bistro 'Off topic'  
 Feed - Onderwerp - Bordspellen en katten  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®