Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





10 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Service 999 games
BerichtGeplaatst: vr 24 jun 2016, 10:24 
Caballero
Avatar gebruiker

Berichten: 758
Woonplaats: Haasrode (B)
Er is op dit forum al een draadje over de service van WGG en Queen Games.
Maar een draadje dat op regelmatige wijze eens kan terug komen voor 999 is er nog niet. Dus daar wil ik toch wel even verandering inbrengen.

Een tijdje geleden kocht ik "In de voetsporen van Marco Polo". 4 van de 6 stanskartons hadden een misdruk waardoor er op fiches/spelerbordjes een witte rand was en er niets was gecentreerd.
999 gecontacteerd en nog in dezelfde week had ik een enveloppe met stanskartons in de bus.
Bij het wisselen van de componenten bleek er weer een haar in de boter te zitten. Ik bleef nog steeds met slechte fiches zitten. Bleek dat er van de 6 stanskartons er maar 5 waren opgestuurd. Dus had ik wel 2 "goede" stanskartons dubbel maar nog steeds 1 slechte. Dus nog eens een mailtje gestuurd.
Na enkele weken wachten toch maar eens de telefoon genomen waar ik een zeer vriendelijke dame aan de lijn kreeg. Mijn mail zou niet zijn aangekomen. 3 dagen later had ik dan dat laatste karton ook in mijn bezit!
Dus het spel is nu helemaal in orde!

Als de 1ste keer de juiste kartons waren opgestuurd, dan had het spel binnen de week volledig in orde geweest!!!

Dat verdient toch ook wel wat aandacht vind ik... :)

_________________
derodehazen.be
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Service 999 games
BerichtGeplaatst: vr 24 jun 2016, 11:39 
Omdat spelen moet!
Avatar gebruiker

Berichten: 816
Woonplaats: Kortenberg
Zeker en vast !
Ik heb met 999 games niets dan goede ervaringen omtrent service.
Ooit een halve meeple in een spel, diezelfde week kreeg ik nog een nieuwe.
Friesche velden misprint, maar geen sticker om de print weg te werken, ook diezelfde week nog de sticker ontvangen.

Top :thumbup:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Service 999 games
BerichtGeplaatst: vr 24 jun 2016, 11:55 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4025
Ilse23 schreef:
Friesche velden misprint, maar geen sticker om de print weg te werken, ook diezelfde week nog de sticker ontvangen.


Welke misprint? *Gaat mail schrijven* :P.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Service 999 games
BerichtGeplaatst: vr 24 jun 2016, 12:03 
Omdat spelen moet!
Avatar gebruiker

Berichten: 816
Woonplaats: Kortenberg
maxitaxi777 schreef:
Ilse23 schreef:
Friesche velden misprint, maar geen sticker om de print weg te werken, ook diezelfde week nog de sticker ontvangen.


Welke misprint? *Gaat mail schrijven* :P.


Er is een actie die 2x hetzelfde is op beide kanten van het bord maar eigenlijk verschillend moet zijn (ik ben nu weer even vergeten welke, ik kan vanavond kijken) hiervoor heeft 999 games correctiestickers aangemaakt.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Service 999 games
BerichtGeplaatst: vr 24 jun 2016, 12:56 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4025
Ilse23 schreef:
maxitaxi777 schreef:
Ilse23 schreef:
Friesche velden misprint, maar geen sticker om de print weg te werken, ook diezelfde week nog de sticker ontvangen.


Welke misprint? *Gaat mail schrijven* :P.


Er is een actie die 2x hetzelfde is op beide kanten van het bord maar eigenlijk verschillend moet zijn (ik ben nu weer even vergeten welke, ik kan vanavond kijken) hiervoor heeft 999 games correctiestickers aangemaakt.


Oja, dat wist ik idd wel, maar dat er een sticker was, wist ik niet. Ga ik bestellen, bedankt voor de tip :).


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Service 999 games
BerichtGeplaatst: ma 27 jun 2016, 21:48 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 878
Woonplaats: Enschede, NL
Joverowa schreef:
Als de 1ste keer de juiste kartons waren opgestuurd, dan had het spel binnen de week volledig in orde geweest!!!


Ik had iets soortgelijks bij Dixit. Bij mij zat aan de achterkant over alle nummers 1 een streep. Dus je kon zien als iemand op de eerste kaart stemde. Ik gemaild naar Asmodee. Na 2 weken kreeg ik van alle kleuren een nummer 1 opgestuurd, behalve van de blauwe, daarvan kreeg ik nummer 6. :(
Toen wéér achteraan gemaild. Uiteindelijk had ik na 2 maanden het juiste nummertje.

De eerste keer kwam de envelop uit België, de tweede keer uit Frankrijk. Maar het duurde al met al wel heel erg lang. Moest er meerdere keren achteraan.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Service 999 games
BerichtGeplaatst: di 28 jun 2016, 12:37 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1350
Woonplaats: Doetinchem
maxitaxi777 schreef:
Ilse23 schreef:
maxitaxi777 schreef:
Ilse23 schreef:
Friesche velden misprint, maar geen sticker om de print weg te werken, ook diezelfde week nog de sticker ontvangen.


Welke misprint? *Gaat mail schrijven* :P.


Er is een actie die 2x hetzelfde is op beide kanten van het bord maar eigenlijk verschillend moet zijn (ik ben nu weer even vergeten welke, ik kan vanavond kijken) hiervoor heeft 999 games correctiestickers aangemaakt.


Oja, dat wist ik idd wel, maar dat er een sticker was, wist ik niet. Ga ik bestellen, bedankt voor de tip :).

Hier zat de sticker in de doos

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Service 999 games
BerichtGeplaatst: wo 29 jun 2016, 16:15 
6. Trains (2012)
Avatar gebruiker

Berichten: 174
Woonplaats: Geldrop
Helaas was mijn knikkerbak van Potion Explosion niet helemaal naar wens.
De ondersteunende kartons zaten niet vast genoeg door te ruime openingen in het karton.
Elke keer als je de bak uit de doos haalt vallen de onderste delen van de bak eraf.
Lastig!
Contact gezocht met 999games en daar werd ik verrast door de uitspraak van de telefoniste.
Wat er met mijn bak gebeurde was niet mogelijk!!!! (ik kan dan alleen maar concluderen dat ze zegt dat ik lieg).
Ze zou gaan overleggen en terug bellen.
Na enkele dagen ben ik gebeld met de vraag om foto's te maken van mijn probleem met de bak.
Dit was geen goed idee in mijn beleving en ik had nog steeds het gevoel dat ik niet werd gelooft.
Ik heb de lijm tube gepakt en de bak in elkaar gelijmd probleem opgelost!
Echter zou dit volgens mij niet nodig moeten zijn, ze hadden een andere bak kunnen sturen.
Ik heb een mailtje gestuurd naar 999games met de mededeling dat de bak in elkaar lijmen meer oplost als een berg foto's waar het probleem niet echt zichtbaar op te maken is (de te ruime inkeping in het karton)en met mijn gevoel daarin verwoord dat ik het gevoel heb gekregen niet te worden gelooft.
Deze mail is al weer enige weken geleden verstuurd maar nog geen antwoord ontvangen.
Gelukkig geniet ik wel van het leuke spel maar ergens blijft een rare nasmaak hangen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Service 999 games
BerichtGeplaatst: wo 29 jun 2016, 17:00 
Caballero
Avatar gebruiker

Berichten: 758
Woonplaats: Haasrode (B)
ikspeelmetgroen schreef:
Deze mail is al weer enige weken geleden verstuurd maar nog geen antwoord ontvangen.
Gelukkig geniet ik wel van het leuke spel maar ergens blijft een rare nasmaak hangen.


Dit is natuurlijk niet zo leuk! Laten we hopen dat je de volgende keer (als die nog eens zou komen) wel met een goed gevoel kan afsluiten!

_________________
derodehazen.be
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Service 999 games
BerichtGeplaatst: do 11 jul 2019, 10:40 
(geen ondertitel)
Avatar gebruiker

Berichten: 308
Woonplaats: Driehuis
Ik wil hier graag ook mijn uitstekende ervaring met 999 games klantenservice beschrijven.

Ik had ergens een 999 games 1830 op de kop getikt in seal, toch niet bepaald een spel wat nog overal op de (digitale) plank ligt. Bij het openmaken bleken vier van de company charters te missen. Ik vreesde dat die niet meer beschikbaar zouden zijn, maar toch geprobeerd en gevraagd of er nog iets mogelijk was.
Tot mijn grote verrassing werden ze meteen de volgende dag opgestuurd!! Inclusief een kortingscoupon en een klein setje 30 seconds kaarten. Dit alles zonder kosten.

Ik was erg onder de indruk en vond dit een uiterst positieve ervaring met 999 games. Hulde!!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
10 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Uitgevers  
 Feed - Onderwerp - Service 999 games  

Gebruikers die deze topic waarderen

JeVo

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

999 Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®