Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





21 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Anachrony ervaringen
BerichtGeplaatst: zo 21 apr 2019, 22:41 
.

Berichten: 233
Het wordt me wel moeilijk gemaakt... waarom komen er op Kickstarter nu ook tegelijk voor mij 3 goedespellen uit... On Mars, Terraforming Mars en Anachrony.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Anachrony ervaringen
BerichtGeplaatst: ma 22 apr 2019, 20:01 
Spelhamels Beerse

Berichten: 3042
Woonplaats: Dessel
El Rubinio schreef:
Het wordt me wel moeilijk gemaakt... waarom komen er op Kickstarter nu ook tegelijk voor mij 3 goedespellen uit... On Mars, Terraforming Mars en Anachrony.

Voor mij zou de keus snel gemaakt zijn hoewel ik Terraforming Mars ook een steengoed spel vind. On mars ben ik nog niet helemaal uit, eerst nog wat meer opzoekwerk verrichten

_________________
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Anachrony ervaringen
BerichtGeplaatst: di 23 apr 2019, 22:31 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Als iemand die niet door Feudum heen kwam denk ik dat On Mars ook te zwaar voor me zal zijn. Met Anachrony durf ik de gok wel aan, na alles wat ik gezien heb. Ik houd ogen en oren open om wellicht een keer een Lacerda voor een mooi prijsje tweedehands op de kop te tikken.

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Anachrony ervaringen
BerichtGeplaatst: wo 24 apr 2019, 08:52 
9. Mage Knight Board Game (2011)

Berichten: 231
Woonplaats: Vorselaar
Stijnhoofd schreef:
Als iemand die niet door Feudum heen kwam denk ik dat On Mars ook te zwaar voor me zal zijn. Met Anachrony durf ik de gok wel aan, na alles wat ik gezien heb. Ik houd ogen en oren open om wellicht een keer een Lacerda voor een mooi prijsje tweedehands op de kop te tikken.


Ik vind On Mars een steengoed spel, maar het vergt wel de nodige inspanning om het spel te leren. Na een spel of drie begin je de connecties te zien en te voelen en dan ben je vertrokken. Ik ben zelf geen veelkoper, dus de spellen diƩ ik heb, daar wil ik vooral genoeg uitdaging mee hebben en er dus voldoende uren aan spenderen. Ik zou het mensen eventueel wel willen aanleren via Discord en Tabletopia, maar de spelregels al doorlezen is sowieso een must. Bovendien is het niet zo evident om dat hier thuis ingepland te krijgen (want liefst alleen thuis dan).

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Anachrony ervaringen
BerichtGeplaatst: wo 24 apr 2019, 13:00 
Avatar gebruiker

Berichten: 2096
Woonplaats: Eindhoven
Stijnhoofd schreef:
Ik houd ogen en oren open om wellicht een keer een Lacerda voor een mooi prijsje tweedehands op de kop te tikken.


Een vriend is er al twee keer in geslaagd om op Spellenspektakel een Lacerda voor drie tientjes te kopen. Met een deukje in de doos, dat wel.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Anachrony ervaringen
BerichtGeplaatst: wo 24 apr 2019, 14:17 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Jerome schreef:
Stijnhoofd schreef:
Ik houd ogen en oren open om wellicht een keer een Lacerda voor een mooi prijsje tweedehands op de kop te tikken.


Een vriend is er al twee keer in geslaagd om op Spellenspektakel een Lacerda voor drie tientjes te kopen. Met een deukje in de doos, dat wel.

Daar zou ik ook geen tweede keer over na hoeven denken!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
21 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Anachrony ervaringen  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Tags

Anachrony



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®