Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





51 berichten | Pagina 4 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 10 okt 2011, 22:18 
Uitgever

Berichten: 251
Woonplaats: Oud-Beijerland
Citaat:
33. Een vraag met een knipoog: Frank, jij bent huisarts. Nu wil de overheid korten op huisartsen. 132 miljoen als ik het goed heb. Houdt dit automatisch in dat er extra releases gaan volgen komend jaar?


Nee, ik ben bang van niet. Ik ga me juist nog meer bezighouden met mijn werk als huisarts, om sterk in de schoenen te staan. Dit met het oog op de aankomende bezuinigingen.
Tenzij iemand ons de nieuwe Catan aanbiedt natuurlijk, dat zou ik uiteraard niet afslaan ;)

Ik wil iedereen bedanken voor de leuke week hier op het forum. Er staan nog wat vragen open, ik heb met Arno afgesproken dat hij die nog zal beantwoorden!

Groeten van Frank


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 10 okt 2011, 23:18 
Uitgever

Berichten: 23
Woonplaats: Oud-Beijerland
28.) Is een beurs als Spiel winstgevend of draai je verlies?

Dat hangt ervan af hoeveel er verkocht wordt. Er zijn al met al behoorlijke kosten aan verbonden, zoals standhuur, transportkosten, verblijfskosten etc etc Als een spel goed verkocht wordt, lukt het echter wel om deze kosten eruit te halen.

29. Voelen jullie dat er wereldwijd crisis is (in een mindere verkoop, mensen die twijfelen om te kopen, producenten die hun prijzen verhogen)? Of is de spellenwereld van een kleine uitgever niet conjunctuurgevoelig?

Ik denk dat we niet zo conjunctuur gevoelig zijn. We verkochten voor de crises al weinig en dat doen we nog steeds eigenlijk.

30. Als spellen uitgeven voor jullie grotendeels een onderdeel van de hobby is, hoe ervaren jullie dan een grote beurs als Spiel? Net dan zijn jullie op de stand intensief bezig. Missen jullie het evenement als speler dan niet?

Dat missen we zeker wel. Ik kan me een beurs van enkele jaren geleden herinner waarbij ik veel minder verplichtingen had. Vond ik erg leuk. Aan de andere kant is Spiel wel heel erg druk. Het lukt in het algemeen maar moeilijk om daadwerkelijk tot spelen te komen zodat we in dat opzich niet zo heel veel missen.

31. Zullen jullie ook persoonlijk aanwezig zijn op de grootste beurs van de Lage Landen: Spel in Ranst?

Dit vinden we altijd een heel leuke beurs en persoonlijk ben ik dol op de TOMBOLA op de gang! We hopen zeker nog even langs te komen.

32. Hebben jullie door het uitgeven van spellen ook meer dan zakelijke contacten met spelontwerpers en uitgevers, m.a.w. houden jullie daar ook (internationale) vriendschappen aan over?

Zeker. Er zijn erg aardige mensen bij zoals bijvoorbeeld Wolfgang Kramer of Michael Schacht. We hebben met de meeste mensen uit de spellenwereld een prima contact.


Groetjes,


Arno Quispel


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 11 okt 2011, 06:52 
Team Bordspelmania
Avatar gebruiker

Berichten: 5977
Woonplaats: Rijen
Arno & Frank, hartelijk dank voor jullie antwoorden en aanwezigheid deze week!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 11 okt 2011, 10:31 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2953
Woonplaats: Deerlijk
Bedankt!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 11 okt 2011, 12:20 
Munchkin
Avatar gebruiker

Berichten: 1677
Woonplaats: Delft
Heel erg bedankt! Ik heb heel erg kunnen lachen om sommige antwoorden, en "opronden" is een blijver vind ik!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 11 okt 2011, 14:41 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
missiloon schreef:
Heel erg bedankt! Ik heb heel erg kunnen lachen om sommige antwoorden, en "opronden" is een blijver vind ik!

Inderdaad Arno zijn droge humor is onbetaalbaar :lol:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
51 berichten | Pagina 4 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelontwerpers en designers  
 Feed - Onderwerp - Q&A met Arno en Frank Quispel, speluitgevers (Quined Games)  

Gebruikers die deze topic waarderen

BaSL

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Quined Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®