Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




35 berichten | Pagina 2 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2017, 21:13 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 104
Woonplaats: Almere
Er vroeg laatst in een spellenappgroep ook iemand naar beginnende dnd spelers, ik kan eens kijken of ik dat terug kan vinden; tenzij je dat zelf bent natuurlijk :P


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 05 nov 2017, 21:41 
Uno

Berichten: 1
Hallo! Ik ben eerder dit jaar naar Almere verhuisd en zou graag eens bij een groep aansluiten. Ben een beginner, maar bereid om de nodige boeken te lezen om het te leren.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 06 nov 2017, 13:31 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 657
Woonplaats: Joure
Urya schreef:
Hallo! Ik ben eerder dit jaar naar Almere verhuisd en zou graag eens bij een groep aansluiten. Ben een beginner, maar bereid om de nodige boeken te lezen om het te leren.

Ik heb je een mail gestuurd, je bent van harte welkom, wij zijn ook nog beginnelingen :D

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 02 jan 2018, 01:37 
Uno

Berichten: 1
Wij zijn 2 beginners (22 en 30 jaar) op zoek naar een groep in almere. Spelen bij ons thuis is ook geen probleem.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 02 jan 2018, 21:49 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 657
Woonplaats: Joure
Onze groep is momenteel vol, maar hierboven was nog iemand die een groep zocht, misschien contact met elkaar zoeken? :)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 07 maart 2018, 00:41 
PIONier

Berichten: 2
Woonplaats: Almere
Berichten: 1
Woonplaats: Almere
Hoi

Ik weet niet of jullie nog naar mensen op zoek zijn, maar het lijkt mij wel leuk om met jullie mee te spelen als jullie nog ruimte hebben.

Ik heb wel alleen nog nooit gespeelt, mijn ervaring komt van youtube. Is dit een probleem?

Uhm... Ik ben een 18 jarige.

Verder woon ik in Almere, dus het is opzich dezelfde stad.

Ik hoop dat er snel wordt gereageerd en dat jullie nog plek hebben.

Ilona


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 29 maart 2018, 23:25 
Uno

Berichten: 1
Woonplaats: Zeewolde
Hoi allemaal,
Ik besef me dat in 2018 pas reageer hier, maar mijn vriend en ik zoeken al een tijdje naar een D&D groep om te joinen. Wij zijn beiden beginners maar erg enthousiast om te leren. Mijn vriend is 31 jaar, ik ben 27 jaar en we wonen beiden in Zeewolde, dus Almere is voor ons heel goed te doen!
Hoop wat van jullie te horen!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 06 apr 2018, 11:03 
Joker

Berichten: 8
Hey,

Ik ben een Dm uit Almere en wil een nieuw groepje starten.
Leeftijd of ervaring maakt niet uit, iedereen is welkom.
We spelen met maximaal 4 spelers en de sessies zijn altijd bij mij thuis in Almere.
Ik speel aangepaste regels van DnD 3.5 (boeken of ervaring is niet verplicht ;) ).

Groetjes,
Jaran


Laatst bijgewerkt door Dialan op do 27 jun 2019, 12:10, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 25 mei 2019, 10:50 
Uno

Berichten: 1
Hoi,

Ik ben op zoek naar een leuke groep in Almere.
Speel zelf al een tijdje en ben liever een speler dan DM.
Ik schrijf momenteel wel een hoop en zou het best finn vinden om te dmen, alleen ben ik daar nog even te onzeker voor. Misschien afentoe afwisselen? ....

Anyway, ik woon zelf in Almere Haven dus hoop op een groepje dat in de buurt speelt maar kan me ook prima verplaatsen, zo lang het geen wereldreis wordt haha.

Ik hoop dat er nog ergens plek is voor moi!

#durftehopen


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 27 jun 2019, 12:18 
Joker

Berichten: 8
Ik zoek (altijd/alweer) spelers in omgeving Almere voor het starten van een nieuwe groep.
Ervaring is niet nodig, iedereen is welkom.
Mijn voorkeur gaat uit naar minimaal eens per twee weken spelen. Tijd en dag beslissen we in overleg.
Zin in enthousiast rollenspel met een groepje van maximaal 4 spelers?
Wees niet verlegen en stuur mij een Pm!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 22 feb 2020, 19:05 
Joker

Berichten: 6
Heej,

Ik ben opzoek naar een groep voor D&D in de omgeving van Almere
zijn er nog groepen die mensen nodig hebben of zijn er nog mensen die ook een groep zoek zodat we samen een groep kunnen maken misschien.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 02 maart 2020, 19:11 
Joker

Berichten: 8
Ik heb vroeger veel gespeeld en de laatste tijd begint het weer te kriebelen. Ik heb alle edities tot 3.5 gespeeld en heb de twee starter sets en phb van 5. Moet 5e nog even doorlezen.

Mijn vrouw wil het spel graag leren dus dat zijn er al twee. We werken alleen in de onregelmatigheid en om het weekend is het werkweekend. Leeftijd is 40.

Mocht er een groep van de grond komen werken we zeker een keer komen gamen om te kijken of het klikt. De starter sets 5e zijn dan natuurlijk ideaal.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 09 maart 2020, 10:02 
Uno

Berichten: 1
Ik las net dat de groep nog niet vol is, graag wil ik mij bij deze dan ook aanmelden.

ik ben Robert, 35 jaar en woon in Doornspijk(Elburg) ik ben een beginnende speler en heb nog geen geschikte groep bij mij in de buurt kunnen vinden.
vanwege een jong gezinnetje en onregelmatig werk ben ik niet in de mogelijk om 1x in de week op een vaste dag te spelen dus ben op zoek naar een groep die bij voorkeur door de weeks 1 tot 2 keer per maand wilt spelen. Reizen, geen probleem en het is zelfs mogelijk om zo nu en dan bij mij thuis aan te schuiven.

Groetjes,

Robert


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 15 maart 2020, 11:53 
Joker

Berichten: 8
Zitten dus in hetzelfde rooster probleem Robert :D
Mocht er een DM zijn die dat niet erg vind heeft hij/zij dus al een paar spelers.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 31 jul 2020, 12:23 
Joker

Berichten: 6
zijn er nog groepen die spelers zoeken of spelers die open staan om een groep te maken in de buurt van Almere?


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
35 berichten | Pagina 2 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - D&D groep in Almere voor beginners.  

Gebruikers die deze topic waarderen

emilyjulia, vrieskist

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®