Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019, 13:59 
Sojaboon

Berichten: 24
Hi all,

Ik ben DM van een party die recent een nieuwe 5e campaign is gestart. Jammer genoeg is 1 speler noodgedwongen verhuisd en is een andere speler wegens omstandigheden even niet in staat te spelen.

We zijn daarom opzoek naar een speler die het leuk vindt om zich bij ons aan te sluiten. We hebben net onze eerste sessie gehad en komende zondag de 21e staat de 2e sessie op de agenda.

We hebben spelers die in Eindhoven, Hapert en Bladel wonen. We wisselen normaal gezien af tussen deze plaatsen. De Eindhovense spelers carpoolen vanaf centraal station als we sessie hebben in Baldel/Hapert.

We spelen over het algemeen elk weekend op zaterdag of zondag, adhv datumprikkers. Heb je interesse, laat dan even iets weten. 8)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 18 apr 2019, 09:46 
Uno

Berichten: 1
Hoi,

Ik heb wel interesse om mee te doen. Heb ondertussen twee jaar ervaring met D&D 5e. Ik ben zelf woonachtig in Eindhoven, maar heb geen auto.

Met hoeveel mensen zijn jullie nu? Spelen jullie trouwens in het Engels of Nederlands? Mocht je nog iemand zoeken dan hoor ik het graag.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 28 apr 2019, 13:15 
Meeple

Berichten: 11
Hoi

Zelf DM ik nu voor een jaar maar ik wil wel eens als speler aan tafel gaan zitten.

Als jullie nog plek hebben laat maar weten.

Groet


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - DnD 5e party regio Eindhoven/Bladel opzoek naar speler  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®