Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.



105 berichten | Pagina 4 van 7 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 14 maart 2019, 14:18 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6692
Woonplaats: Leusden
Sunnyfield schreef:
StanTem valt niemand aan, is beleefd, gebruikt feiten en onderbouwt zijn punt. Dat siert hem!


Wanneer je het totale verhaal wilt negeren, kun je van de losse elementen vast een mooie versiering maken. :)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: do 14 maart 2019, 14:19 
Mr. group pledge
Avatar gebruiker

Berichten: 845
Woonplaats: Kaprijke, België
Erwin schreef:
StanTem schreef:
En heb het u al gezegd, maar mogen enkel uitgevers 'afgezeikt' worden misschien?


Ik weet uit ervaring dat jij dat inderdaad graag doet (had je het laatst niet over gatachterlijke spellen van een kleine Vlaamse uitgever?).

Los van de persoon. Ik heb de indruk dat deze winkelstraatpagina's zijn bedoeld als een digitale etalage voor winkels. Als dat inderdaad zo is, vind ik het ongepast om hier discussies over prijzen te voeren. In overdrijvende taal: we staan toch ook niet voor onze lokale speciaalzaak op straat te brullen dat Amazon goedkoper is? Wanneer we hier zulke discussies voeren, kan ik me voorstellen dat winkeliers geen trek meer hebben in deze reclamezuil. Zou jammer zijn.

Maar ja, voor hetzelfde geld heb ik een afwijkende mening en jaag ik als het ware op windmolens.

Kan een moderator eens een keer uitleggen waarvoor deze winkelstraat is bedoeld?
Dan moeten ze niet adverteren dat ze de goedkoopste zijn. Mocht dat er niet staan, dan hoorde je mij niet. Van mij mogen de winkeliers trouwens vragen wat ze willen.

Nu goed, had daarnet uitgebreid gereageerd op de post maar heb het dan maar wijselijk verwijderd.

_________________
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 14 maart 2019, 16:17 
Jakkiebak!
Avatar gebruiker

Berichten: 70
Woonplaats: Papendrecht
BoardgameShop.nl schreef:
Ik juich het toe; maak je niet te veel zorgen over opbouwende of andere kritiek en blijf mooi ondernemen en kijken naar wat er wél is in plaats van wat er níet is. Mooi initiatief voor een aantal vrienden van me die Kickstarters nét iets te spannend vinden; ze zijn nu niet overgeleverd aan particulieren die (extra) spellen kopen om ze tegen woekerprijzen aan te bieden na levering.


Bedankt voor de opbouwende woorden, wij zullen zeker dit voortzetten. En bij genoeg belangstelling verder uitbreiden (meer spellen etc.). We zijn momenteel in de voorbereiding om een aparte sectie voor Kickstarters in onze webshop te plaatsen.

@StanStem:
Zodat je weet dat we jouw stem ook waarderen, hebben we de prijs van Coloma verlaagd naar 61,95 Euro (Gratis verzending binnen Nederland)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 14 maart 2019, 17:08 
Team Bordspelmania
Avatar gebruiker

Berichten: 5977
Woonplaats: Rijen
De Winkelstraat is voor commerciële aanbieders van spellen. Discussies over prijzen en overige zaken mogen in Spellencafé. Vragen over assortiment, verzending, etc. zijn altijd mogelijk. Discussies niet. Althans, niet in Winkelstraat.

Laten we het hier bij houden. Dank.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: NIEUWE KICKSTARTER!!
BerichtGeplaatst: vr 15 maart 2019, 19:34 
Jakkiebak!
Avatar gebruiker

Berichten: 70
Woonplaats: Papendrecht
NIEUWE KICKSTARTER IN ONZE WEBSHOP



BINNENKORT VERWACHT

TANG GARDEN




Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 15 maart 2019, 23:15 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2649
Woonplaats: Etten-Leur
Hoe kunnen jullie binnenkort Tang Garden al verwachten.

De kickstarter laat nog een half jaar op zich wachten.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 15 maart 2019, 23:32 
Jakkiebak!
Avatar gebruiker

Berichten: 70
Woonplaats: Papendrecht
Verwachten in de zin, dat we hem binnenkort op onze webshop gaan aanbieden, zodat de spelliefhebbers hem kunnen bestellen. Verwachting is dat ie eind dit jaar wordt uitgebracht. Wij zullen bij de release een launch party organiseren, hiervoor hebben wij reeds launch kits besteld met extra goodies van de uitgever.

De uitgever komt uit Spanje, en ik ben Spaans, dus zodoende.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 16 maart 2019, 00:11 
Mr. group pledge
Avatar gebruiker

Berichten: 845
Woonplaats: Kaprijke, België
Kan je aan de uitbreidingen van Rise of Moloch geraken? Had het al gevraagd maar door dat over-en-weer gedoe over de prijzen is die vraag verloren gegaan denk in.

_________________
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 16 maart 2019, 01:25 
Jakkiebak!
Avatar gebruiker

Berichten: 70
Woonplaats: Papendrecht
Zal eens onderzoeken, laat ik zsm mogelijk weten. De vraag is bij mij ook ontschoten door de prijs discussie.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: TANG GARDEN te bestellen
BerichtGeplaatst: za 06 apr 2019, 23:51 
Jakkiebak!
Avatar gebruiker

Berichten: 70
Woonplaats: Papendrecht
Nu te bestellen bij BoardgameShop en pas te betalen bij aflevering.

TANG GARDEN


Voor 49,95 Euro (Gratis verzending binnen Nederland)

PALADINS OF THE WEST KINGDOM - DELUXE EDITION


Voor 56,95 Euro (Gratis verzending binnen Nederland)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019, 00:38 
Jakkiebak!
Avatar gebruiker

Berichten: 70
Woonplaats: Papendrecht
Nieuw in de shop:

COIMBRA


SPIRIT ISLAND - BRANCH AND CLAW


STAR WARS - OUTER RIM


NEMESIS


JOURNEYS IN MIDDLE EARTH - VILLAINS OF ERIADOR


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: NIEUW ABONNEMENT SERVICE
BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019, 00:48 
Jakkiebak!
Avatar gebruiker

Berichten: 70
Woonplaats: Papendrecht
Wil je geen uitbreiding missen van de komende The Lord of the Rings - Journeys in Middle Earth bordspel van FGG - Release datum 18 april 2019



Nu bij BoardgameShop abonnement op de toekomstige figure packs. Eerste figure pack: Villains of Eriador, verwachte release datum: Q3 - 2019
Registreren is volledig gratis, en je kunt op elk moment annuleren. Tevens krijg je als abonnee 5% korting op alle toekomstige figure packs. Voor meer informatie, ga naar onze abonnementen pagina.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019, 08:01 
8. The Gallerist (2015)

Berichten: 231
Woonplaats: Vorselaar
Hey, ik heb interesse in Nemesis. Maar is dit de KS editie? Ik kan uit je beschrijving niet goed opmaken wat er wél en niet bijzit tov de kickstarter versie. Ik dacht bv dat het spelen als intruder na player eliminatie een KS exclusive was en die optie zou ik wel graag er bij hebben.

Verder staat er "gratis verzenden binnen Nederland". Klopt het dat +75euro ook naar België gratis blijft?

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 16 apr 2019, 17:05 
Jakkiebak!
Avatar gebruiker

Berichten: 70
Woonplaats: Papendrecht
Beste Gert,

Voor bestellingen boven de 75 Euro, geldt voor Belgie gratis verzending.

De aangeboden NEMESIS op de webshop is niet de KS edition, maar de retail edition. Persoonlijk heb ik de KS editie.

Er zijn verschillende manieren om te spelen, namelijk de story mode (KS exclusive), Geheel cooperatief, en semi-cooperatief, solo en spelen als Intruder bij player eliminatie. Al deze opties zijn inbegrepen in de Retail versie. Enkel de Story mode niet.

Mocht je nog vragen hebben, laat het mij weten.
Groeten,


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 17 mei 2019, 20:34 
Jakkiebak!
Avatar gebruiker

Berichten: 70
Woonplaats: Papendrecht
Check onze eerste eigen review:

Het betreft het populaire spel Lord of the Rings: Journeys in Middle Earth


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
105 berichten | Pagina 4 van 7 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 3, 4, 5 ... 7  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Winkelstraat  
 Feed - Onderwerp - GRATIS verzending binnen Nederland bij Boardgameshop.nl  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®