Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 11 jun 2019, 12:23 
Uno

Berichten: 1
Hallo iedereen!

Mijn naam is Nani en ik studeer Toeristisch management in Amsterdam. Ik zou graag nieuwe mensen leren kennen in de omgeving van mijn studie die dezelfde liefde delen voor dungeons and dragons. Ik ben een beginnende speler, maar heb wel al enkele keren gespeeld. Ik heb zelf al dice, the player's handbook en een miniature. Reizen is voor mij geen groot punt, want ik heb studenten-OV, maar het liefst wel in de regio van Amsterdam.

Als er iemand is die nog een extra speler kan gebruiken of een keer voor een OneShot, kom ik heel graag :-)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 17 jul 2019, 17:28 
PIONier

Berichten: 4
BeniPlant schreef:
Hallo iedereen!

Mijn naam is Nani en ik studeer Toeristisch management in Amsterdam. Ik zou graag nieuwe mensen leren kennen in de omgeving van mijn studie die dezelfde liefde delen voor dungeons and dragons. Ik ben een beginnende speler, maar heb wel al enkele keren gespeeld. Ik heb zelf al dice, the player's handbook en een miniature. Reizen is voor mij geen groot punt, want ik heb studenten-OV, maar het liefst wel in de regio van Amsterdam.

Als er iemand is die nog een extra speler kan gebruiken of een keer voor een OneShot, kom ik heel graag :-)