Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




231 berichten | Pagina 12 van 16 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 11, 12, 13 ... 16  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 27 maart 2019, 12:50 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2666
Woonplaats: Etten-Leur
Vond het de eerste keer wat tegenvallen. Had er meer van verwacht.

Nog maar een keer spelen of het beter bevalt.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 27 maart 2019, 13:36 
Spelhamels Beerse

Berichten: 3042
Woonplaats: Dessel
ik vind het een degelijk spel met een origineel thema maar ook niet meer dan dat. Ik leg hem graag op tafel maar liefst met twee of drie spelers.
Wat mij betreft wel de hype niet waard.

Persoonlijk vind ik de vertaling van 999 games wel zéér goed gedaan, een pluim daarvoor !!

_________________
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 27 maart 2019, 15:17 
9. Earth (2023)
Avatar gebruiker

Berichten: 2074
Woonplaats: Montezuma
dirk schreef:
Wat mij betreft wel de hype niet waard.

Persoonlijk vind ik de vertaling van 999 games wel zéér goed gedaan, een pluim daarvoor !!


Vertaling goed ja. Maar helaas dus niet een NL versie. Europese vogels was leuk geweest...

Maarre.. wat is dat toch met al die berichten over Wingspan als hype? Ik zie daar helemaal niets van. Geen billboards op straat. Geen reclames op prime time tv. Geen eindeloos herhalen waar dan ook...? Buiten de spellenwereld is er echt helemaal niets te merken van dat spel hoor. En dat 999 dit wil verkopen bínnen die wereld, vind ik vrij logisch. Ze hebben ook wel iets te verkopen, vind ik zelf.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 27 maart 2019, 16:09 
Burgemeester

Berichten: 1317
Woonplaats: Westmalle
Pura Vida schreef:
dirk schreef:
Wat mij betreft wel de hype niet waard.

Persoonlijk vind ik de vertaling van 999 games wel zéér goed gedaan, een pluim daarvoor !!


Vertaling goed ja. Maar helaas dus niet een NL versie. Europese vogels was leuk geweest...

Maarre.. wat is dat toch met al die berichten over Wingspan als hype? Ik zie daar helemaal niets van. Geen billboards op straat. Geen reclames op prime time tv. Geen eindeloos herhalen waar dan ook...? Buiten de spellenwereld is er echt helemaal niets te merken van dat spel hoor. En dat 999 dit wil verkopen bínnen die wereld, vind ik vrij logisch. Ze hebben ook wel iets te verkopen, vind ik zelf.


Dus dan is het een hype binnen spellenwereld ;)

Een stroom aan reviewvideo's (echt wel heel veel), webshops/winkeliers die aangeven dat ze als zoete broodjes verkopen en uitverkocht geraken, over het algemeen krijgt het spel hoge quoteringen, wordt op veel plaatsen gespeeld en gezien, er is al een expansie in de maak etc.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 27 maart 2019, 17:14 
5. Puerto Rico (2002)

Berichten: 657
Woonplaats: Brasschaat
dirk schreef:
ik vind het een degelijk spel met een origineel thema maar ook niet meer dan dat. Ik leg hem graag op tafel maar liefst met twee of drie spelers.
Wat mij betreft wel de hype niet waard.

Persoonlijk vind ik de vertaling van 999 games wel zéér goed gedaan, een pluim daarvoor !!
Helemaal eens met Dirk.

En weinig aan te ontkennen dat dit binnen de spellenwereld een echte hype is.
Misschien net daarom dat het bij mij wat "tegengevallen" is. De verwachting was wellicht te hoog.

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 27 maart 2019, 17:22 
4. Tzolk'in: The Mayan Calendar (2012)

Berichten: 1441
Woonplaats: Woudenberg
Ik heb me hier tot nu toe prima mee vermaakt, bovendien heb ik niets wat erop lijkt. Kwaliteit van de componenten is top en dat vogelhuisje als dice tower is natuurlijk geweldig.

Stonemaier wekt natuurlijk wel hoge verwachtingen en dat lukt de ene keer beter dan de ander. Scythe en Viticulture vind ik geweldig, Charterstone klonk intrigerend, maar heeft me nog niet overtuigd. Wil wel de campagne afmaken. En Wingspan wil ik graag vaker spelen, dat is een goed teken.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 27 maart 2019, 17:27 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
Het gegeven dat spelers hun verwachtingen vooraf opkloppen, vervolgens vaststellen dat een spel hieraan niet of onvoldoende voldoet (mogelijk al tijdens de eerste proefpot) en dit vervolgens van de daken schreeuwen op Facebook of een forum als dit. Hmmmm…… dit heeft bijna kenmerken van een hype. :lol:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: wo 27 maart 2019, 19:49 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2666
Woonplaats: Etten-Leur
Ik ging redelijk nuchter het spel in ondanks de positieve reacties en aandacht. Maar vind dat er afgelopen jaar veel betere spellen zijn uitgekomen.

Denk als de onderdelen niet zo mooi waren geweest dat het spel heel andere waarderingen zou krijgen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 27 maart 2019, 20:35 
9. Earth (2023)
Avatar gebruiker

Berichten: 2074
Woonplaats: Montezuma
Edwin84 schreef:
Denk als de onderdelen niet zo mooi waren geweest dat het spel heel andere waarderingen zou krijgen.

Je kunt inderdaad beter hebben dat een spel goed lelijk is. Dat vervuilt de beoordeling tenminste niet. :lol:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 27 maart 2019, 21:36 

Berichten: 86
Natuurlijk speelt grafisch ontwerp en kwaliteit van de componenten een rol bij het gevoel dat je bij een bepaald spel hebt, maar... een spel kan nog zo mooi eruit zien, als het spel niet op een andere manier voldoening geeft, belandt het in de kast. En dat is bij mij persoonlijk bij Wingspan niet het geval. Inmiddels een week in huis, meer dan tien keer gespeeld en nu alweer zin in een volgend potje! :D

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 27 maart 2019, 23:59 
7. Concordia Venus (2018)
Avatar gebruiker

Berichten: 2074
Woonplaats: Montezuma
Zelfde hier. De potjes zijn verslavend. Zegt genoeg.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 28 maart 2019, 00:02 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6325
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
Pura Vida schreef:
Zelfde hier. De potjes zijn verslavend. Zegt genoeg.

Dat is gevaarlijk. Tijdig mee stoppen is de boodschap... :lol:

_________________
Recent gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 28 maart 2019, 00:08 
1. Wingspan (2019)
Avatar gebruiker

Berichten: 2074
Woonplaats: Montezuma
Bart schreef:
Dat is gevaarlijk. Tijdig mee stoppen is de boodschap... :lol:

Te laat. Reddeloos verloren hier. Sowieso eigenlijk. Ik kan er niet mee zitten. :D


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 28 maart 2019, 07:14 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2666
Woonplaats: Etten-Leur
Pura Vida schreef:
Edwin84 schreef:
Denk als de onderdelen niet zo mooi waren geweest dat het spel heel andere waarderingen zou krijgen.

Je kunt inderdaad beter hebben dat een spel goed lelijk is. Dat vervuilt de beoordeling tenminste niet.
Meer dit:

Als er geen dicetower was, de eieren zijn kartonnen fiches net als voedsel en de kaarten zaten in ziplocks.

Was dit topic dan ook zo groot geweest met aandacht voor het spel?

Het spel is dan zeker niet lelijk en speelt nog hetzelfde.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 28 maart 2019, 09:52 
Completionist
Avatar gebruiker

Berichten: 2217
Woonplaats: Den Haag
Afbeelding

_________________
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
231 berichten | Pagina 12 van 16 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 11, 12, 13 ... 16  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Wingspan - Stonemaier Games --> 999 Games  

Gebruikers die deze topic waarderen

RMKBNK

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Tags

999 Games, Wingspan



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®