Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




197 berichten | Pagina 10 van 14 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 14 jul 2019, 19:31 
Veenboer

Berichten: 158
Woonplaats: Tielt
mazinho schreef:
Heren ik raak de draad een beetje kwijt; kan één van jullie zodra jullie er samen uit zijn in een berichtje schrijven hoe de verdeling plaats gaat vinden en als er verschillende verdelingen zijn, wat geldt voor wie? Kan me goed voorstellen - gezien de tijd die verstreken is - dat mensen die zowel hier als op FB als op Crowdfinder actief zijn niet meer precies weten hoe de pledge tot stand kwam. Een update zou fijn zijn; jullie weten immers precies hoe distributie straks gedaan zal worden.


1. Je bent rechtstreeks ingeschreven op CF dus je hoeft je daar niet veel van aan te trekken
2. Zoals gecommuniceerd op Facebook zal ik pas de afhaalpunten en distributie bekijken als iedereen zich 100% heeft geregistreerd, en dit is nu nog niet het geval.
3. Er is een goede kans dat deze overige 18 personen zich gewoon inschrijven en deelnemen op CF omdat dit het distributiemodel en logistiek alleen maar ten goede komt. Hierover volgende week meer info


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 14 jul 2019, 19:41 
Completionist
Avatar gebruiker

Berichten: 2217
Woonplaats: Den Haag
Tyrael schreef:
mazinho schreef:
Heren ik raak de draad een beetje kwijt; kan één van jullie zodra jullie er samen uit zijn in een berichtje schrijven hoe de verdeling plaats gaat vinden en als er verschillende verdelingen zijn, wat geldt voor wie? Kan me goed voorstellen - gezien de tijd die verstreken is - dat mensen die zowel hier als op FB als op Crowdfinder actief zijn niet meer precies weten hoe de pledge tot stand kwam. Een update zou fijn zijn; jullie weten immers precies hoe distributie straks gedaan zal worden.


1. Je bent rechtstreeks ingeschreven op CF dus je hoeft je daar niet veel van aan te trekken
2. Zoals gecommuniceerd op Facebook zal ik pas de afhaalpunten en distributie bekijken als iedereen zich 100% heeft geregistreerd, en dit is nu nog niet het geval.
3. Er is een goede kans dat deze overige 18 personen zich gewoon inschrijven en deelnemen op CF omdat dit het distributiemodel en logistiek alleen maar ten goede komt. Hierover volgende week meer info
Helder, dankjewel!

_________________
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: zo 14 jul 2019, 20:15 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 657
Woonplaats: Joure
Ik heb geen FB of CF en heb het via dirksk gekocht, blijft dit nu zo? Het zou raar zijn dat zo laat in het proces ineens te gaan veranderen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 15 jul 2019, 18:22 
Mr. group pledge
Avatar gebruiker

Berichten: 845
Woonplaats: Kaprijke, België
vrieskist schreef:
Ik heb geen FB of CF en heb het via dirksk gekocht, blijft dit nu zo? Het zou raar zijn dat zo laat in het proces ineens te gaan veranderen.

Ik zet ook al mijn group pledges van vorig jaar over op crowdfinder. Dit vereenvoudigt de distributie voor de organisator enorm.
Even een account aanmaken op crowdfinder.be is 2 minuten werk. Alleen maar voordelen, want je kan alles veel beter opvolgen.
Het enige nadeel is dat je dan sneller in de verleiding komt om mee te doen met andere aantrekkelijke group pledges.

_________________
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 15 jul 2019, 18:38 
Avatar gebruiker

Berichten: 265
Woonplaats: Sassenheim
StanTem schreef:
vrieskist schreef:
Ik heb geen FB of CF en heb het via dirksk gekocht, blijft dit nu zo? Het zou raar zijn dat zo laat in het proces ineens te gaan veranderen.

Ik zet ook al mijn group pledges van vorig jaar over op crowdfinder. Dit vereenvoudigt de distributie voor de organisator enorm.
Even een account aanmaken op crowdfinder.be is 2 minuten werk. Alleen maar voordelen, want je kan alles veel beter opvolgen.
Het enige nadeel is dat je dan sneller in de verleiding komt om mee te doen met andere aantrekkelijke group pledges.
Zo'n opmerking zorgt alleen voor meer verwarring. Wat extra aanvullende informatie voor degenen die zich via bsm hebben ingeschreven zou ik op prijs stellen. Hoe het in zijn werk gaat om je in te schrijven bij CF en de pledge die via mij naar tyrael is overgedragen om te zetten op eigen naam en wat CF verder precies behelst.....


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 15 jul 2019, 18:40 
Avatar gebruiker

Berichten: 265
Woonplaats: Sassenheim
Tyrael schreef:
mazinho schreef:
Heren ik raak de draad een beetje kwijt; kan één van jullie zodra jullie er samen uit zijn in een berichtje schrijven hoe de verdeling plaats gaat vinden en als er verschillende verdelingen zijn, wat geldt voor wie? Kan me goed voorstellen - gezien de tijd die verstreken is - dat mensen die zowel hier als op FB als op Crowdfinder actief zijn niet meer precies weten hoe de pledge tot stand kwam. Een update zou fijn zijn; jullie weten immers precies hoe distributie straks gedaan zal worden.


1. Je bent rechtstreeks ingeschreven op CF dus je hoeft je daar niet veel van aan te trekken
2. Zoals gecommuniceerd op Facebook zal ik pas de afhaalpunten en distributie bekijken als iedereen zich 100% heeft geregistreerd, en dit is nu nog niet het geval.
3. Er is een goede kans dat deze overige 18 personen zich gewoon inschrijven en deelnemen op CF omdat dit het distributiemodel en logistiek alleen maar ten goede komt. Hierover volgende week meer info
Voor iedereen:

Volgende week meer duidelijkheid. Graag ieder zijn geduld even testen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 28 jul 2019, 09:22 
Veenboer

Berichten: 158
Woonplaats: Tielt
Ik heb in samenspraak met dirksk beslist om de deelnemers via het forum hier mee te laten doen aan de CrowdFinder groepsaankoop omwille van de eenvoudige en effectieve logistiek.

Ik heb een e-mail gestuurd naar de 13 deelnemers via dirksk, gelieve deze asap te lezen. Dank je wel!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 28 jul 2019, 10:16 
6. Arkham Horror: The Card Game (2016)
Avatar gebruiker

Berichten: 70
Woonplaats: Rotterdam
Geen punt, gedaan!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 28 jul 2019, 10:33 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 657
Woonplaats: Joure
Eindelijk nieuws, heb het ook ingevuld.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 28 jul 2019, 11:22 
Caballero

Berichten: 737
Woonplaats: Amersfoort
Done.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 29 jul 2019, 08:56 
Groninger Gamer
Avatar gebruiker

Berichten: 5600
Woonplaats: Haren, Gn
Ik kreeg eerst steeds foutmeldingen bij de registratie, maar de aanhouder wint. Ingevuld.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 31 jul 2019, 10:39 
Veenboer

Berichten: 158
Woonplaats: Tielt
Dank allen! Zoals jullie wss de e-mail via CF met project update al hebben ontvangen: fulfillment start volgende week.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 31 jul 2019, 11:58 
Veenboer

Berichten: 158
Woonplaats: Tielt
Ik heb net een belangrijke update via mail uitgestuurd. Lees deze zeker en maak dat je afhaalpunt in orde staat op CrowdFinder ;)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019, 13:07 
9. The 7th Continent (2017)
Avatar gebruiker

Berichten: 70
Woonplaats: Rotterdam
Is er al zicht op de locatie van de de pallet? :)

Wellicht leuk om ook een foto te delen op de Sharing is Caring thread op BGG.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019, 16:22 
Veenboer

Berichten: 158
Woonplaats: Tielt
Afbeelding

Voor de deelnemers: check de update op CF ;)


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
197 berichten | Pagina 10 van 14 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 9, 10, 11 ... 14  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Snowdonia (Deluxe Master Set)  

Gebruikers die deze topic waarderen

Hanho, zizziz

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Snowdonia



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®