Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





8 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 24 jan 2019, 20:58 
Avatar gebruiker
Hallo allemaal,

Zelf ben ik DM voor een groep richting Heerlen, maar omdat ik zelf bij Eindhoven/Helmond woon zoek ik graag een spel waar ik als speler kan aanschuiven. Ik heb veel ervaring met D&D en zou het liefste een 5e edition game doen.

Zelf ben ik 26 en hou van roleplay. Een gezond balans tussen combat, roleplay en lore hou ik van, maar Roleplay staat vooraan en heb het liefste een groep bij wie deze waarde ook geld. Engels of Nederlands is beide geen probleem. Voorkeur om eens elke twee weken te spelen, of elke week maar niet op Vrijdag, dan ben ik namelijk in zuid.

Wie o wie wil mij erbij? Als een groep een bepaalde class voorkeur heeft kan ik daar ook over nadenken, al heb ik zelf een voorkeur naar Ranger, Paladin, Warlock of Druid. Niet specifiek in die volgorde.


Ik hoor graag van jullie!!!

P.S. Ik merkte dat er meer berichten open staan rond deze regio, maar deze bladen lijken al enige tijd inactief, dus dit leek mij de beste route.


Omhoog
     
 
BerichtGeplaatst: vr 25 jan 2019, 16:07 
Meeple

Berichten: 15
Sta je ervoor open om online te spelen? Het spel is hetzelfde, maar we communiceren dan via skype of discord bijvoorbeeld. Naast mijzelf heb ik nog 2 anderen die het graag willen doen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 26 jan 2019, 18:27 
Avatar gebruiker
Trekkie schreef:
Sta je ervoor open om online te spelen? Het spel is hetzelfde, maar we communiceren dan via skype of discord bijvoorbeeld. Naast mijzelf heb ik nog 2 anderen die het graag willen doen.