Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




7 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Paradise Lost
BerichtGeplaatst: zo 28 apr 2019, 11:33 
Sojaboon

Berichten: 22
Paradise Lost... anyone? Mix van Cluedo en Takenoko, wordt gezegd. Ik ben de laatste tijd meer geïnteresseerd in de wat toegankelijker spellen omdat ik er anders toch niemand voor aan tafel krijg (en ik vond Cluedo vroeger super leuk).
Het is gefund maar loopt niet heel hard. Ik ben benieuwd naar de meningen hier?
Paradise Lost


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Paradise Lost
BerichtGeplaatst: zo 28 apr 2019, 11:43 
2. Pax Renaissance (2016)
Avatar gebruiker

Berichten: 135
Woonplaats: Zoetermeer
Heb ernaar gekeken en denk dat het wel okay is, maar het project heeft niets waarvan ik zeg; deze MOET ik via kickstarter - dus voor mij is t even wachten op de release, reviews en eventueel 2nd edition als dat nodig is. Ben sowieso wat conservatiever geworden met nieuwe projecten omdat ik teveel uit heb staan op t moment.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Paradise Lost
BerichtGeplaatst: zo 28 apr 2019, 12:52 
Avatar gebruiker

Berichten: 2092
Woonplaats: Eindhoven
Ik dacht “interessant, een spel gebaseerd op een literaire klassieker” maar daar heeft dit spel dus helemaal niks mee te maken. Alleen de titel is gejat, vast omdat die zo lekker bekt.
Dat alleen al doet het ergste vermoeden voor de originaliteit van de rest van het spel.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Paradise Lost
BerichtGeplaatst: zo 28 apr 2019, 12:55 
Sojaboon

Berichten: 22
Saaur schreef:
....Ben sowieso wat conservatiever geworden met nieuwe projecten omdat ik teveel uit heb staan op t moment.

Ja herkenbaar :lol:
Krijg nu ook in korte tijd het nodige binnen van Kickstarters van 1-1,5 jaar geleden en nu wordt het wel heel zichtbaar. :o Ook omdat enkele daarvan al snel goedkoper(!) als retail beschikbaar kwamen en nog in het Nederlands ook :oops: .
Daarnaast ook spellen die waarschijnlijk nog even ongespeeld blijven dus ik dacht misschien een keer een makkelijker spel nemen, wat ook weer niet te simpel is....


Laatst bijgewerkt door fsu-expat op zo 28 apr 2019, 12:58, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Paradise Lost
BerichtGeplaatst: zo 28 apr 2019, 12:58 
Sojaboon

Berichten: 22
Jerome schreef:
Ik dacht “interessant, een spel gebaseerd op een literaire klassieker” maar daar heeft dit spel dus helemaal niks mee te maken. Alleen de titel is gejat, vast omdat die zo lekker bekt.
Dat alleen al doet het ergste vermoeden voor de originaliteit van de rest van het spel.

Beter goed gejat.... Nou ja, grapje natuurlijk.
Maar ik ben het met je eens dat de presentatie (titel, artwork) een heel ander soort spel doet vermoeden.
Mensen die het spel wel aanspreekt, klikken er hierdoor misschien juist niet op...


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Paradise Lost
BerichtGeplaatst: zo 28 apr 2019, 13:05 
Avatar gebruiker

Berichten: 2092
Woonplaats: Eindhoven
fsu-expat schreef:
(...) ik dacht misschien een keer een makkelijker spel nemen, wat ook weer niet te simpel is....


Volgens mij kan je direct in de winkel terecht voor, ik noem maar wat, Wingspan of Hadara. Scheelt een jaar wachten en er zijn al genoeg recensies over te lezen als je meer informatie nodig hebt.

En als je iets met miniaturen zoekt dan zal er ook wel wat te vinden zijn, maar aangezien die buiten mijn interesseveld vallen kan ik daar niks zinnigs over zeggen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Paradise Lost
BerichtGeplaatst: zo 28 apr 2019, 13:10 
Sojaboon

Berichten: 22
Jerome schreef:
Volgens mij kan je direct in de winkel terecht

Ja, je hebt helemaal gelijk natuurlijk, en dat doe ik óók.
(Ik geef niet echt om mini's)
Bedankt voor de feedback in ieder geval :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
7 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Paradise Lost  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags

Paradise Lost



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®