Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




23 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: On Mars - Vital Lacerda
BerichtGeplaatst: do 18 apr 2019, 19:59 
1. Pipeline (2019)

Berichten: 231
Woonplaats: Vorselaar
Vandaag is de nieuwe van Vital Lacerda gedropt op kickstarter;

https://www.kickstarter.com/projects/eaglegryphon/on-mars-by-vital-lacerda-with-artwork-by-ian-otool?ref=section-homepage-featured-project-list-recommendations

Ik ga geen reclame liggen maken, of dit spel al dan niet de moeite is kan je zelf uitvogelen. Rulebook staat online en je kan naar hartelust testen op Tabletopia.

Ik ga zeker pledgen, maar shipping voor 1 spel zit op 23, er is ook een bundel voor 3 en dan komt shipping op 37/3 = 12.35 euro per spel. Zijn er mensen die geïnteresseerd zijn in de regio Kempen? Ophalen kan dan bij mij thuis (Vorselaar) of op weg naar men werk (Geel).

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 18 apr 2019, 21:05 
Burgemeester

Berichten: 1317
Woonplaats: Westmalle
Het ziet er prachtig uit eh!

Ik vind het vooral tof dat de map het zijaanzicht van Mars laat zien.

Het wordt wel steeds duurder, bij Lisboa kon je het spel nog bekomen via Philibertnet aan de kickstarterprijs zonder extra shipping, 89 dollar, nu kom je direct 10 euro duurder uit.

Ik ben ook wel heel benieuwd naar de aangekondigde uitbreiding in samenwerking met Paradox.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 18 apr 2019, 21:56 
Stamhoofd

Berichten: 501
Woonplaats: Voorburg
Ik moet ook nog even slikken voor de kosten, maar heb wel al voorzichtige interesse als iemand gezamenlijk wil backen in regio Den Haag.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 18 apr 2019, 22:13 
4. Nemesis (2018)

Berichten: 231
Woonplaats: Vorselaar
o ja, ik kom ook weleens in Beerse bij de spelhamels, dus overdracht kan ook daar.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 18 apr 2019, 22:18 
Completionist
Avatar gebruiker

Berichten: 2217
Woonplaats: Den Haag
Traquan schreef:
Ik moet ook nog even slikken voor de kosten, maar heb wel al voorzichtige interesse als iemand gezamenlijk wil backen in regio Den Haag.
Ik woon in Den Haag en volg met interesse. Ik kijk even of er een grote pledge opgezet wordt door onze Zuiderburen.

_________________
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: vr 19 apr 2019, 22:38 
1. Call of Cthulhu: The Card Game (2008)
Avatar gebruiker

Berichten: 302
Woonplaats: Beverwijk
Als dit de nieuwe trend is dan kan ik daar niet erg blij van worden.
Dan doel ik vnl op de "gemaakte" SG's.
89 dollar voor wat cardboard is natuurlijk klinklare onzin.
Die 89 dollar is gewoon berekend op basis van alle stretchgoals. De spelregels en alle plaatjes op de KS-pagina gaan zelfs al uit van de versie inclusief alle stretchgoals.

Ik denk dus niet dat ze er ooit vanuit zijn gegaan dat ze ook maar iets van die cardboard tokens gingen produceren. Al beweren ze zelf natuurlijk anders.
Al die SG's zijn in mijn optiek gewoon een grote farce.
Stop met dit toneelspel en bied gewoon direct een versie aan met alle houten, silk screened speelstukken voor 89,-. Dan is de prijs mogelijk nog enigzins te rechtvaardigen.
Dit spel ligt zeer waarschijnlijk al helemaal klaar voor productie.
Kickstarter dient hier gewoon als pre-order kanaal.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 19 apr 2019, 23:33 
1. War of the Ring (2004)
Avatar gebruiker

Berichten: 231
Woonplaats: Provincie Antwerpen
darkman schreef:
Als dit de nieuwe trend is dan kan ik daar niet erg blij van worden.
Dan doel ik vnl op de "gemaakte" SG's.
89 dollar voor wat cardboard is natuurlijk klinklare onzin.
Die 89 dollar is gewoon berekend op basis van alle stretchgoals. De spelregels en alle plaatjes op de KS-pagina gaan zelfs al uit van de versie inclusief alle stretchgoals.

Ik denk dus niet dat ze er ooit vanuit zijn gegaan dat ze ook maar iets van die cardboard tokens gingen produceren. Al beweren ze zelf natuurlijk anders.
Al die SG's zijn in mijn optiek gewoon een grote farce.
Stop met dit toneelspel en bied gewoon direct een versie aan met alle houten, silk screened speelstukken voor 89,-. Dan is de prijs mogelijk nog enigzins te rechtvaardigen.
Dit spel ligt zeer waarschijnlijk al helemaal klaar voor productie.
Kickstarter dient hier gewoon als pre-order kanaal.


Aan de pledge-dollars te zien is dit voor de meeste spelers geen bezwaar... :(


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 20 apr 2019, 00:19 
Burgemeester

Berichten: 1317
Woonplaats: Westmalle
darkman schreef:
Als dit de nieuwe trend is dan kan ik daar niet erg blij van worden.
Dan doel ik vnl op de "gemaakte" SG's.
89 dollar voor wat cardboard is natuurlijk klinklare onzin.
Die 89 dollar is gewoon berekend op basis van alle stretchgoals. De spelregels en alle plaatjes op de KS-pagina gaan zelfs al uit van de versie inclusief alle stretchgoals.

Ik denk dus niet dat ze er ooit vanuit zijn gegaan dat ze ook maar iets van die cardboard tokens gingen produceren. Al beweren ze zelf natuurlijk anders.
Al die SG's zijn in mijn optiek gewoon een grote farce.
Stop met dit toneelspel en bied gewoon direct een versie aan met alle houten, silk screened speelstukken voor 89,-. Dan is de prijs mogelijk nog enigzins te rechtvaardigen.
Dit spel ligt zeer waarschijnlijk al helemaal klaar voor productie.
Kickstarter dient hier gewoon als pre-order kanaal.


Nieuwe trend? :lol:

EGG doet al verschillende jaren deze soort kickstarter, bijna identiek aan hun andere kickstarters ...

En er zijn genoeg mensen die dit soort farce wel graag hebben hoor :wink:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 20 apr 2019, 08:21 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2651
Woonplaats: Etten-Leur
Had zelf hetzelfde idee. Met name va weg verwachte levering in oktober dit jaar.

Benieuwd wat ze doen als dat soort goals niet gehaald worden. Moeten ze ineens cardbiard stukken gaan laten maken.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 20 apr 2019, 08:43 
7. The Great Zimbabwe (2012)
Avatar gebruiker

Berichten: 135
Woonplaats: Zoetermeer
Edwin84 schreef:
Had zelf hetzelfde idee. Met name va weg verwachte levering in oktober dit jaar.

Benieuwd wat ze doen als dat soort goals niet gehaald worden. Moeten ze ineens cardbiard stukken gaan laten maken.


Dan kunnen ze de gulle gever spelen...”you get an upgrade, you get an upgrade....”

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 20 apr 2019, 08:46 
Burgemeester

Berichten: 1317
Woonplaats: Westmalle
Saaur schreef:
Edwin84 schreef:
Had zelf hetzelfde idee. Met name va weg verwachte levering in oktober dit jaar.

Benieuwd wat ze doen als dat soort goals niet gehaald worden. Moeten ze ineens cardbiard stukken gaan laten maken.


Dan kunnen ze de gulle gever spelen...”you get an upgrade, you get an upgrade....”


Inderdaad, dan krijg je dat :lol:

Ach ze maken prachtige spellen en de kwaliteit is bij het beste dat er is.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 20 apr 2019, 09:05 
9. Mage Knight Board Game (2011)

Berichten: 231
Woonplaats: Vorselaar
Spel is zelfs al in productie, dus zeker een grond van waarheid. Maar spel zelf vind ik wel fantastisch qua mechanismen die in elkaar haken.

Moeilijkste zal zijn hier spelers voor vinden. Dit is voor mij eerder een niche binnen de spellenwereld. Na een spel of 3 begin je enigszins de diepgang te snappen, om er vervolgens goed in te worden heb je er nog heel wat extra nodig.

Bovendien is dit ook geen spel waar je op 2 uur mee klaar bent. Dus per gespeelde uren valt dit m.i. te rechtvaardigen. :wink:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 20 apr 2019, 09:38 
Burgemeester

Berichten: 1317
Woonplaats: Westmalle
Gert12555 schreef:
Spel is zelfs al in productie, dus zeker een grond van waarheid. Maar spel zelf vind ik wel fantastisch qua mechanismen die in elkaar haken.

Moeilijkste zal zijn hier spelers voor vinden. Dit is voor mij eerder een niche binnen de spellenwereld. Na een spel of 3 begin je enigszins de diepgang te snappen, om er vervolgens goed in te worden heb je er nog heel wat extra nodig.

Bovendien is dit ook geen spel waar je op 2 uur mee klaar bent. Dus per gespeelde uren valt dit m.i. te rechtvaardigen. :wink:


Inderdaad, wij hadden enkele jaren geleden liever 2 of 3 kleinere spellen dan 1 grote maar nu vinden we het ook wel tof om af en toe gewoon 1 avond zo'n groter spel te spelen en dan nemen we rustig de tijd ervoor. Dan is de ervaring ook fantastisch. Maar we proberen het dan ook minstens snel genoeg te herspelen, zelfs dan is het al pittig genoeg :D


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 20 apr 2019, 09:41 
5. An Infamous Traffic (2016)
Avatar gebruiker

Berichten: 135
Woonplaats: Zoetermeer
Wat biedt de KS trouwens extra? Ik kon zo 123 niets vinden waarom ik niet op de retail zou wachten...

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 20 apr 2019, 10:15 
Burgemeester

Berichten: 1317
Woonplaats: Westmalle
Saaur schreef:
Wat biedt de KS trouwens extra? Ik kon zo 123 niets vinden waarom ik niet op de retail zou wachten...


Een extra bord voor kaarten (Blueprints) op te leggen, staat bij SG onder de beschrijving aangegeven 'KS edition only'. Daar komen nog wel dingen bij


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
23 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - On Mars - Vital Lacerda  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags

On Mars



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®