Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 11 jun 2019, 12:23 
Uno

Berichten: 1
Hallo iedereen!

Mijn naam is Nani en ik studeer Toeristisch management in Amsterdam. Ik zou graag nieuwe mensen leren kennen in de omgeving van mijn studie die dezelfde liefde delen voor dungeons and dragons. Ik ben een beginnende speler, maar heb wel al enkele keren gespeeld. Ik heb zelf al dice, the player's handbook en een miniature. Reizen is voor mij geen groot punt, want ik heb studenten-OV, maar het liefst wel in de regio van Amsterdam.

Als er iemand is die nog een extra speler kan gebruiken of een keer voor een OneShot, kom ik heel graag :-)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 17 jul 2019, 17:28 
PIONier

Berichten: 4
BeniPlant schreef:
Hallo iedereen!

Mijn naam is Nani en ik studeer Toeristisch management in Amsterdam. Ik zou graag nieuwe mensen leren kennen in de omgeving van mijn studie die dezelfde liefde delen voor dungeons and dragons. Ik ben een beginnende speler, maar heb wel al enkele keren gespeeld. Ik heb zelf al dice, the player's handbook en een miniature. Reizen is voor mij geen groot punt, want ik heb studenten-OV, maar het liefst wel in de regio van Amsterdam.

Als er iemand is die nog een extra speler kan gebruiken of een keer voor een OneShot, kom ik heel graag :-)

ik ben Stanley ik werk en woon op een zorgboederij in Zeewolde ik zou zelf met t ove kunnen of iemand moeten vervelen en probeer liever iets in almere of dichterbij maar ik vind wel dat je juist voor je hobies moet en kan tijd maken sorry als ik klink als een sap ik ben totaal nieuw met forums als je mischien iets dichterbij weet zou ik dat mooi vinden wie weet ik heb zat ideen voor een character of campaign hombrew of niet dat maakt niet uit kep wel ervaring met dnd had twee characters een dwerg paladinn of redemtion en een volbloed orc monik van de drunken way hick we zijn onze eigen cafe begonnen de orc dan de dwerg werd door een umberhulk opgevroten nare beesten het begin was genial sorry als ik je verveel. je weet wel niuw en zo ik ben 25 jaar voordat ik t vergeet ik heb ook een beetje snel dit acount gemaakt dus weet niet of alles klopt sorry ben echt dom bezig nu lijk wel een anime charater uit zon suffe weet je wel stom ik heb met mijn orc een special biertje boabab'trollskull standard gek genoeg zou ik het zelf nog proberen terwijl ik bier meestal niet te drinken vind


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 22 feb 2020, 19:32 
Joker

Berichten: 6
BeniPlant schreef:
Hallo iedereen!

Mijn naam is Nani en ik studeer Toeristisch management in Amsterdam. Ik zou graag nieuwe mensen leren kennen in de omgeving van mijn studie die dezelfde liefde delen voor dungeons and dragons. Ik ben een beginnende speler, maar heb wel al enkele keren gespeeld. Ik heb zelf al dice, the player's handbook en een miniature. Reizen is voor mij geen groot punt, want ik heb studenten-OV, maar het liefst wel in de regio van Amsterdam.

Als er iemand is die nog een extra speler kan gebruiken of een keer voor een OneShot, kom ik heel graag :-)


spelers-gezocht/topic27462.html


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 06 apr 2020, 19:50 
PIONier

Berichten: 3
Hoi Nani, ik weet toevallig dat mijn zoon van 25 een groep zoekt. Hij woont in Haarlem


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - DnD Groep gezocht in regio Amsterdam  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Dungeons & Dragons: Fantasy Rollenspel: Basis-set



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®