Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 30 jul 2019, 20:28 
Locomotief

Berichten: 35
Wat smaakt er na een dag hard werken beter dan een verfrissende cocktail? Schenk er nu een voor jezelf in met On the Rocks. Maar heb je wel alle ingrediënten? En hoe voorkom je dat je tegenstander nét de spullen krijgt die hij/zij nodig heeft.

On the Rocks is een spel waarbij je meerdere rondes van cocktails maakt. Het systeem gebruikt een spelmachinisme dat iets weg heeft van Azul: verdeel eerst de ingrediënten (knikkers in verschillende kleuren) over meerdere kopjes en kies er één uit. Die ingrediënten zijn van jou.

Vervolgens mag je die ingrediënten verdelen over je cocktails (waarmee het op Potion Explosion lijkt).

Als je drankjes af zijn is de ronde voorbij, maar pas op dat je niet knoeit! Maar misschien helpen de fooien je wel een handje. Na drie ronden is het spel voorbij en wint degene die het meeste geld verdient heeft.

Het spel ziet er prachtig uit en het thema is origineel en voegt twee interessante spelmachanismen samen.

Het spel staat gepland voor april 2020 (de protoypen uit de reviews zien er vergevorderd uit), maar het spel heeft de financiering nog niet rond (zit nu rond de 60%).

On the Rocks verdient zeker even een kijkje:

https://www.kickstarter.com/projects/pe ... he-rocks-3

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 31 jul 2019, 02:39 
Spellen aan den Rijn
Avatar gebruiker

Berichten: 1976
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Klinkt goed, maar om dezelfde reden als dat ik Potion Explotion niet in huis haal; ronde knikkers die de tafel af kunnen rollen alle kanten op. Een flink minpunt. Niet aan mij besteed. Net zoals genoemde Potion Explotion, een goed spel voor de iPad.

_________________
Everybody has the right to play...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 31 jul 2019, 13:05 
Mr. group pledge
Avatar gebruiker

Berichten: 845
Woonplaats: Kaprijke, België
Bridget schreef:
Klinkt goed, maar om dezelfde reden als dat ik Potion Explotion niet in huis haal; ronde knikkers die de tafel af kunnen rollen alle kanten op. Een flink minpunt. Niet aan mij besteed. Net zoals genoemde Potion Explotion, een goed spel voor de iPad.

Niet zo lomp zijn? :p
Al enkele keren gespeeld en nooit gehad dat een knikker rolde waar die niet mocht rollen.

_________________
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - On the Rocks, Azul meets Potion Explosion  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags

On the Rocks



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®