Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





8 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 24 jan 2019, 20:58 
Avatar gebruiker
Hallo allemaal,

Zelf ben ik DM voor een groep richting Heerlen, maar omdat ik zelf bij Eindhoven/Helmond woon zoek ik graag een spel waar ik als speler kan aanschuiven. Ik heb veel ervaring met D&D en zou het liefste een 5e edition game doen.

Zelf ben ik 26 en hou van roleplay. Een gezond balans tussen combat, roleplay en lore hou ik van, maar Roleplay staat vooraan en heb het liefste een groep bij wie deze waarde ook geld. Engels of Nederlands is beide geen probleem. Voorkeur om eens elke twee weken te spelen, of elke week maar niet op Vrijdag, dan ben ik namelijk in zuid.

Wie o wie wil mij erbij? Als een groep een bepaalde class voorkeur heeft kan ik daar ook over nadenken, al heb ik zelf een voorkeur naar Ranger, Paladin, Warlock of Druid. Niet specifiek in die volgorde.


Ik hoor graag van jullie!!!

P.S. Ik merkte dat er meer berichten open staan rond deze regio, maar deze bladen lijken al enige tijd inactief, dus dit leek mij de beste route.


Omhoog
     
 
BerichtGeplaatst: vr 25 jan 2019, 16:07 
Meeple

Berichten: 15
Sta je ervoor open om online te spelen? Het spel is hetzelfde, maar we communiceren dan via skype of discord bijvoorbeeld. Naast mijzelf heb ik nog 2 anderen die het graag willen doen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 26 jan 2019, 18:27 
Avatar gebruiker
Trekkie schreef:
Sta je ervoor open om online te spelen? Het spel is hetzelfde, maar we communiceren dan via skype of discord bijvoorbeeld. Naast mijzelf heb ik nog 2 anderen die het graag willen doen.


Ik wil het wel eens proberen in de vorm van een oneshot om te kijken hoe het gaat. Ook even voelen hoe de spelers in elkaar zitten en of dat allemaal werkt. Ik heb wel eens online gespeeld, maar vond ik niet altijd de beste manier van spelen. Al moet ik toegeven dat mijn internet connectie toen ook heel slecht was, hedendaags heb ik goed internet.

Mocht er een reactie komen van iemand die in mijn regio wil spelen dan schuif ik daar liever aan. Maar wie weet, werkt dit net zo goed XD of heb ik zo drie games! Kan niet genoeg D&D hebben.

Stuur me een PB met info, svp.


Omhoog
     
 
BerichtGeplaatst: zo 31 maart 2019, 23:59 
PIONier

Berichten: 3
Michaël Poreil? :lol:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 10 apr 2019, 12:33 
Joker

Berichten: 5
Als je nog mensen zoekt voor in die groep wil ik me ook graag beschikbaar stellen. Ik woon in regio Helmond, en ik ben een beginnend DM. Ik heb nu 3 sessies als DM gespeeld, nog nooit als speler. Ik wil graag een keer speler meedoen

_________________
The future is ours to decide.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 08 mei 2019, 13:32 
PIONier

Berichten: 2
Hey, Ik reageer een beetje laat maar,

Ik ben Sanne en ik zou graag deze groep willen joinen. Ik ben 17 jaar en ik ben redelijk nieuw. Ik zou het ook leuk vinden om te leren dm'en. Ik heb wel een groep gehad op mijn middelbare school maar nu ik daar van af ben is de groep een beetje uit elkaar. Ik ben wel gewend om 3.5e editie te spelen maar wil 5e ook graag leren. ik denk dat we daar wel uit gaan komen.

Ik woon in gemeente Tilburg.

Groetjes Sanne


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 12 jun 2019, 20:16 
Matroos

Berichten: 47
Hoi!

Ik woon in Helmond en ik zoek een groep daar om mee te spelen?

Gr David


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 25 jun 2019, 13:27 
Meeple

Berichten: 12
Hoi allemaal,

Ik zag dat veel mensen hier reageerden dus ik schrijf maar hier mijn advertentie :)
We hebben nu al 2 spelers en ik ga zelf DM'en. We zijn nu op zoek naar 1 of meer spelers die vooral interesse hebben in storrytelling en rolplay kant van DnD!
Als je interesse hebt, laat het maar weten. Je hoeft niet meteen aan te sluiten, je kan natuurlijk ook een keer komen kijken hoe je het bevalt. We spelen in de regio van Eindhoven/Valkenswaard.

Groeten,

Harsh of Whitte Wülfsch


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
8 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Ervaren Speler 5e zoekt groep in regio Eindhoven / Helmond  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®