Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




6 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 25 aug 2019, 10:59 
PIONier

Berichten: 2
Hoi,

Ik speel al bijna 2 jaar met 2 andere groepen, maar door veranderingen in werk en privé leven van iedereen etc. begint het voor deze groepen steeds moeilijker te worden om een datum te prikken. Vandaar dat ik graag een keer bij een andere groep zou willen aansluiten om weer eens te genieten van DnD.

Ik ben man, 31 jaar, werk in onderwijs. Ik hou van een biertje, chips en gezelligheid tijdens het DnD, en vooral lekker lachen met elkaar. Eén van de groepen waarin ik zat sprak Engels, dus ook dat vind ik geen probleem.

Ik heb ervaring als DM en Speler met 5e, ben niet echt van min/max en alleen maar combat, maar neig meer naar characters maken die gewoon leuk zijn om te spelen, zowel in/out of combat. Als er iemand is met een plekje over heeft aan zijn/haar tafel laat het me dan weten via een berichtje.

Groetjes!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 28 aug 2019, 13:18 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1198
Woonplaats: Woerden
vroeger speelden we in fort de Gagel. Bestaat dat niet meer?

_________________
Hou eigenlijk helemaal niet van bordspellen, maar wel van kaartspellen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 28 aug 2019, 22:14 
PIONier

Berichten: 2
Ik ken fort de Gagel wel, maar ik wist niet dat er daar DnD gespeeld werd. Ik heb net even gegoogled maar kan er ook niets online over vinden. Heb je misschien iets meer info, een website of contact persoon die ik hiervoor kan benaderen?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 31 aug 2019, 23:16 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1198
Woonplaats: Woerden
Sput heette dat destijds kort voor Spelgroep utrecht. Vreemd dat je er niets over kunt vinden.. De nachten daar waren legendarisch.

_________________
Hou eigenlijk helemaal niet van bordspellen, maar wel van kaartspellen.


Omhoog