Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





6 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019, 17:29 
PIONier
Avatar gebruiker

Berichten: 3
Hoi!

Voor onze groep van vijf spelers met een zesde die later wil instromen zijn wij op zoek naar iemand die wil DM'en. We zijn allemaal rond de 24, 25 jaar oud. De meesten zijn nog niet heel ervaren met het spel. Het maakt daarom niet zo heel veel uit wat voor adventure het is (homebrew of prewritten), beginnende DM's zijn dus ook zeker welkom! Omdat we nog in de beginfase zijn van een game starten weten we nog niet hoe vaak we willen spelen. Mocht iemand geïnteresseerd zijn dan kan diegene daar uiteraard over meepraten. Het plan is om te spelen in Amsterdam, met eventueel de mogelijkheid om uit te wijken naar Haarlem en Alkmaar.
Tot nu toe bestaat onze party uit een wizard, druid en rogue, binnenkort gaan we zitten om characters te maken voor de andere twee groepsleden.

Als het je leuk lijkt om je aan te sluiten bij onze groep, let us know! :D

Groetjes van Anne, Jasmijn, Nick, Noa, Gijs en Lisa :wave:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 18 aug 2019, 22:55 
Dungeon Master

Berichten: 8
Hey!

Ik ben toevallig ook net een groep aan het starten in omgeving Haarlem. D&D heeft mij altijd geïnteresseerd en 5 jaar geleden ben ik eens, volgens mij ook via dit forum, aangesloten bij een groep ervaren spelers en een paar avonden meegespeeld voordat beschikbaarheid een probleem werd voor de groep.

Ik ben van plan om (voor het eerst) DM te zijn voor mijn groep en te beginnen met de Dungeons & Dragons Starter Box. Wij starten dan ook met een groep die nog nooit heeft gespeeld maar de Starter Kit schijnt hier perfect voor te zijn. Als DM ben ik dan ook een totale n00b maar heb zeker de drive om mij hier sterk in te verdiepen. Wellicht is het leuk om 2 groepen te draaien? Dan doe ik meer ervaring op. Maar ook voor mij zal het een leertraject zijn.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 19 aug 2019, 15:00 
PIONier
Avatar gebruiker

Berichten: 3
Dank je wel voor je reactie, ik zal je een PB sturen!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 24 aug 2019, 15:27 
Uno

Berichten: 1
Hoi!

Indien jullie het leuk vinden dan maak ik graag een keer kennis met jullie groep. Ik speel al ruim 25 jaar (ben dus al iets ouder) dnd en heb bijna alle boeken van versie 3.5 in mijn bezit. Binnen onze groep ben ik meestal DM maar in onze huidige campaign nu al ruim een jaar niet meer en om eerlijk te zijn mis ik het DM-schap. Als jullie het leuk vinden wil ik voor jullie wel enkele avonturen leiden en als het van alle kanten klinkt misschien wel een campaign voor jullie opzetten.

Wij spelen vaak de 3.5 regels en soms kant-en-klare avonturen maar de leukste avonturen zijn toch vaak de homebrew versies. Mijn DM-stijl is vaak een vorm van improvisatie en ik zorg er voor dat elke speler zijn sterke kanten kan benutten en ben dus vaak flexibel met de regels. Ook ben ik in het bezit van twee dozen dungeon-tiles (muurtjes) en een flinke collectie miniaturen.

Gr. Mark (woonachtig in Ijmuiden en werk in Haarlem)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019, 19:21 
Dungeon Master

Berichten: 8
Toch toevallig dat twee mensen uit IJmuiden reageren hehe


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 22 feb 2020, 19:31 
Joker

Berichten: 6
firapeel schreef:
Hoi!

Voor onze groep van vijf spelers met een zesde die later wil instromen zijn wij op zoek naar iemand die wil DM'en. We zijn allemaal rond de 24, 25 jaar oud. De meesten zijn nog niet heel ervaren met het spel. Het maakt daarom niet zo heel veel uit wat voor adventure het is (homebrew of prewritten), beginnende DM's zijn dus ook zeker welkom! Omdat we nog in de beginfase zijn van een game starten weten we nog niet hoe vaak we willen spelen. Mocht iemand geïnteresseerd zijn dan kan diegene daar uiteraard over meepraten. Het plan is om te spelen in Amsterdam, met eventueel de mogelijkheid om uit te wijken naar Haarlem en Alkmaar.
Tot nu toe bestaat onze party uit een wizard, druid en rogue, binnenkort gaan we zitten om characters te maken voor de andere twee groepsleden.

Als het je leuk lijkt om je aan te sluiten bij onze groep, let us know! :D

Groetjes van Anne, Jasmijn, Nick, Noa, Gijs en Lisa :wave:


spelers-gezocht/topic27462.html


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
6 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - DM gezocht voor D&D 5e, omgeving Amsterdam/Haarlem/Alkmaar  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®