Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





247 berichten | Pagina 14 van 17 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 13, 14, 15 ... 17  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 08 mei 2019, 22:53 
Locomotief
Avatar gebruiker

Berichten: 34
Hoe staat het hier mee? Inmiddels al weer een stap verder?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 09 mei 2019, 00:12 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 858
Woonplaats: Rotterdam
JasperL schreef:
Hoe staat het hier mee? Inmiddels al weer een stap verder?


Nee. :|

_________________
"I am a tattooed sexy dancing monkey"


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2019, 10:43 
Meeple

Berichten: 13
Woonplaats: NIjmegen
Heb ook even contact gezocht. De maker, Gonzalo Aguire Bisi, geeft het volgende aan:

"Are you the contact of reference for the group? What is the quantity of the order? Have you reached out luis@thundergryph.com?

Thanks!
Gon"


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 01 jun 2019, 18:58 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 858
Woonplaats: Rotterdam
AernoutMJC schreef:
"Are you the contact of reference for the group? What is the quantity of the order? Have you reached out luis@thundergryph.com?


Ik had al contact gehad met Luis, maar nog maar eens een mail eruit gestuurd. :)

_________________
"I am a tattooed sexy dancing monkey"


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 15 jun 2019, 16:49 
Meeple
Avatar gebruiker

Berichten: 15
Ik zag op de kickstarter pagina dat ze aangaven dat we de spellen augustus/september geleverd gaan worden. Betekend dat wij dan ook de group pledge s spullen gaan ontvangen?

_________________
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 15 jun 2019, 17:08 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1066
Woonplaats: Nijmegen
Ben benieuwd of ik überhaupt hier nog ooit iets van ga zien, hou al rekening ermee dat ik het geld kwijt ben. Wie weet komt het goed maar weet vooral dat ik geen cent meer bij hun toeleg.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 15 jun 2019, 17:46 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 842
Woonplaats: De Meern
Ik snap dit wantrouwen niet zo goed.

Toegegeven ze reageren niet altijd even snel en adequaat, maar in mijn optiek hebben ze altijd goed geupdate over de voortgang en vertraging. Daarbij hebben ze alle spellen die ze toe nu toe hebben gemaakt goed, grondig en mooi afgeleverd.
Ze hebben zichzelf nogal wat zorgen bezorgd met de groepspledges (die ze na Tang Garden ook niet meer aanbieden).
Ik zie zou er vooral vanuit gaan dat ook de groepspledge gewoon word afgeleverd als er geleverd wordt.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 15 jun 2019, 18:39 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1066
Woonplaats: Nijmegen
pieter.schutz schreef:
Ik snap dit wantrouwen niet zo goed.

Toegegeven ze reageren niet altijd even snel en adequaat, maar in mijn optiek hebben ze altijd goed geupdate over de voortgang en vertraging. Daarbij hebben ze alle spellen die ze toe nu toe hebben gemaakt goed, grondig en mooi afgeleverd.
Ze hebben zichzelf nogal wat zorgen bezorgd met de groepspledges (die ze na Tang Garden ook niet meer aanbieden).
Ik zie zou er vooral vanuit gaan dat ook de groepspledge gewoon word afgeleverd als er geleverd wordt.


Snap dan niet waarom hier concreet niks over nog gezegd is of wordt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 15 jun 2019, 21:51 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 858
Woonplaats: Rotterdam
Het wantrouwen van mijn kant is vooral dat ze nergens op reageren (mail, pb, ks comments) of maar half. En dat half is dan alleen op openbare comments op de KS of facebook. Op mijn mails (vanaf november al bezig) krijg ik geen antwoord. Ze verwijzen je altijd door naar een andere collega of geven maar half antwoord. Ook al gehad dat ze snauwerig reageren met dat ik maar geduld moest hebben.

Eindelijk heb ik eergisteren een mail gehad waarin ze om mijn adres vroegen en of ik nog add-ons wilde bij bestellen. En of ik even wilde doorgeven wat ik besteld had. Moet nog hun administratie gaan doen ook.

Deze informatie hadden ze in januari ook al gevraagd. Maar goed, toch maar weer alles doorgegeven.

Transparantie en communicatie zijn zeer belangrijk bij KS.

_________________
"I am a tattooed sexy dancing monkey"


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 15 jun 2019, 21:59 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1066
Woonplaats: Nijmegen
Bored Gaymer schreef:
Het wantrouwen van mijn kant is vooral dat ze nergens op reageren (mail, pb, ks comments) of maar half. En dat half is dan alleen op openbare comments op de KS of facebook. Op mijn mails (vanaf november al bezig) krijg ik geen antwoord. Ze verwijzen je altijd door naar een andere collega of geven maar half antwoord. Ook al gehad dat ze snauwerig reageren met dat ik maar geduld moest hebben.

Eindelijk heb ik eergisteren een mail gehad waarin ze om mijn adres vroegen en of ik nog add-ons wilde bij bestellen. En of ik even wilde doorgeven wat ik besteld had. Moet nog hun administratie gaan doen ook.

Deze informatie hadden ze in januari ook al gevraagd. Maar goed, toch maar weer alles doorgegeven.

Transparantie en communicatie zijn zeer belangrijk bij KS.


Bedankt voor je opheldering! Weer beetje meer hoop op een goede afloop...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 16 jun 2019, 09:13 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2668
Woonplaats: Etten-Leur
Wat weten we concreet voor onze grouppledge?

Leveren ze uiteindelijk onze volledig grouppledge inclusief alle gratis add-ons?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 16 jun 2019, 11:56 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 858
Woonplaats: Rotterdam
Edwin84 schreef:
Leveren ze uiteindelijk onze volledig grouppledge inclusief alle gratis add-ons?


Daar ga ik wel van uit, ja. En heb geen reden anders te denken nog. De vraag is alleen wanneer. Denk zelf dat ze augustus of september niet gaan halen, maar wie weet...

_________________
"I am a tattooed sexy dancing monkey"


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 17 jun 2019, 09:16 
Veenboer

Berichten: 158
Woonplaats: Tielt
Gewoon geduld hebben joh.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 17 jun 2019, 11:38 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2668
Woonplaats: Etten-Leur
Wacht ook al 2 jaar op Seize the Bean.

Soms vergeet je na al die tijd dat je nog gebacked hebt.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 17 jun 2019, 13:53 
Keep Exploring Games
Avatar gebruiker

Berichten: 2230
Woonplaats: Stad aan t Haringvliet
finalstruggle schreef:
Bored Gaymer schreef:
Het wantrouwen van mijn kant is vooral dat ze nergens op reageren (mail, pb, ks comments) of maar half. En dat half is dan alleen op openbare comments op de KS of facebook. Op mijn mails (vanaf november al bezig) krijg ik geen antwoord. Ze verwijzen je altijd door naar een andere collega of geven maar half antwoord. Ook al gehad dat ze snauwerig reageren met dat ik maar geduld moest hebben.

Eindelijk heb ik eergisteren een mail gehad waarin ze om mijn adres vroegen en of ik nog add-ons wilde bij bestellen. En of ik even wilde doorgeven wat ik besteld had. Moet nog hun administratie gaan doen ook.

Deze informatie hadden ze in januari ook al gevraagd. Maar goed, toch maar weer alles doorgegeven.

Transparantie en communicatie zijn zeer belangrijk bij KS.


Bedankt voor je opheldering! Weer beetje meer hoop op een goede afloop...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Gon is gewoon te hard aan het groeien.. Teveel nieuwe projecten, te weinig aandacht voor de lopende. Wij zouden Spirits of the Forest voor hen in het Nederlands doen, uiteindelijk de regels al naar ze opgestuurd, maar nooit meer wat van gehoord. Maar Tang Garden komt echt wel goed en het ziet er fantastisch uit ook. En met al die vertraging wordt een Nederlandse versie ook weer interessanter voor ons. Maar geen zorgen over deze Kickstarter, die heeft dan wel vertraging en hun communicatie is zeer slecht, maar jullie krijgen je spellen vroeg of laat echt wel. Of het een bedrijf is waar ik zaken mee wil doen is een tweede.

_________________
Keep Exploring Games


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
247 berichten | Pagina 14 van 17 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 13, 14, 15 ... 17  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Tang Garden (grouppledge voor NL)  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 5 gasten


Tags

Tang Garden



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®