Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 15 aug 2019, 13:08 
PIONier

Berichten: 3
Onze D&D-groep bestaat uit 6 mannen tussen de 36-43 jaar. We spelen D&D 3.5, met hier en daar wat huisregels en homebrew (wat per campaign/DM kan verschillen). Hoewel we normaliter in een D&D-fantasy setting spelen, zitten we momenteel in een (erg leuke) Sci-fi campaign die nog circa 1 jaar gaat duren, deze campaign maakt grotendeels gebruik van D&D 3.5 regels.

De volgende campaign vind weer plaats in een fantasy-setting.

Wij spelen op woensdagavonden van circa 20:15 tot 23:15. Locatie wisselt nogal, maar is veelal in Eindhoven, Veghel en misschien in de toekomst ook Rosmalen.

Wij zoeken een speler in de leeftijd 25-50 jaar die zin heeft om samen met ons avonturen te beleven. Wij zijn zelf ervaren spelers, maar het is geen probleem als je zelf een beginnend speler bent.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 16 aug 2019, 12:25 
10. The Crew: The Quest for Planet Nine (2019)
Avatar gebruiker

Berichten: 2901
Woonplaats: Noord-Brabant
Ik weet wie je bent en waarschijnlijk weet je ook wel wie ik ben. Zelf heb ik geen interesse in D&D, maar loop eens op woensdagavond vanaf 19.00 u in Uden de Top1Toys binnen. Daar zijn ze regelmatig D&D aan het spelen. Met name Koen (wellicht ken je die wel).

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 16 aug 2019, 12:34 
PIONier

Berichten: 3
Koen zegt me even niks, en ook jouw naam geeft weinig hints (WTULTC...), maar ik ken inderdaad wel een aantal namen van de Goblin.
Maar ik wil natuurlijk niet spelers "wegkapen" uit een bestaande situatie. Ik ben namelijk niet op zoek naar een groep (die heb ik), maar een speler.

edit: laat maar, heb je naam al uitgevogeld! ;)


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Extra d&d-speler gezocht omgeving Eindhoven/Veghel/Den Bosch  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®