Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




2 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 12 sep 2015, 13:52 
kooiker

Berichten: 706
In het spel Java is me iets niet helemaal duidelijk over het paleisfeest. Mag je zo'n feest al houden als je ALLEEN in een stad staat (als je de juiste kaart(en) hebt uiteraard) of moet er minstens 1 andere speler aanwezig zijn? Ik kan dat nergens terugvinden, alleen dat een andere speler kan kiezen om wel of niet mee te gaan in de biedingen, maar dan is hij al uitgenodigd om mee te doen en staat dus ook al in die stad. Als we Java met 2 spelers spelen is er namelijk geen lol aan als je een feest mag geven in een stad waar je als enige speler staat, en je zo heel gemakkelijk punten kan scoren zonder de spanning van het bieden.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 15 jun 2019, 10:47 
1. Go (-2200)

Berichten: 152
Woonplaats: Nijmegen
helena schreef:
Als we Java met 2 spelers spelen is er namelijk geen lol aan als je een feest mag geven in een stad waar je als enige speler staat, en je zo heel gemakkelijk punten kan scoren zonder de spanning van het bieden.


Een wat late reactie, maar sinds de vraag heb ik Java pas gister voor het eerst weer gespeeld... Dit is wel hoe we het gespeeld hebben. En een belangrijke reden dat ik héél dik van Esther heb verloren ;-) Toch een goed spel - ook met deze regel.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
2 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - spelregelvraag over paleisfeest Java  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Tags

Java, Ravensburger



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®