Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




13 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Root
BerichtGeplaatst: do 14 maart 2019, 20:58 
Meeple
Avatar gebruiker

Berichten: 15
Woonplaats: Aalst, België
We kunnen voor een bedrag van 15 dollar, 4 boxen shippen.

Prijsvoorbeeld:
Expansie (1box; Underworld Warrior Pledge) = 50 dollar + 3,75 dollar shipping = $53,75 (ipv 65 dollar)
Nieuwe en vorige expansie (2 boxen; Provisions For Expansion Pledge) = 90 dollar + 7,5 dollar shipping = $97 (ipv 105 dollar)
1x All In (3boxen; Evergreen All In Pledge) = 150 dollar + 11,25 dollar shipping = 161,25 dollar. (ipv 165 dollar)

Echter moeten we dus per 4 boxen aankopen, het is een kwestie van first come first served.

Ik vraag nog na over prijzen van add-ons of die invloed hebben op de shipping.

Laat weten waarin je interesse hebt! Later zal een voorschot betaald moeten worden om uw aanvraag te bevestigen.

Afhalen kan in Aalst en Evergem, maar via doorgeefplekken zullen er wel dichterbij plekken komen.

Verzending kan ook indien nodig, op kosten van de koper. Verzendingswijze mag u kiezen.

Laat maar weten wie interesse heeft :).

https://www.kickstarter.com/projects/20 ... -expansion


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Root
BerichtGeplaatst: do 14 maart 2019, 23:35 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 834
Woonplaats: De Meern
Ik heb root nu een aantal keer via TTS gespeeld en vind het een vrij geweldig spel. Ben geneigd de all-in pledge te nemen, maar wel een berg geld. Ik ben vooral te bang dat het niet vaak genoeg op tafel zou komen helaas.
Ik twijfel nog even.
Is er nog iets in de pijpleiding wat betreft grotere kortingen? Of doen ze daar niet aan bij Leder Games

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Root
BerichtGeplaatst: zo 17 maart 2019, 15:52 
Burgemeester

Berichten: 1317
Woonplaats: Westmalle
pieter.schutz schreef:
Ik heb root nu een aantal keer via TTS gespeeld en vind het een vrij geweldig spel. Ben geneigd de all-in pledge te nemen, maar wel een berg geld. Ik ben vooral te bang dat het niet vaak genoeg op tafel zou komen helaas.
Ik twijfel nog even.
Is er nog iets in de pijpleiding wat betreft grotere kortingen? Of doen ze daar niet aan bij Leder Games


Is er al duidelijkheid of er retailpledges gaan komen? Die zullen allicht de prijs iets kunnen drukken. Nu zou het niet helemaal de moeite waard zijn omdat je het basisspel en de 1ste uitbreiding voor dezelfde prijs kunt kopen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Root
BerichtGeplaatst: zo 17 maart 2019, 18:45 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 834
Woonplaats: De Meern
AlliantieAJ schreef:
Is er al duidelijkheid of er retailpledges gaan komen? Die zullen allicht de prijs iets kunnen drukken. Nu zou het niet helemaal de moeite waard zijn omdat je het basisspel en de 1ste uitbreiding voor dezelfde prijs kunt kopen.

Geen idee, ik heb het niet nagevraagd.
Als je nog niets hebt is het juist wel de moeite waard. Je krijgt dan voor (ongeveer) dezelfde prijs de nieuwst versie met betere componenten.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Root
BerichtGeplaatst: zo 17 maart 2019, 20:25 
Burgemeester

Berichten: 1317
Woonplaats: Westmalle
Ik denk dat als de nieuwe versie uitkomt dat de retailprijs niet veel zal verschillen van 60 dollar + verzending ...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Root
BerichtGeplaatst: di 19 maart 2019, 11:20 
Burgemeester

Berichten: 1317
Woonplaats: Westmalle
Retailpledges blijkt enkel voor brick&mortar te zijn ... Dat is wel erg jammer en anno 2019 achterhaalt?

Iemand een idee welke b&m wel op de kar springt?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Root
BerichtGeplaatst: wo 20 maart 2019, 14:02 
Completionist
Avatar gebruiker

Berichten: 2217
Woonplaats: Den Haag
Retail gaat al in prijs omlaag; eerste prijsverlaging base game naar €49,95 gespot...

_________________
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Root
BerichtGeplaatst: wo 20 maart 2019, 21:51 
Avatar gebruiker

Berichten: 539
Woonplaats: Emmeloord
mazinho schreef:
Retail gaat al in prijs omlaag; eerste prijsverlaging base game naar €49,95 gespot...


Zitten toch weinig verschillen in de retail en kickstarter versie?

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Root
BerichtGeplaatst: wo 20 maart 2019, 21:55 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 834
Woonplaats: De Meern
mazinho schreef:
Retail gaat al in prijs omlaag; eerste prijsverlaging base game naar €49,95 gespot...

Maar voor de huidige retail versies (behalve de derde printing) heb je dan weer de upgrade kit nodig :D

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Root
BerichtGeplaatst: vr 22 maart 2019, 10:13 
Avatar gebruiker

Berichten: 539
Woonplaats: Emmeloord
pieter.schutz schreef:
mazinho schreef:
Retail gaat al in prijs omlaag; eerste prijsverlaging base game naar €49,95 gespot...

Maar voor de huidige retail versies (behalve de derde printing) heb je dan weer de upgrade kit nodig :D


Ach, die kost 5 dollar en het voordeel is dat je dan nu direct kan spelen. :) Ik heb hem besteld van de week en gisteren binnen gekregen. Het is de first edition second printing.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Root
BerichtGeplaatst: zo 24 maart 2019, 14:09 
Meeple
Avatar gebruiker

Berichten: 15
Woonplaats: Aalst, België
Inderdaad, retailpledges voorbehouden aan brick & mortar retailers. Ook de suggereerde prijs van de kickstartereditie van de Underworld expansie is volgens deze:

https://www.worldsendcomics.com/en/prod ... nsion-kspo

Ze geven 45 procent korting op die prijs en komt op ongeveer 50 euro, maar het is een voorschot, prijs kan nog stijgen volgens hen...


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Root
BerichtGeplaatst: vr 05 apr 2019, 11:58 
4. 7 Wonders Duel (2015)

Berichten: 101
Ik heb deze ook gebacked voor de expansie en updates. Indien mensen van regio Utrecht (verder mag ook, maar als je niet kan ophalen is het niet echt interessant) nog willen aansluiten, dat kan! Ik kan nog 3 dozen toevoegen zonder dat er extra verzendkosten bijkomen.

Ik kom ook nog geregeld in Ypenburg (Den Haag) en Amsterdam (De Pijp). Stuur me een DM bij interesse.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Root
BerichtGeplaatst: vr 05 apr 2019, 12:05 
Completionist
Avatar gebruiker

Berichten: 2217
Woonplaats: Den Haag
caryntjen schreef:
Inderdaad, retailpledges voorbehouden aan brick & mortar retailers. Ook de suggereerde prijs van de kickstartereditie van de Underworld expansie is volgens deze:

https://www.worldsendcomics.com/en/prod ... nsion-kspo

Ze geven 45 procent korting op die prijs en komt op ongeveer 50 euro, maar het is een voorschot, prijs kan nog stijgen volgens hen...
welke B&M winkels in NL / B stellen zo’n pledge open voor consumenten? Moet er toch eentje zijn, of iemand die via een winkel zo’n Group pledge kan organiseren?

_________________
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
13 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Root  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Tags

Root



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®