Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 07 dec 2010, 13:41 
Uitgever

Berichten: 225
Woonplaats: Maastricht
Zaterdag 11 dec. is de volgende Ducosim in De Flint in Amersfoort. Daarvoor heb ik demo- en verkooptafels gereserveerd, zodat je het resort-opbouw-spel *Sun,Sea&Sand* kan spelen!
Van *Summy* en *Tricky Safari* neem ik ook een paar exemplaren mee, waarvoor de Essen-stand-aanbieding samen met *Sun,Sea&Sand* ook nog geldt!

tot ziens!
Corne


Omhoog
Online Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 07 dec 2010, 14:07 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Cwali schreef:
Van *Summy* en *Tricky Safari* neem ik ook een paar exemplaren mee, waarvoor de Essen-stand-aanbieding samen met *Sun,Sea&Sand* ook nog geldt!


Dat was 3 spellen voor EUR 50,00 als ik me niet vergis.
Geen prototypes deze keer, Corne?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 07 dec 2010, 14:59 
Uitgever

Berichten: 225
Woonplaats: Maastricht
Dierik schreef:
Cwali schreef:
Van *Summy* en *Tricky Safari* neem ik ook een paar exemplaren mee, waarvoor de Essen-stand-aanbieding samen met *Sun,Sea&Sand* ook nog geldt!


Dat was 3 spellen voor EUR 50,00 als ik me niet vergis.

Klopt.

Dierik schreef:
Geen prototypes deze keer, Corne?

Misschien wel, maar die zien er nu niet al te toonbaar uit. En ik probeer deze week alleen doe-dingen te doen ipv. de creatieve dingen. Zoals net met UPS te bellen, tweede keer vandaag. Die helpdesk is wel bereikbaar, maar dat is dan het enige positieve. Van een zending van 18 November, van 3 dozen, is maar 1 doos aangekomen. De andere 2 bleken vorige week donderdag nog in Eindhoven te staan. (Ik wordt nu gebeld ... met de mededeling dat de afdeling Export om 15:00 begint en me tussen 15:00 en 16:00 belt.) Donderdag de helpdesk gebeld. In eerste instantie kreeg ik het advies het nog een tijdje af te wachten, vervolgens werd me verteld dat de dozen vanzelf naar mij terug zouden komen en dat ik ze dan opnieuw kan versturen. Als je blijft bellen wordt het blijkbaar wel voorgelegd aan iemand die wel iets wil doen, zo ging het donderdag en vandaag. Zo sprak ik donderdag uiteindelijk iemand die ging zorgen dat het direct met extra spoed naar USA werd verstuurd en de volgende dag vrijdag op het adres moest aankomen. Het was ook binnen een dag via Keulen, Philadelphia, tot Louisville, en is daar nu al 4 dagen, nog ver van het leveradres. Vanmorgen kreeg ik van de helpdesk het verhaal dat de laatste scan een fisieke scan was en dat daar bij staat dat het geleverd wordt. En kreeg het advies het nog een dagje af te wachten. Ik geloof dat fisieke-scan verhaal niet zo, en nu het al zo lang te laat is hoef ik het niet meer af te wachten. Dus even later weer gebeld, kreeg dezelfde aan de telefoon, maar als je blijft bellen kom je wel verder. Een ander pakketje is gisteren met UPS-koerier meegegaan en bij status staat nu "Exception", en geen scans meer. Ook daarover was het eerste advis vanmorgen "wacht af" ... Ik heb hier bij mijn 'kantoorbaan' niemand om dit soort ergernissen aan te vertellen, dus schrijf ik het hier.


Omhoog
Online Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Evenementen  
 Feed - Onderwerp - Cwali-spellen zaterdag bij Ducosim  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags

Cwali



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®